okquote:
quote:
Dat wordt Engels babbelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kutzooi, dadelijk 2 vrouwkes inleren die gin Nederlands kunnen.
Nee gewoon Brabants, dat verstaan ze goed!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gewoon Brabants, dat verstaan ze goed!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Kun je het toch nog ergens praten.
quote:
Echt he, ik vind het verschrikkelijk als ik ze moet gebruiken, van msn zijn ze veel meer gemeend.quote:
Die van MSN zijn nog ergerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het verschrikkelijk als ik ze moet gebruiken, van msn zijn ze veel meer gemeend.
Dat vind ik ook zo'n ongesteld kuthoofd.
Die zijn lievquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die van MSN zijn nog erger[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die is wel tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zijn liev
En deze:
[ afbeelding ]
Grotere smile kan niet!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
Zo even gereld met de T-Mobile mafkezen, hebben me gvd afgesloten terwijl ik betaald had, hebben ze het gevonden willen ze dat ik nog kosten ga betalen ook, wat denk je zelf DOOS
Die duivelquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is wel tof. Net als deze koel guy [ afbeelding ]
Jwzquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die duivel
En die negerin en die blanke
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zijn liev
En deze:
[ afbeelding ]
Grotere smile kan niet!
quote:
Ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen kijken naar mijn muts..
Wie heeft mijn kaartje al ontvangen??
Ik ben nog niet in de brievenbus geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen kijken naar mijn muts..
Wie heeft mijn kaartje al ontvangen??
kom jij vaak in je brievenbus??quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de brievenbus geweest.
Om de twee of drie dagen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom jij vaak in je brievenbus??
oh shit, dat is balen!!! Watskeburt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
En ik heb schade gereden, althans, ik heb schade door iemand anders zijn toedoen.
In de parkeergarage dook een vrouw haar parkeervak uit, terwijl ik daar net reed. Haar bestuurdersdeur en voorscherm moet vervangen worden. Bij mij is alleen de bumper uit het lood gedrukt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh shit, dat is balen!!! Watskeburt?
Ze zoeken mensen voor in de reclamespotjes voor de IKEA.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eindelijk de erkenning die ik verdien!!!
ok. Waar kan ik dat regelen??quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zoeken mensen voor in de reclamespotjes voor de IKEA.
Redelijk, wel lekker gewerkt, kwam wel moe thuis, want had weer slecht geslapen dus even dik een uurtje geslapen. Daarna kreeg ik om 14.30 bezoek, maar was daarna nog steeds moe dsu weer gaan liggen tot 16.45, Maar dat komt misschien wel doordat ik gisteren een actieve dag had en maar ca 30 minuten overdag geslapen had.quote:
Met de eigen auto, dus ja. Ik wilde het gewoon ter plekke schikken, maar zij niet. In eerste instantie wilde ze er zelfs politie bij hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel balen JJH, toch weer extra gedoe. Of hoef je dat zelf niet af te handelen?
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/elkedagisanders/index.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ok. Waar kan ik dat regelen??
Hoi Bos, hoe is het?quote:
Hans, ik hoorde vandaag de Franse versie van de inruilweken, die is toch minderquote:
Met mij primaquote:
Hij is wel grappig, maar niet zo geniaal als die van de Duitse inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hans, ik hoorde vandaag de Franse versie van de inruilweken, die is toch minder
Wat dan, je hebt het koud?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee hans.. Dan zeg ik dat gewoon..
Ja schat ik heb niksquote:
Ik ook en ik moest janken, hij had er wat ingezetquote:
Ja hier ook een verhaaltje, ik moest wenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en ik moest janken, hij had er wat ingezet
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en ik moest janken, hij had er wat ingezet
Nu ga ik eerst kijken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hier ook een verhaaltje, ik moest wenen.
Wel een voldaan gevoel denk ik, je bent best druk geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, wel lekker gewerkt, kwam wel moe thuis, want had weer slecht geslapen dus even dik een uurtje geslapen. Daarna kreeg ik om 14.30 bezoek, maar was daarna nog steeds moe dsu weer gaan liggen tot 16.45, Maar dat komt misschien wel doordat ik gisteren een actieve dag had en maar ca 30 minuten overdag geslapen had.
Ik wil jou er ook eentje sturen, PM maar even.quote:
Ja gisteren ging ik wel redelijk tevreden naar bed ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel een voldaan gevoel denk ik, je bent best druk geweest.
Dit is toch een zin hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver ik moet trainen, maar kan geen zin maken
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Michhas het volgende:
Ben je eindelijk een keer eerder klaar met werken, komt de bus niet opdagen en sta je alsnog 3 kwartier in de vrieskou te verkleumen
Gatverquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Michhas het volgende:
Ben je eindelijk een keer eerder klaar met werken, komt de bus niet opdagen en sta je alsnog 3 kwartier in de vrieskou te verkleumen
Hoe gaat het mijouw (of mag ik hier geen Helmonds meer praten)?quote:
quote:
Dus bij deze, mochten jullie ooit in het pittoreske Arnhem zijn, en je voelt de drang om met de bus te gaan, blijf weg van lijn 44. Dit gebeurt namelijk zo'n 2 keer per week.quote:
Arnhemquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dus bij deze, mochten jullie ooit in het pittoreske Arnhem zijn, en je voelt de drang om met de bus te gaan, blijf weg van lijn 44. Dit gebeurt namelijk zo'n 2 keer per week.
Als ik al in Arnhem ben, ben ik met de auto.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dus bij deze, mochten jullie ooit in het pittoreske Arnhem zijn, en je voelt de drang om met de bus te gaan, blijf weg van lijn 44. Dit gebeurt namelijk zo'n 2 keer per week.
Den Bosch ook.quote:
Leuk en fijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja gisteren ging ik wel redelijk tevreden naar bed ja.
Ik ga overigens vanaf volgend jaar ook op de maandag werkenBIj hetzelfde werk als waar ik ook de dinsdagen ben.
is een mooie stad hoor, moet je ook eens door de grachten in een rondvaartbootje gaan als je er bentquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
's Hertogenbosch ben ik nog niet geweest.
Vanuit het station loop je recht op zo'n fucking mooie draak af. En paar honderd meterquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
's Hertogenbosch ben ik nog niet geweest.
Hoi Poesquote:
Jan de Groot?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanuit het station kom je recht op zo'n fucking mooie draak af. En paar honderd meterJan
de
Groot
Ik heb een autoquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ken je bakkers,quote:
De binnendiezequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is een mooie stad hoor, moet je ook eens door de grachten in een rondvaartbootje gaan als je er bent
Zeker al ben ik een beetje bang dat 3 dagen achter elkaar werken wel zwaar gaat worden, maar dat zien we tegen die tijd wel en wie weet word ik hierdoor weer wat sterker..quote:
Nu nog geen zorgen om maken inderdaad, en wie weet werkt het inderdaad wel positief voor jequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker al ben ik een beetje bang dat 3 dagen achter elkaar werken wel zwaar gaat worden, maar dat zien we tegen die tijd wel en wie weet word ik hierdoor weer wat sterker..
Bosche Bollen, flapdrolquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bakker in 's Hertogenbosch als ik in Zwolle woon?
De beste Bossche bollen uit land kopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ik met een bakker in 's Hertogenbosch als ik in Zwolle woon?
Die zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De beste Bossche bollen uit land kopen.
Ja, weet ik. Die twijfles moeten gewoon een keer uit dat koppie van me, want eigenlijk doe iik het gewoon goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu nog geen zorgen om maken inderdaad, en wie weet werkt het inderdaad wel positief voor je
Uhuh/.quote:
Nee, ik heb graag meerdere nestjes. Vooral als de ene niet zo lekker meer ligtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hallo miauw![]()
was je verdwaald vanochtend?
Je doet het heel goed, je bent een stuk vrolijker ook, en dat je soms even terugvalt, ach dat is nu eenmaal zo, maar bekijk het maar positief hoor Bos, je bent echt op de goede wegquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Die twijfles moeten gewoon een keer uit dat koppie van me, want eigenlijk doe iik het gewoon goed de laatste tijd.
Voor jou maken we een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het mijouw (of mag ik hier geen Helmonds meer praten)?
JJHquote:
Kalmoontjequote:
Okeequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je doet het heel goed, je bent een stuk vrolijker ook, en dat je soms even terugvalt, ach dat is nu eenmaal zo, maar bekijk het maar positief hoor Bos, je bent echt op de goede weg
Timing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
Yep, ik heb bijna vakantie en ik word weer verkouden
Ik heb het ook al te pakken, zit de hele tijd te snotteren. Maar ik ben best wel laat voor mijn doen. Meestal ben ik als eerste verkouden en als laatste er weer van af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
Yep, ik heb bijna vakantie en ik word weer verkouden
Dat heet trendsetter en loyaliteitquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook al te pakken, zit de hele tijd te snotteren. Maar ik ben best wel laat voor mijn doen. Meestal ben ik als eerste verkouden en als laatste er weer van af.
Ik en een trend settenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heet trendsetter en loyaliteit
Ja, ik duik er echt vroeg inquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ik ook goed in hoor.
Vanavond op tijd onder de wol!
Dat is een illusie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt ook elk jaar vroeger met de kerstmuziek op de radio.
En goedenavond!
Het is elk jaar wel zo vroeg? Dan komt het door al die nieuwe kerstplaatjes denk ik.quote:
Als het ieder jaar vroeger zou zijn, zouden we dit jaar al in april hebben moeten beginnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is elk jaar wel zo vroeg? Dan komt het door al die nieuwe kerstplaatjes denk ik.
Nu mag het toch wel. Het is al over 1.5 week kerst.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt ook elk jaar vroeger met de kerstmuziek op de radio.
En goedenavond!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kaartje pronkt trots op een plank boven mijn bureau, Patrique.
Van mij mag dat wel beperkt blijven tot 24, 25 en 26 december. Maar ik pas me wel aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu mag het toch wel. Het is al over 1.5 week kerst.
Je hebt weinig andere keus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van mij mag dat wel beperkt blijven tot 24, 25 en 26 december. Maar ik pas me wel aan.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
buiten 10duizenden andere radiozonders dan
Die ook kerstnummers uitzenden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
buiten 10duizenden andere radiozenders dan
eerlijk, er zijn er nog meer hoorquote:
Heb de laatste tijd ook vaak cds aanstaan en dan meestal Veronica of Arrow. Kink niet meer zo vaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk, er zijn er nog meer hoor
zenden zij kerstnummers uit?
http://www.kinkfm.com/streams/kinkfm.m3u
ik luister niet zo vaak radio uberhaupt
Ik luister alleen SlamFM!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk, er zijn er nog meer hoor
zenden zij kerstnummers uit?
http://www.kinkfm.com/streams/kinkfm.m3u
ik luister niet zo vaak radio uberhaupt
Ook dat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ik zou sowieso skyradioluisteraars mijden
internet is groter dan je denktquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe zoveel radiostations overeind blijven. Lijkt me toch dat je op een wat minder bekende zender voor een kip en een scheet presenteert.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je niet klagen natuurlijk
Dat zegt toch weinig over het overeind blijven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
internet is groter dan je denkt
Je kunt via internet uitzenden en zo inkomsten genereren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zegt toch weinig over het overeind blijven?
Tha Interwabz.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
internet is groter dan je denkt
Dat is waar. Het aanbod is in ieder geval gevalletje oerwoud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt via internet uitzenden en zo inkomsten genereren.
nou, dat jij veel zenders niet kent, wil niet zeggen dat er geen vast publiek isquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zegt toch weinig over het overeind blijven?
whehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij zijn we op het punt gekomen dat iedereen met Nieuwjaar thuisblijft.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij zijn we op het punt gekomen dat iedereen met Nieuwjaar thuisblijft.
Vast publiek wel, maar zo gesegmenteerd. Radio gemaakt uit liefhebberij maakt het wel weer tof, dat internet de mogelijkheden aanzienlijk heeft vergroot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, dat jij veel zenders niet kent, wil niet zeggen dat er geen vast publiek is
zijn vooral de zenders met een meer progressief / avantgarde assortiment
uhuh, en de kosten voor internet radio zijn natuurlijk een fractie van radio op de etherquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vast publiek wel, maar zo gesegmenteerd. Radio gemaakt uit liefhebberij maakt het wel weer tof, dat internet de mogelijkheden aanzienlijk heeft vergroot.
Dát zou een bak zijn!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
en nu met je vrienden nieuwjaar in duitsland vieren, gewoon omdat het kan
Waarschijnlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Daar heeft toch ook Lex gewerkt die nu bij 3fm werkt? Dat is die gast die metijdens de nineties request week goed liet schrikken om 3.30 in de nachtquote:
door een nummer uit 2000 te draaien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heeft toch ook Lex gewerkt die nu bij 3fm werkt? Dat is die gast die metijdens de nineties request week goed liet schrikken om 3.30 in de nacht
Uhm, geen ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heeft toch ook Lex gewerkt die nu bij 3fm werkt? Dat is die gast die metijdens de nineties request week goed liet schrikken om 3.30 in de nacht
Hij belde je wakker?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haha, maar het was een doel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, lekkerding op chat tegengekomen.. morgen date miss![]()
Ja, ik ben kansloos, I know!
Waarom zou je kansloos zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, lekkerding op chat tegengekomen.. morgen date miss![]()
Ja, ik ben kansloos, I know!
Mwa, dat maakt je niet per definitie kansloos, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan alleen dingen via internet regelen, niet in het echte leven
Dat valt voor een homo denk ik ook niet mee. Als zelfs die Maurits in Boer zoekt vrouw niet eens homo bleek weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan alleen dingen via internet regelen, niet in het echte leven
Hmm, ik vind het niet echt een topprestatie.. zou liever in het echt afspraken maken.. maar goed..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, dat maakt je niet per definitie kansloos, toch?
Er is ook een middenweg tussen kansloos en een topprestatiequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het niet echt een topprestatie.. zou liever in het echt afspraken maken.. maar goed..
En dan ook nog inj Delfzijl wonen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt voor een homo denk ik ook niet mee. Als zelfs die Maurits in Boer zoekt vrouw niet eens homo bleek weet ik het ook niet meer.
Huppelmuts.jpgquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Badeend in de hand, tijd voor badderen!
Jaquote:
Dat verwacht je ook niet op dat moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Al was ik toevallig al even een paar minuten wakker, maar ik schrok wel van die trillende telefoon
Ik had (op een normale tijd) een nummer aangevraagd en die ging hij op dat moment draaienquote:
whehehe, das best gemeen nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had (op een normale tijd) een nummer aangevraagd en die ging hij op dat moment draaien
Ja, maar ik kon en kan er wel om lachen eigenlijkquote:
Apart. Dat ze dan midden in de nacht nog terugbellen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had (op een normale tijd) een nummer aangevraagd en die ging hij op dat moment draaien
Wat? Je gaat met je vrienden naar Duitsland 31-12?quote:
Nee, er gaat vanuit ons huis niemand naar Duitsland 31-12.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Je gaat met je vrienden naar Duitsland 31-12?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, er gaat vanuit ons huis niemand naar Duitsland 31-12.
Ik leg het verhaal wel even elders verder uitquote:
Okquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik leg het verhaal wel even elders verder uit.
Met saus?quote:
Wel fijn dat ze ff bellen zodat je weet dat je verzoekje gedraaid word.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon en kan er wel om lachen eigenlijk
Ik maak hem wel warm.quote:
Ik dacht even dat Winston Bogarde en George Boateng waren samen gevoegd.quote:
Dat zou een creepy kruising worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Winston Bogarde en George Boateng waren samen gevoegd.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Winston Bogarde en George Boateng waren samen gevoegd.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
OMG!
Ik ging trainen.,... ik had dus zin gemaakt.
Ik klaar met trainen, naar de kleedkamer om me om te kleden.
komt er iemand binnen, ik dacht eerst dat het een jongen was. Ik wilde er eigenlijk wat van zeggen,zo van: hey dit is de dames kleedkamer hoor.
Maar ik dacht, straks is het een meisje, sta ik mooi voor lul. Gelukkig was ik al bijna aangekleed, dus ik stoorde me er niet aan.
Kijk ik naar zijn/haar benen.... ent mannendons op die benen.... wel blond dus viel niet super op. maar ik dacht: WTFoks!
Dus ik ging verder met inspecteren, maar kon dus geen vrouwelijke dingen ontdekken. Niet aan haar/zijn kleding, schoenen, en zelfs geen borsten gezien
Dus nu weet ik dus niet wat het is, ik zag gedag en fijne avond, en het enige wat eruit kwam was doeg. Maar ik weet dus niet of het een mannenstem was of een vrouwenstem
OMG!
komt er iemand binnen, ik dacht eerst dat het een jongen was. Ik wilde er eigenlijk wat van zeggen,zo van: hey dit is de dames kleedkamer hoor.
Maar ik dacht, straks is het een meisje, sta ik mooi voor lul. Gelukkig was ik al bijna aangekleed, dus ik stoorde me er niet aan.
Kijk ik naar zijn/haar benen.... echt een mannendons op die benen.... wel blond dus viel niet super op. maar ik dacht: WTFoks!
Dus ik ging verder met inspecteren, maar kon dus geen vrouwelijke dingen ontdekken. Niet aan haar/zijn kleding, schoenen, en zelfs geen borsten gezien
Dus nu weet ik dus niet wat het is, ik zag gedag en fijne avond, en het enige wat eruit kwam was doeg. Maar ik weet dus niet of het een mannenstem was of een vrouwenstem
OMG!
Kijk ik naar zijn/haar benen.... echt een mannendons op die benen.... wel blond dus viel niet super op. maar ik dacht: WTFoks!
Dus nu weet ik dus niet wat het is, ik zei gedag en fijne avond, en het enige wat eruit kwam was doeg. Maar ik weet dus niet of het een mannenstem was of een vrouwenstem
OMG!
Dus nu weet ik dus niet wat het is, ik zei gedag en fijne avond, en het enige wat eruit kwam was doeg. Maar ik weet dus niet of het een mannenstem was of een vrouwenstem
Wtfoks.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
The suspense continues.!
Dode in bos bij Schijndel is vrouw
Volgens mij is dat gewoon een gevalletje 1+1 = 2quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
The suspense continues.!
das pas een eind bij de goeie kleedkamer vandaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
The suspense continues.!
Is het ook, maar ik wil wel graag weten of ze inderdaad vermoord is en waarom en hoe enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een gevalletje 1+1 = 2
OMG!
Das best zieligquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben ook een meisje op school waar ik alleen van weet dat het meisje is omdat het op intranet staat. Voor de rest is het echt een gozer
Is ze niet misschien bezig met transformatie naar jongen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben ook een meisje op school waar ik alleen van weet dat het meisje is omdat het op intranet staat. Voor de rest is het echt een gozer
meh, als ik de betrouwbaarheid van de administratie van mijn school in gedachte houd, kan dat alsnog net zo goed een jongen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, als ik de betrouwbaarheid van de administratie van mijn school in gedachte houd, kan dat alsnog net zo goed een jongen zijn
quote:
Moet je 'm is op 20 seconden op pauze zettenquote:
whehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je 'm is op 20 seconden op pauze zetten
quote:
Bwehehquote:
quote:
En ook net dat ze erop komt zingt ze I don't wanna be friendsquote:
Doet ze iig nog IETS goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ook net dat ze erop komt zingt ze I don't wanna be friendsUltiem getimed.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van Penisbaard
Wat een bazenFoBo
dat zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze niet misschien bezig met transformatie naar jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |