Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daarom wou ik de lapo ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:46 schreef TheFamousMan het volgende:
duurde wat langer ivm mijn telefoon-skillz
Soliquequote:
ik wou 'm eigenlijk ook niet, maar had 'm per ongeluk toen ik PGR een goede morgen wenstequote:
ik nu al een uurtje ofzoquote:
Mr. Famousquote:
goeieeeeeeeeeeeesmorruguhhhhhssssss!quote:
Tjoekie!quote:
warme mocca-chocolademelkquote:
gewoon geen honger, of ben je misselijk/buikpijn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijgt de laatste tijd 's ochtends niks meer door mijn strot heen, en geen id hoe het komt.
Nee, geen honger de laatste tijd, vooral sochtends krijg ik niks door mijn strot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon geen honger, of ben je misselijk/buikpijn?
krijg ik sws al nooit, maar ja, da's wel balenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen honger de laatste tijd, vooral sochtends krijg ik niks door mijn strot.
Dan zit dat na een tijd eenmaal in je ritme. Heb het zelf namelijk al jaren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen honger de laatste tijd, vooral sochtends krijg ik niks door mijn strot.
Nogal, en savonds eet ik ook veel minder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
krijg ik sws al nooit, maar ja, da's wel balen
Ben je verliefd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nogal, en savonds eet ik ook veel minder.
of hij is zwanger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of hij is zwanger...Zwanger? Van een pinguinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb volgens mij een enorme typfout in de TT gezet.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of hij is zwanger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je zwanger?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
voorgevoelquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ehm...![]()
Om eerlijk te zeggen, ja![]()
Maar ik heb het al sinds 2 weken geleden dat ik minder eet.
En ik ken haar pas sinds vrijdag
dat zal het zijn jaquote:
ben nog bezigquote:
Hoe is het nou?quote:
editquote:
kijk boven jequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef MPG het volgende:
TT faalde. Nu niet meer. Skillz, I haz dem.
Ja, het kan ook geen voorbereiding zijn voor een winterslaap ofzo...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Nee, maar ik vind het echt raar dat ik minder eet.![]()
Maar ik ben wel vrolijk
Ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef MPG het volgende:
Hoe is het nou?
Gebakje al over de schok van de wasmachinereis van Beer?
En meneer taart? Hoe is het daar mee? Die is weer aan werk toch?
quote:
Neequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het kan ook geen voorbereiding zijn voor een winterslaap ofzo...
[..]
Ja!
Gebakje was boos omdat ik ging werken, dat mocht niet![]()
En meneer taart is als het goed is gaan werken, al hield hij het gister niet de hele dag vol![]()
Hoe is het daar? Al minder druk?
[..]
meneer de dokter?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Echt geen idee wat ik er aan kan doen.
Nee, aan dokters heb je geen zak.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meneer de dokter?
of is dat wat te extreem
you nevah knowquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, aan dokters heb je geen zak.
kent ze jou wel?quote:
Dat houdt ik voorlopig liever voor mezelfquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kent ze jou wel?
en zo ja, denk je dat je een kans maakt?
Dat is niks nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want eigenlijk ben ik heel gemeen
okselsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat houdt ik voorlopig liever voor mezelf
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oksels
Edit: niet van lichaamsdeel...
IRL zeg ik altijd ipv ok, oksels, ipv doei doeisels, dagsels, leuksels etc...quote:
Omdat jij er naar zou vragen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom verbergen jullie allemaal je online status?
Oksels.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
IRL zeg ik altijd ipv ok, oksels, ipv doei doeisels, dagsels, leuksels etc...
nouja zeg ik ben ook wel eens lief hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws![]()
En sinds wanneer ben jij redactie frontpage?
Gebakjequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het kan ook geen voorbereiding zijn voor een winterslaap ofzo...
[..]
Ja!
Gebakje was boos omdat ik ging werken, dat mocht niet![]()
En meneer taart is als het goed is gaan werken, al hield hij het gister niet de hele dag vol![]()
Hoe is het daar? Al minder druk?
[..]
En waarom niet? ik ben heel de dag online dat weet je of dat weet je nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom verbergen jullie allemaal je online status?
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja zeg ik ben ook wel eens lief hoor
Sinds zondagavond
wanneer heb je vakantie dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Gebakje.
En balen dat meneer taart nog geen hele werkdag volhield. Gaat t wel wat beter met m?
Hier gaat t zijn gangetje. Nog steeds druk. Ik kijk echt uit naar mijn vakantie
...
Jij? Gemeen? Nowai.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want eigenlijk ben ik heel gemeen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Erwin
je naam doet me altijd denken aan deze: http://www.youtube.com/user/ErwinaHoogendijk
Nee, daar hebben we nog geen keuze kunnen maken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.![]()
Spellingschecker?
je NAAM, niet qua uiterlijkquote:
27 tm 31 december.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer heb je vakantie dan?
Vanavond kijkles met zwemmen
Wat doet ze dan op de frontpage?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we nog geen keuze kunnen maken...
dat is geen vakantie dat zijn een paar dagen vrijquote:
dat weet ik zelf ook nog niet harryquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat doet ze dan op de frontpage?
Wrm ben je het dan ineens Klaas?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is geen vakantie dat zijn een paar dagen vrij![]()
[..]
dat weet ik zelf ook nog niet harry
Omdat z....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm ben je het dan ineens Klaas?
ik ben het nooit ineensquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm ben je het dan ineens Klaas?
ik sta niet heul in kpdquote:
Waarom ben je het dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben het nooit ineens
[..]
ik sta niet heul in kpd
Nee, gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ben je jaloers ofzo?
Das anders de langste vakantie voor mij sinds mei ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is geen vakantie dat zijn een paar dagen vrij![]()
[..]
dat weet ik zelf ook nog niet harry
Omdat IK dat kan ... zo puntquote:
arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Das anders de langste vakantie voor mij sinds mei ofzo![]()
...
gefeliciteerdd!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
Gefeliciteerd Stuart![]()
En ook gefeliciteerd covergirl![]()
Thanks LLquote:
Vertel Ernie!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Kerstpakket van mn man is net bezorgd, echt leeeeeeeuke dingen zitten er altijd in
zolang vakantiequote:
enferquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Kerstpakket van mn man is net bezorgd, echt leeeeeeeuke dingen zitten er altijd in
stuartquote:
Zustertjequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Veel plezier op schoolquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef TheFamousMan het volgende:
goudkuipje
maar ik ga me aankleden en dan naar school!
Tot over enkele uren![]()
Doeisels!
studeer zequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef TheFamousMan het volgende:
goudkuipje
maar ik ga me aankleden en dan naar school!
Tot over enkele uren![]()
Doeisels!
Dat doen ze niet op school hoorquote:
gefeliciteerd met je verjaardagquote:
klwopt, vandaag 3 uur les waarvan 1 uur tekenen en twee uur gymquote:
En daar ga je voor naar schoolquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, vandaag 3 uur les waarvan 1 uur tekenen en twee uur gym
tekenen sta ik een 9,5 voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar ga je voor naar school
Tekenen voegt niets toe en voor gym kun je ziek zijn. Was ik bijna altijd
Idiote cijfers zeg. Alsof er dus bijna niet mooier/beter kan worden getekend en blijkbaar kan er dus niet beter worden gesport. Vreemdquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tekenen sta ik een 9,5 voor
gym een 10
XDquote:
XDquote:
Vakantie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Gebakje.
En balen dat meneer taart nog geen hele werkdag volhield. Gaat t wel wat beter met m?
Hier gaat t zijn gangetje. Nog steeds druk. Ik kijk echt uit naar mijn vakantie
...
Ik had ook een tien voor gym en ik moet zeggen dat er inderdaad niet beter gesport kon worden dan dat ik deed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Idiote cijfers zeg. Alsof er dus bijna niet mooier/beter kan worden getekend en blijkbaar kan er dus niet beter worden gesport. Vreemd
En verder voegen die vakken geen fuck toe natuurlijk![]()
Leuk, alleen buiten BBQen met kerst lijkt me een beetje not donequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Mini bbq met allerlei dingen erin; marsmallows, tampenade, roggebrood, sesamsnackjes, chocoladekoekjes, chocomelk-poeder, dat soort dingenEcht leuk!
En we hadden al zo'n bbq maar die was heel ranzig, dus nu kunnen we die wegdonderen en hebben we een schone
![]()
[..]
XD
Gf![]()
Friemel
OH!quote:
Want jij bent een top sporterquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:22 schreef Gatoraped het volgende:
[..]
Ik had ook een tien voor gym en ik moet zeggen dat er inderdaad niet beter gesport kon worden dan dat ik deed!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OH!
Had me dan meteen verteld dat ik dat had moeten doen
Joh!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk, alleen buiten BBQen met kerst lijkt me een beetje not done
Kloonquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Stuart het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk tegen een kloon
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dank dank dankquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD!
Lijkt me niet tof, zon BBQ pakketquote:
Ik dacht dat je dat al wistquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OH!
Had me dan meteen verteld dat ik dat had moeten doen
wij zaten tijdje terug binnen te bbqen met een electrische bbqquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk, alleen buiten BBQen met kerst lijkt me een beetje not done
mja eentje ook al respect op hyvesquote:
Zal me niets verbazen als dat dezelfde persoon is thoughquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eentje ook al respect op hyves
Is echt wel tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lijkt me niet tof, zon BBQ pakket
Moet je tot de zomer w8en![]()
Zit je met zoon doos tot in de zomer.
Hhihi ik zei doos![]()
Ten slotte heet het toch KERSTpakket
whehehe mij ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als dat dezelfde persoon is though
Eerlijk gezegd snap ik sowieso niet dat die optie er isquote:
ik vind het nutteloosquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik sowieso niet dat die optie er is
ik gebruik het nooitquote:
Ik ook niet en zal dat ook niet in de toekomst gaan doenquote:
nee zeer zeker nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en zal dat ook niet in de toekomst gaan doen
Ik heb geen Hyves en schrijf ook geen blogsquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee zeer zeker niet
alhoewel ik wel laatste een comment van een user had gebruikt als blog voor op hyves
Zuipenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is echt wel tofEn er zit genoeg in wat we nu ook kunnen gebruiken.
Ohja, er zaten ook nog 2 kleine flesjes prosecco in
ik wel hyves is handig voor mijn vrienden als we niks te doen hebben baggeren we er daar op losquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves en schrijf ook geen blogs
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nationale afzeikdag...![]()
* LovelyLady kruipt in een hoekje om te gaan janken
Niets mis meequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel hyves is handig voor mijn vrienden als we niks te doen hebben baggeren we er daar op los
maar goed ik heb op een andere site een anoniem dagboekje daar schrijf ik alles in wat me bezig houd
Ik heb alleen FB. Geen Hyves/Twitterquote:
Wie is jou aan het afzeiken danquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
twitter heb ik ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen FB. Geen Hyves/Twitter
wie is jouw aan het afzeikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
twitter heb ik ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen FB. Geen Hyves/Twitter
ik ookquote:
Hoe ik om te kopen te overtuigen benquote:
die is ook wel fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik luister Message in the bottle van The Police.
Tisserdan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien ga ik zo wel even een powernap van een half uur doenquote:
Ik ga zo maar eens naar huis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ga ik zo wel even een powernap van een half uur doen
ik tot 2 uurquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ga ik zo wel even een powernap van een half uur doen
ik denk op schoolquote:
En je bent al bijna klaar met alle lessenquote:
Ik heb geen lessenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je bent al bijna klaar met alle lessen![]()
Dat heb gister hier al neergezet.quote:
Ik zal dat bericht hebben gemist vrees ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb gister hier al neergezet.
Zogenaamd zelfstandig werken.
Heel de week zien we geen leraar, behalve op woensdag als we moeten presenteren of het werk gecontroleerd moet worden.
Oh, ja, wist ik ook wel.quote:
Mja is het ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal dat bericht hebben gemist vrees ik
Klinkt wel leuk zo'n week
Wat voor opleiding volg je danquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja is het ook
Zorgen dat je deadline haalt.
Verden ben je vrij in alles
Maar de opleiding is
dat heb je dus ook gemistquote:
Ja, ik zit niet de hele dag op Fok!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb je dus ook gemist
Weet ik tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, wist ik ook wel.
Ik doe het liever eerlijk
Omdat wat ik je net gezegd hebt.quote:
Vervelend dat het niet bevaltquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat wat ik je net gezegd hebt.
Je moet jezelf alles aanleren.
En een kutmentaliteit van leraren hier.
ik ookquote:
Sorry snoet... ik pm je zo ffquote:
Goed plan....quote:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik werp normaal niet met ziektes. Nu ook niet.
Soms zijn apotheken om 07:00 open, dus ik dacht misschien was dat al gelukt en omdat je ze gister was vergeten...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:28 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat doe ik straks wel. Op m'n werk is geen apotheek.
Dat is wel klote voor die klantquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:28 schreef friemelaar het volgende:![]()
Lees net dat een grote klant van me vannacht geheel is afgebrand
![]()
![]()
Zeer grote brand in Tilburg legt loodsen in de as
En geslachtsdelen? Godslasterende vloeken? Andere krachttermen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik werp normaal niet met ziektes. Nu ook niet.
Om 7 uur zit ik al op mijn werkquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms zijn apotheken om 07:00 open, dus ik dacht misschien was dat al gelukt en omdat je ze gister was vergeten...
Ja, dat dacht ik ook al een beetjequote:
ben jij een beetje koffiemama ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al een beetje![]()
[overbezorgde moedermodus]stiekem ben ik gewoon een beetje bezorgd en wilde ik zeker weten dat je ze vandaag niet vergeet[/overbezorgde moedermodus]
Hoe heet (is) ze?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi ST.![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk![]()
Moet je eens naar buiten gaan, dan ben je gelijk wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat wakker worden wil hier ook nog niet echt lukken.
Nee.quote:
Dat roep ik al een week tegen mezelfquote:
Muckiequote:
Doe het dan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat roep ik al een week tegen mezelf
Ik heb er nog geen zin in gehadquote:
Vind je dat gek, met jouw familiequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Muck het volgende:
We hebben ze gisteren geschreven en ik heb nu nog een lamme hand
Misschien morgen of uiterlijk donderdag want vrijdag vlieg ik naar Nederland voor 2 wekenquote:
Ohja, meet toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien morgen of uiterlijk donderdag want vrijdag vlieg ik naar Nederland voor 2 weken
Jammerquote:
En dan ook nog 1 kaartje te veel hebben, hequote:
Ik ga er ook geen moeite in steken.quote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan ook nog 1 kaartje te veel hebben, he...
Ik welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen moeite in steken.
Ik heb al moeite met typen op een toetsenbord, laat staan schrijvenquote:
Ja, hallo! Als ik vinnen zou hebben, zou ik het ook niet doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met typen op een toetsenbord, laat staan schrijven
eerder klachten, weinig met vinnen van doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, hallo! Als ik vinnen zou hebben, zou ik het ook niet doen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerder klachten, weinig met vinnen van doen...
*stopt er een lolly in.quote:
zolang het maar geen vleeslolly isquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang het maar geen vleeslolly is
Een chorizo kan ook!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang het maar geen vleeslolly is
toekquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck
toch fijn zo'n vrije middag als je stiefma er is.........................NOT
Alweer?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck
toch fijn zo'n vrije middag als je stiefma er is.........................NOT
laat ik het zo zeggen: het is dinsdagquote:
Hoeraquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: het is dinsdag
quote:
quote:
Dat ik waarschijnlijk van 3 tot half zes aan een stuk moet en niet zoals normaal vanaf half 4.quote:
Woohoo, dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik waarschijnlijk van 3 tot half zes aan een stuk moet en niet zoals normaal vanaf half 4.
Gefeliciteerd kerel![]()
![]()
Tijd voor Drank, Gebak en Wilde Dames
die ligt te gamen en viert het vrijdag pas héquote:
Maar toch, leuk cadeautjequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
die ligt te gamen en viert het vrijdag pas hé
En laat ik daar nou helemaal geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dankje
Ik begrijp het. Dan is je middag nog best wel lang ja
hij staat te springen...............van woede hooguitquote:
wie welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
En laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben
Ook dat is op zich niet zo heel gekquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
En laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |