haha , achja ! boeie komt wel inorde lijkt me.:Pquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Ow kan een modje de TT even aanpassen naar #653? Ik heb naar beneden geteld in plaats van naar boven
Ik voel me.... een beetje dom
Idem.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Snowcold het volgende:
Blij en nerveus. Vrijdag gaat er iets leuks gebeuren. Hoop ik dan.![]()
Vandaar die nervositeit.
Morgen, op radio 1quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Soempie het volgende:
Waarom kom je op de radio?
Ik voel me een beetje een combinatie van weemoedig, rustig, tevreden en verliefd. Kan het niet anders beschrijven.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel me vandaag fantastisch! ik ben ten huwelijk gevraagd afgelopen weekend en al 2 dagen druk met mensen vertellen!
Hoe laat?quote:
12:45 Nationale nieuwsquiz van de NCRVquote:
Hm, dan ben ik aan het werk. Had anders de radio wel even van 2 naar 1 kunnen zetten. Maar, veel succes in elk geval!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
12:45 Nationale nieuwsquiz van de NCRV
Bedanktquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik aan het werk. Had anders de radio wel even van 2 naar 1 kunnen zetten. Maar, veel succes in elk geval!
Ik lig er ook niet wakker van, het bleef van mijn kant ook alleen maar bij "hoi/allesgoed". Maar ik schrok wel een beetje, iets met 'zwakte'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Balen, maarja gewoon vergeten ofzo
ben benieuwd hoe alles is gegaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef candygirl het volgende:
wat een emo gesprek ! Maar erna een super leuke kerst borrel gehad
Verzet naar donderdag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Idem.
Hartstikke leuk iemand ontmoet![]()
En morgen kom ik live op de radio, ben bloednerveus
Wordt tijd dat ik die vrolijkheid van het vrijgezel zijn ook maar eens ga krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Verzet naar donderdag.
Nog nerveuzer? Nah, valt wel mee... maar voel me tegenwoordig wel 'anders'. Geen idee wat het is, een bepaalde vrolijkheid. Waarschijnlijk het vrijgezel zijn, kan er voor het eerst echt van genieten!
Je wilt gewoon te snel, door al die makkelijke vrouwen hiervoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef zyx1981 het volgende:
Pfff, moet oppassen dat ik niet te verliefd wordt/teveel ga hopenMaar onderdrukken is ook niet goed.
Waarom zijn vrouwen zo ingewikkeld
jij kan toch ook bellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:18 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik mis mijn broertje.![]()
Ik weet wel dat 'ie het erg druk heeft, maar toch... ik heb 'm al een paar maanden niet gezien nu.
Bel verdomme eens een keer, lul.
ja ik ook, ik voel me met de dag chagerijniger worden gewoonquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Flippiee het volgende:
Baggerkutwinter, kut mensen, kut lichaam fml.
Ik ben qua energie aan het instorten en word er ook chagerijnig en down van. Nog afgezien van dat ik me ook nog eens heel zwak voel. Blegh.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ook, ik voel me met de dag chagerijniger worden gewoonen das helemaal niet omdat ik geen zin heb in de feestdagen ofzo, juist wel, maar gewoon door die grauwe grijze donkere wereld buiten
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Flippiee het volgende:
Baggerkutwinter, kut mensen, kut lichaam fml.
Hee, hartstikke netjes! Wat kun je winnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
Opgelucht en blij dat ik er vanaf ben
Was vandaag op radio 1 voor een quiz. Heb de hoogste score van de week neergezet, dus ben wel blij met het resultaat
300equote:Op woensdag 15 december 2010 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, hartstikke netjes! Wat kun je winnen?
Losse, simpellevende (niet negatief bedoeld) dames, daarmee kom ik nooit tot een dieper niveau. Dus dan blijft het oppervlakkige lol... die types zijn ook niet bepaald moeilijk te versieren. Echter, zo snel als het begint, zo snel is het ook weer over. Een meisje is dan "op". Ik val op meer excentrieke types, beetje leuke einzelganger-achtige damesquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon te snel, door al die makkelijke vrouwen hiervoor.
Kun je stuken? Of timmeren? En je woont in/bij Utrecht/ doe dan maar PMenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwachtig... Hoe moet ik m'n half vrije dag morgen opvullen?
jij en ik kunnen elkaar dan de hand schuddenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Losse, simpellevende (niet negatief bedoeld) dames, daarmee kom ik nooit tot een dieper niveau. Dus dan blijft het oppervlakkige lol... die types zijn ook niet bepaald moeilijk te versieren. Echter, zo snel als het begint, zo snel is het ook weer over. Een meisje is dan "op". Ik val op meer excentrieke types, beetje leuke einzelganger-achtige damesEn die hebben vaak net zo`n dikke muur om zich heen als ikzelf.. dus dan werkt het versieren-in-1-date niet
Voor een mooie auto moet je veel betalen, zullen we maar zeggen
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kun je stuken? Of timmeren? En je woont in/bij Utrecht/ doe dan maar PMen
dat ook nog eensquote:Op woensdag 15 december 2010 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben qua energie aan het instorten en word er ook chagerijnig en down van. Nog afgezien van dat ik me ook nog eens heel zwak voel. Blegh.
Vraag me nu af in welke categorie ik val.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Losse, simpellevende (niet negatief bedoeld) dames, daarmee kom ik nooit tot een dieper niveau. Dus dan blijft het oppervlakkige lol... die types zijn ook niet bepaald moeilijk te versieren. Echter, zo snel als het begint, zo snel is het ook weer over. Een meisje is dan "op". Ik val op meer excentrieke types, beetje leuke einzelganger-achtige damesEn die hebben vaak net zo`n dikke muur om zich heen als ikzelf.. dus dan werkt het versieren-in-1-date niet
Voor een mooie auto moet je veel betalen, zullen we maar zeggen
Neeeeeeee!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Snowcold het volgende:
Blij! Laat maar komen, die kerstvakantie. Morgen lekker veel sneeuw.
Bedankt ,maar die had ik al welquote:Op donderdag 16 december 2010 17:45 schreef Under_Score het volgende:
ik heb nog wel een extra HL2 episode 1 als je die ook wil
voel me verdomd alleen
wel episode 1 en niet standaard hl2? hmm, rare volgordequote:
Mij hielp het erg om met onbekenden op msn te praten.. mensen die niemand uit jouw vrienden/familiekring kent. Zo kan je wel je verhaal doen, zonder de kans dat bekenden het te weten te komen. Het klinkt mal, maar het kan een handige tussenstap zijn voor je met een goede vriendin oid gaat praten. Maar blijven opkroppen, dat is nooit goedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me kut. En tegen iedereen zeg ik dat het goed gaat.
Ik trek dit niet lang meer
Dat had ik een paar weken geleden een keer geprobeerd. Maar het werd er niet beter op. Alleen maar erger. Ik verzin nog wel iets en anders misschien gewoon nog een keer proberen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Mij hielp het erg om met onbekenden op msn te praten.. mensen die niemand uit jouw vrienden/familiekring kent. Zo kan je wel je verhaal doen, zonder de kans dat bekenden het te weten te komen. Het klinkt mal, maar het kan een handige tussenstap zijn voor je met een goede vriendin oid gaat praten. Maar blijven opkroppen, dat is nooit goed
quote:
Kusje op je chagerijnigheidquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kusje op je chagerijnigheid
En de rest ook sterkte uiteraard
OT: ik zal eens niet dubbel denken en het eind zoek zijn
Hij heeft je niet genomen op de keukentafel ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef Soempie het volgende:
Vriend was eerder thuis dan gedacht en we zijn samen gaan dansen op de kerstmuziek. Vervolgens heeft hij me geholpen met het voorgerecht. Dus:!
Witte yoghurt met pure hagelslagquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Soempie het volgende:
Geen zin in het verzinnen van een voorgerecht voor kerst. En ik heb beloofd het idee vandaag door te sturen. Pff, altijd weer die kerststress. Volgend jaar blijf ik mooi thuis en eet ik zuurkool met worst.![]()
Wel ontzettend mooie witte landschappen buiten.
quote:
Appeltaart mislukt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
Een en al teleurstellingen deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |