ow,,, iets met ''kutkop'' dacht ik ?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een kaart van jou gehad.![]()
Die moest ik snel omdraaien of wegdoen als er visite kwam.
Nâh, als ik na 22 december met een grote tas m'n prijs op kom halen in spanje kom ik wel effe een bakkie doen bij je op die berg.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef hondjes het volgende:
En teun begon zich er ook nog tegenaan te bemoeien.
Dat ik die niet aan mocht.
![]()
nou, met oudjaar trek ik hem gewoon weer aan, gewassen is ie al.
En NEE Coos, ik zet geen foto dan op Fok.
nah, doe geen moeite, ik kom het wel bij je ophalenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Coos het volgende:
Het ruikt hier toch een partij lekker. Ik ben uiensoep aan het maken. Heb eerst in een koekenpan de uien met knoflook 'aangezet'.
Verder spezieboontje, gekookte aardappel en wat stoofvlees. (zal ik wat ik over heb van het vlees opsturen?)
Oh zo....ik dacht buschauffeur ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij was webmaster daar. Dan is 't kinderspel () natuurlijk.
Wat klopt er dan nog wel aan het bericht op TV (bij dwdd)?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh zo....ik dacht buschauffeur ofzo
maar dat zeiden ze er niet bij in DWDD![]()
edit: ik lees ook dat het ook niet de site van connexxion was
Ze is/wordt ''Buddy'' van mensen met bv een drugsverslaving of mensen met iet psychischquote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is ze aan het leren dan ?
En omdat jij nu gebeld hebt is ze "gestoord"quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is/wordt ''Buddy'' van mensen met bv een drugsverslaving of mensen met iet psychisch
mensen die dus wat problemen hebben
Hou jij de weerberichten Frankrijk even in de gaten voor me..pleasequote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Cursus was toch afgelopen en ze had een certificaat gehad?
ja dus?....dat betekend toch niet dat er daarna nog meer cursussen kunnen volgenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Cursus was toch afgelopen en ze had een certificaat gehad?
Doe ik voor je!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hou jij de weerberichten Frankrijk even in de gaten voor me..please
Zaterdag ga ik rijden..
Dan weet ik of we via Parijs of Metz gaan.
Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
Ja en? toch had ze een cursus daarnet.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef spuitje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus?....dat
Nee, maar volgens mij zei ze zelf dat ze vrij was, dat dus. Bericht 13 in dit topic dus........
Nu is ze farc mensen aan het ronsellenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef spuitje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus?....dat
Nee, maar volgens mij zei ze zelf dat ze vrij was, dat dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |