iemand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef P8 het volgende:
Ik zoek een versie van Testament - Bram Vermeulen.
De versie die ik alleen maar kan vinden is minder mooi dan de versie die ik in gedachten heb. De versie die ik zoek is veel somberder/donkerder.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
http://www.google.nl/m/ur(...)JOCTTa-9tjrk18S_wqMwquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef bijdehand het volgende:
Ok, m'n zusje hoorde een liedje op de radio en die wilde ze graag hebben![]()
Ze beschreef het als een wat ouder nummer, over een dokter ofzo![]()
Een man en een vrouw zingen het, in het Nederlands.
Wie o wie?
M'n zusje bedankt jequote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
http://www.google.nl/m/ur(...)JOCTTa-9tjrk18S_wqMw
Klinkt een beetje als:quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Wootism het volgende:
Begin 2008 een filmpje gemaakt in een Duitse club...
Weet iemand van wie dit nummer is met deze zieke beat?
Dansje en geblèr van die gasten hoort er dus niet bij
verdomme jij bent snelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Die is makkelijk:
Eliza Doolittle - Pack Up (even youtube-filmpje zoeken)
ik kom uit bij Vince diCola...quote:
Je bent mijn held van de dag. Thanks!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Kijk hier eens:
http://www.imdb.com/title/tt0354356/soundtrack
deze misschien ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:10 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek dat nummer wat de laatste tijd veel op TMF te horen is. (Vooral tussenin hun programma's, reclame etc.)
Het is met 2 mannetjes van een jaar rond 18-20 gok ik en hun stemmen zijn wat vervormt.
En ze hebben een lichte snor.
Ik heb de clip maar 1x voorbij zien komen dus weet niet hoe de clip eruit ziet verder.
Kunnen er 2 zijn, Pennywise - Bro Hymn of Melrose - O (bewerkte cover van het nummer van Pennywise)quote:Op zondag 26 december 2010 03:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer.. moet hem volgende week zelf spelen.![]()
Het is een vrij bekend nummer, ik kan me alleen 'ooooh, oooh oooh oooh.. oooh, oooh, ooh, ooh oooh' herinneren.
Rara, wat is het.
Niemand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef P8 het volgende:
Ik zoek een versie van Testament - Bram Vermeulen.
De versie die ik alleen maar kan vinden is minder mooi dan de versie die ik in gedachten heb. De versie die ik zoek is veel somberder/donkerder.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
Of;quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Kunnen er 2 zijn, Pennywise - Bro Hymn of Melrose - O (bewerkte cover van het nummer van Pennywise)
quote:Op zondag 26 december 2010 03:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer.. moet hem volgende week zelf spelen.![]()
Het is een vrij bekend nummer, ik kan me alleen 'ooooh, oooh oooh oooh.. oooh, oooh, ooh, ooh oooh' herinneren.
Rara, wat is het.
quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Kunnen er 2 zijn, Pennywise - Bro Hymn of Melrose - O (bewerkte cover van het nummer van Pennywise)
Of lady ga ga - bad romancequote:
quote:
Dat is hem ja, thanks.quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik zoek dit nummer, maar dan gezongen door een vrouw. Iemand enig idee?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
hoe heet het nummer dat rond 2.40 instart?
Niemand?quote:Op zondag 26 december 2010 02:18 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb een beat gehoord maar weet niet welk nummer het is.
Het word in een reclame blok op slam FM gedraaid.
Het gaat over dat ze met een aantal dj's aanwezig zijn op harders plaza.
Onder dat blok word een beat gedraaid...weet iemand hier misschien welk nummer dat is?
Is wel ongeveer dezelfde beat, wel iets minder zwaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef P8 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als:
Erg oud nummer, wel lekker though.
Street spirit van Radioheadquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:46 schreef Furdinand het volgende:
yo,
ik hoorde net weer een nummer die ik al best vaak gehoord heb en wat volgens mij ook best een bekend nummer is maar ik weet niet van wie die is of hoe die heet.
De clip is in zwart wit en in slowmotion met volgens mij ook een camper ofzo op de achtergrond en het is een rustig nummer met een stukje gitaarspel wat over het hele nummer ongeveer hetzelfde blijft.
nou kijken of iemand het weet
dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Street spirit van Radiohead
edit:
deze dus.
Volgens mij zwerven er op youtube ook een reeks aan remixes van dit nummer. Je kunt eens zoekenquote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Is wel ongeveer dezelfde beat, wel iets minder zwaar.
Ik denk dat het gewoon ter plekke is gemixt!
Thx!
Weet niet of je doelde op de muziek van John Frieda, of op de muziek van de show zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
Help!
Ik zoek het nummer wat gedraaid wordt tijdens de reclame van net 5's nieuwe programma "vakantieliefdes" de reclame staat hier:
http://www.net5.nl/web/show/id=1376059/langid=43
merci beaucoup!
Schopquote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef Stinus het volgende:
Wie-o-wie kan mij vertellen welk nummer aan het begin van dit nummer is gebruikt?
Alvast bedankt!
Dat is zeker degene die ik bedoelde!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet niet of je doelde op de muziek van John Frieda, of op de muziek van de show zelf.
Dus, de muziek van de show zelf:
Je zet me aan het denken. Ik heb het nummer wat vertraagd in Audacity, zodat ik de teksten beter kon horen. Die heb ik vervolgens gegoogled, en toen kwam er geen Caro Emerald uit, mar Common - I am music.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan de sound te horen lijkt het mij een nummer van Caro Emerald die ze iets getweakt hebben.
Deze?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Peem het volgende:
Hoi!
3 jaar geleden op vakantie in Turkije, hoorde ik in een club (Robin Hood) een goed dancenummer, heb toen de naam ervan gevraagd maar heb het nooit kunnen vinden. Ik weet alleen dat het refrein met "Do you want to get this party started now, no-how" klinktEn nee, ik doel niet op Pink.
Kleine kans dat iemand het hier weet, en had toen ook nog geen Shazam helaas
Let's see, thanks!
mvg,
--PEEM.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Kipy21 het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen het gaat namelijk om het volgende.
Ik was afgelopen zondag op stap en hier hoorde ik een geweldig nummer. Ik weet niet hoe het heet. Maar de stukjes tekst worden gezongen door een vrouw met een vrij hoge stem. Het is een soort House/trance. De vrouw zingt ook vaak de zin I get/let the stars for you. Tenminste dit is wat ik op vangen kon. Er word niet veel in het liedje gezongen. Het is steeds de vrouw die zingt en daarna weer een tijdje een beat en daarna weer een die vrouw. En ze herhaald die ene zin vrij veel.
Het is trouwens niet Animale van Don Diablo en Dragonette.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Bij voorbaat dank.
Dat is hem inderdaad. Super bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |