kent ze jou wel?quote:
Dat houdt ik voorlopig liever voor mezelfquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kent ze jou wel?
en zo ja, denk je dat je een kans maakt?
Dat is niks nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want eigenlijk ben ik heel gemeen
okselsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat houdt ik voorlopig liever voor mezelf
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oksels
Edit: niet van lichaamsdeel...
IRL zeg ik altijd ipv ok, oksels, ipv doei doeisels, dagsels, leuksels etc...quote:
Omdat jij er naar zou vragen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom verbergen jullie allemaal je online status?
Oksels.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
IRL zeg ik altijd ipv ok, oksels, ipv doei doeisels, dagsels, leuksels etc...
nouja zeg ik ben ook wel eens lief hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws![]()
En sinds wanneer ben jij redactie frontpage?
Gebakjequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het kan ook geen voorbereiding zijn voor een winterslaap ofzo...
[..]
Ja!
Gebakje was boos omdat ik ging werken, dat mocht niet![]()
En meneer taart is als het goed is gaan werken, al hield hij het gister niet de hele dag vol![]()
Hoe is het daar? Al minder druk?
[..]
En waarom niet? ik ben heel de dag online dat weet je of dat weet je nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom verbergen jullie allemaal je online status?
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja zeg ik ben ook wel eens lief hoor
Sinds zondagavond
wanneer heb je vakantie dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Gebakje.
En balen dat meneer taart nog geen hele werkdag volhield. Gaat t wel wat beter met m?
Hier gaat t zijn gangetje. Nog steeds druk. Ik kijk echt uit naar mijn vakantie
...
Jij? Gemeen? Nowai.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want eigenlijk ben ik heel gemeen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Erwin
je naam doet me altijd denken aan deze: http://www.youtube.com/user/ErwinaHoogendijk
Nee, daar hebben we nog geen keuze kunnen maken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.![]()
Spellingschecker?
je NAAM, niet qua uiterlijkquote:
27 tm 31 december.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer heb je vakantie dan?
Vanavond kijkles met zwemmen
Wat doet ze dan op de frontpage?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we nog geen keuze kunnen maken...
dat is geen vakantie dat zijn een paar dagen vrijquote:
dat weet ik zelf ook nog niet harryquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat doet ze dan op de frontpage?
Wrm ben je het dan ineens Klaas?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is geen vakantie dat zijn een paar dagen vrij![]()
[..]
dat weet ik zelf ook nog niet harry
Omdat z....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm ben je het dan ineens Klaas?
ik ben het nooit ineensquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm ben je het dan ineens Klaas?
ik sta niet heul in kpdquote:
Waarom ben je het dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben het nooit ineens
[..]
ik sta niet heul in kpd
Nee, gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ben je jaloers ofzo?
Das anders de langste vakantie voor mij sinds mei ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is geen vakantie dat zijn een paar dagen vrij![]()
[..]
dat weet ik zelf ook nog niet harry
Omdat IK dat kan ... zo puntquote:
arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Das anders de langste vakantie voor mij sinds mei ofzo![]()
...
gefeliciteerdd!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
Gefeliciteerd Stuart![]()
En ook gefeliciteerd covergirl![]()
Thanks LLquote:
Vertel Ernie!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Kerstpakket van mn man is net bezorgd, echt leeeeeeeuke dingen zitten er altijd in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |