enferquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Kerstpakket van mn man is net bezorgd, echt leeeeeeeuke dingen zitten er altijd in
stuartquote:
Zustertjequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Kerstpakket van mn man is net bezorgd, echt leeeeeeeuke dingen zitten er altijd in
Veel plezier op schoolquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef TheFamousMan het volgende:
goudkuipje
maar ik ga me aankleden en dan naar school!
Tot over enkele uren![]()
Doeisels!
studeer zequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef TheFamousMan het volgende:
goudkuipje
maar ik ga me aankleden en dan naar school!
Tot over enkele uren![]()
Doeisels!
Dat doen ze niet op school hoorquote:
gefeliciteerd met je verjaardagquote:
klwopt, vandaag 3 uur les waarvan 1 uur tekenen en twee uur gymquote:
En daar ga je voor naar schoolquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, vandaag 3 uur les waarvan 1 uur tekenen en twee uur gym
tekenen sta ik een 9,5 voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar ga je voor naar school
Tekenen voegt niets toe en voor gym kun je ziek zijn. Was ik bijna altijd
Idiote cijfers zeg. Alsof er dus bijna niet mooier/beter kan worden getekend en blijkbaar kan er dus niet beter worden gesport. Vreemdquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tekenen sta ik een 9,5 voor
gym een 10
XDquote:
XDquote:
Vakantie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Gebakje.
En balen dat meneer taart nog geen hele werkdag volhield. Gaat t wel wat beter met m?
Hier gaat t zijn gangetje. Nog steeds druk. Ik kijk echt uit naar mijn vakantie
...
Ik had ook een tien voor gym en ik moet zeggen dat er inderdaad niet beter gesport kon worden dan dat ik deed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Idiote cijfers zeg. Alsof er dus bijna niet mooier/beter kan worden getekend en blijkbaar kan er dus niet beter worden gesport. Vreemd
En verder voegen die vakken geen fuck toe natuurlijk![]()
Leuk, alleen buiten BBQen met kerst lijkt me een beetje not donequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Mini bbq met allerlei dingen erin; marsmallows, tampenade, roggebrood, sesamsnackjes, chocoladekoekjes, chocomelk-poeder, dat soort dingenEcht leuk!
En we hadden al zo'n bbq maar die was heel ranzig, dus nu kunnen we die wegdonderen en hebben we een schone
![]()
[..]
XD
Gf![]()
Friemel
OH!quote:
Want jij bent een top sporterquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:22 schreef Gatoraped het volgende:
[..]
Ik had ook een tien voor gym en ik moet zeggen dat er inderdaad niet beter gesport kon worden dan dat ik deed!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OH!
Had me dan meteen verteld dat ik dat had moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |