Lol, da's toevallig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tavecchio is nog aangetrouwde familie van mij..
quote:Slachtoffers zedenzaak in ziekenhuis onderzocht
AMSTERDAM - Slachtoffers van de grote zedenzaak in Amsterdam worden onderzocht in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam. Het AMC heeft een aantal kinderartsen beschikbaar gesteld, maar een woordvoerder van de gemeente kan onder meer niet zeggen om hoeveel slachtoffers het gaat.
Met bijna alle ouders van slachtoffers in de grote zedenzaak in Amsterdam is inmiddels contact opgenomen. Het gaat om ouders van slachtoffers die door verdachte Robert M. zijn genoemd. Naar de ouders van één kind wordt nog door verschillende instanties gezocht.
M. wordt verdacht van het misbruiken van tientallen kinderen in Amsterdam. Zondag werd bekendgemaakt dat de 27-jarige verdachte dertig tot vijftig kinderen zou hebben misbruikt. Sindsdien zijn drie informatiebijeenkomsten voor ouders gehouden.
De komende periode volgen herhalingsgesprekken voor ouders die zich hebben geregistreerd bij de afgelopen drie bijeenkomsten.
In tegendeel, ik heb 2 (eig. 3) stappen vooruit gedacht. De eerste vraag is : wat doe je zo'n kind aan, tussen 0 enquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
???? Dagelijks is er nog discussie over of opvang goed is voor kinderen hun ontwikkeling of dat ze bij moeders thuis beter af zijn. De uitkomsten van onderzoek hiernaar heeft gevolgen voor het opgroeien van toekomstige generaties, de arbeidspositie van de vrouw, tweeverdiendende gezinnen, de vraag over wat voor samenleving je wil opbouwen met elkaar (een politieke vraag) etc etc.
Het zegt meer over jullie intelligentie dat je niet 1 stap verder kan denken..
Wel een gouden zet als je pedo bent (geworden).quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef bastibro het volgende:
Wedden dat die directeur ook fout blijkt te zijn
Zou me niet verbazen als hij een oogje zo af en toe toegknepen heeft. Ik vraag me af of daar een vergoeding tegen overstond?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef bastibro het volgende:
Dat is zeker niet ondenkbaar. Het zou me eerder verbazen als hij werkelijk nergens van wist.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef bastibro het volgende:
Inderdaad, God weet hoe uitgebreid dat netwerk isquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een gouden zet als je pedo bent (geworden).²
Denk meer aan hobbyquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij een oogje zo af en toe toegknepen heeft. Ik vraag me af of daar een vergoeding tegen overstond?
Het is natuurlijk altijd verstandig om de kinderen die in de werkelijke risicogroep vallen iig een grondig bloedonderzoek af te nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef deedeetee het volgende:
Gelukkig worden alle kinderen voor onderzoek naar het ziekenhuis gesleept, dat maakt het voor de kinders mss wat * normaler* .
Persoonlijk denk ik dat het veel beter zou zijn die kinderen met rust te laten. De zaak wordt zo opgeklopt terwijl dat wellicht juist meer schade toebrengt dan dat wat die Robert met ze uitgespookt heeft.
Je kunt het beter per geval bekijken of het nodig is het kind te onderzoeken. Ik vraag me echt af of dit onderzoek nu in het belang van de kinderen gebeurt of voor de ouders die niet weten hoe om te gaan met deze situatie en nu willen dat er iets * gedaan * wordt.
Ik denk dat je als ouder wil weten wat er precies aan de hand is met je kind. Het ligt er maar net aan hoe je het brengt, als je ze duidelijk maakt dat de dokter alleen maar even gaat kijken dan valt het voor de kinderen wel mee denk ik, voor de ouders is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:55 schreef deedeetee het volgende:
Gelukkig worden alle kinderen voor onderzoek naar het ziekenhuis gesleept, dat maakt het voor de kinders mss wat * normaler* .
Persoonlijk denk ik dat het veel beter zou zijn die kinderen met rust te laten. De zaak wordt zo opgeklopt terwijl dat wellicht juist meer schade toebrengt dan dat wat die Robert met ze uitgespookt heeft.
Je kunt het beter per geval bekijken of het nodig is het kind te onderzoeken. Ik vraag me echt af of dit onderzoek nu in het belang van de kinderen gebeurt of voor de ouders die niet weten hoe om te gaan met deze situatie en nu willen dat er iets * gedaan * wordt.
Kijk, dat is ferm aanpakken ! Er worden 50 (of zo) kinderen door een misschien toch wat dubieuze molen gehaald (procedure, onderzoek, rapportage, tevredenheid), waarin de molenaars (GGD, kinderartsen), uiteraard heel zorgvuldig en gewetensvol, met de tere zieltjes zullen omgaan, en alles naar eer en ook geweten zullen onderzoeken, opschrijven, printen en uitdelen ; ohja, evalueren ook. Geen kwaad woord over ze, en er zullen best wel ook ouders zijn die zoiets willen voor-en-met hun kind. Rapport in de kast, aanbevelingen uitgevoerd, op naar de volgende ramp.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef kahaarin het volgende:
De kinderen worden nu lichamelijk onderzocht, sneu zeg, natuurlijk is het wel noodzakelijk maar het is weer overnieuw gedoe aan hun lijf...
[..]
Als dat gebeurt gaan er ook dingen stuk ja bij die kinderenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder al te technisch te willen worden vraag ik me oprecht en vochtig af hoe een die-hard praktiserende pedo zijn lusten van rantsoen voorziet. Als er geen grenzen door de wet zouden zijn opgelegd, zouden ze dan gewoon kinderen/baby's penetreren???
Dat kan technisch gezien toch niet eens?²
Dat dus...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
???? Dagelijks is er nog discussie over of opvang goed is voor kinderen hun ontwikkeling of dat ze bij moeders thuis beter af zijn. De uitkomsten van onderzoek hiernaar heeft gevolgen voor het opgroeien van toekomstige generaties, de arbeidspositie van de vrouw, tweeverdiendende gezinnen, de vraag over wat voor samenleving je wil opbouwen met elkaar (een politieke vraag) etc etc.
Johquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
Zou best kunnen dat die directeur betrokken was. Zit ik ineens te denken.
Met de slaapfeestjes in Enkfuckinghuizen.
quote:Bij Drent thuis in Enkhuizen en het Gooi zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes stonden onder leiding van een andere opgepakte medewerker Edwin R., samen met M. en zijn echtgenoot O. verdachten in de zedenzaak.
Dat is de discussie hier helemaal niet. Dus leuk opgemerkt verder maar niet van toepassing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Een kind huilt als het pijn heeft, schrikt dat de laffe pedo's dan niet af?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaan er ook dingen stuk ja bij die kinderen
Nou nou nou, niet generaliseren he.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
We willen allemaal 4 keer per jaar op vakantie, 2 auto's voor de deur (Audi Q7 en een Opel Insignia), een Mac Book Pro (die dunne) en dure sieraden, maar ten koste van alles?????
We zien notabene onze kinderen niet eens meer.²
De meeste mensen werken voor hun hypotheek en vreten op tafel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
We willen allemaal 4 keer per jaar op vakantie, 2 auto's voor de deur (Audi Q7 en een Opel Insignia), een Mac Book Pro (die dunne) en dure sieraden, maar ten koste van alles?????
We zien notabene onze kinderen niet eens meer.²
Of domme vraagquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:39 schreef beequeen het volgende:
Korver nu bij DWDD.
Een opmerking van hem: Waarom geen uitzwaaifeestjes in het KVD zelf?
Goeie vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |