Neeeeeeee!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Snowcold het volgende:
Blij! Laat maar komen, die kerstvakantie. Morgen lekker veel sneeuw.
Bedankt ,maar die had ik al welquote:Op donderdag 16 december 2010 17:45 schreef Under_Score het volgende:
ik heb nog wel een extra HL2 episode 1 als je die ook wil
voel me verdomd alleen
wel episode 1 en niet standaard hl2? hmm, rare volgordequote:
Mij hielp het erg om met onbekenden op msn te praten.. mensen die niemand uit jouw vrienden/familiekring kent. Zo kan je wel je verhaal doen, zonder de kans dat bekenden het te weten te komen. Het klinkt mal, maar het kan een handige tussenstap zijn voor je met een goede vriendin oid gaat praten. Maar blijven opkroppen, dat is nooit goedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me kut. En tegen iedereen zeg ik dat het goed gaat.
Ik trek dit niet lang meer
Dat had ik een paar weken geleden een keer geprobeerd. Maar het werd er niet beter op. Alleen maar erger. Ik verzin nog wel iets en anders misschien gewoon nog een keer proberen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Mij hielp het erg om met onbekenden op msn te praten.. mensen die niemand uit jouw vrienden/familiekring kent. Zo kan je wel je verhaal doen, zonder de kans dat bekenden het te weten te komen. Het klinkt mal, maar het kan een handige tussenstap zijn voor je met een goede vriendin oid gaat praten. Maar blijven opkroppen, dat is nooit goed
quote:
Kusje op je chagerijnigheidquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kusje op je chagerijnigheid
En de rest ook sterkte uiteraard
OT: ik zal eens niet dubbel denken en het eind zoek zijn
Hij heeft je niet genomen op de keukentafel ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef Soempie het volgende:
Vriend was eerder thuis dan gedacht en we zijn samen gaan dansen op de kerstmuziek. Vervolgens heeft hij me geholpen met het voorgerecht. Dus:!
Witte yoghurt met pure hagelslagquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Soempie het volgende:
Geen zin in het verzinnen van een voorgerecht voor kerst. En ik heb beloofd het idee vandaag door te sturen. Pff, altijd weer die kerststress. Volgend jaar blijf ik mooi thuis en eet ik zuurkool met worst.![]()
Wel ontzettend mooie witte landschappen buiten.
quote:
Appeltaart mislukt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Een en al teleurstellingen deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |