quote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik zoek dit nummer, maar dan gezongen door een vrouw. Iemand enig idee?
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
hoe heet het nummer dat rond 2.40 instart?
Niemand?quote:Op zondag 26 december 2010 02:18 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb een beat gehoord maar weet niet welk nummer het is.
Het word in een reclame blok op slam FM gedraaid.
Het gaat over dat ze met een aantal dj's aanwezig zijn op harders plaza.
Onder dat blok word een beat gedraaid...weet iemand hier misschien welk nummer dat is?
Is wel ongeveer dezelfde beat, wel iets minder zwaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef P8 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als:
Erg oud nummer, wel lekker though.
Street spirit van Radioheadquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:46 schreef Furdinand het volgende:
yo,
ik hoorde net weer een nummer die ik al best vaak gehoord heb en wat volgens mij ook best een bekend nummer is maar ik weet niet van wie die is of hoe die heet.
De clip is in zwart wit en in slowmotion met volgens mij ook een camper ofzo op de achtergrond en het is een rustig nummer met een stukje gitaarspel wat over het hele nummer ongeveer hetzelfde blijft.
nou kijken of iemand het weet
dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Street spirit van Radiohead
edit:
deze dus.
Volgens mij zwerven er op youtube ook een reeks aan remixes van dit nummer. Je kunt eens zoekenquote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Is wel ongeveer dezelfde beat, wel iets minder zwaar.
Ik denk dat het gewoon ter plekke is gemixt!
Thx!
Weet niet of je doelde op de muziek van John Frieda, of op de muziek van de show zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
Help!
Ik zoek het nummer wat gedraaid wordt tijdens de reclame van net 5's nieuwe programma "vakantieliefdes" de reclame staat hier:
http://www.net5.nl/web/show/id=1376059/langid=43
merci beaucoup!
Schopquote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef Stinus het volgende:
Wie-o-wie kan mij vertellen welk nummer aan het begin van dit nummer is gebruikt?
Alvast bedankt!
Dat is zeker degene die ik bedoelde!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet niet of je doelde op de muziek van John Frieda, of op de muziek van de show zelf.
Dus, de muziek van de show zelf:
Je zet me aan het denken. Ik heb het nummer wat vertraagd in Audacity, zodat ik de teksten beter kon horen. Die heb ik vervolgens gegoogled, en toen kwam er geen Caro Emerald uit, mar Common - I am music.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan de sound te horen lijkt het mij een nummer van Caro Emerald die ze iets getweakt hebben.
Deze?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Peem het volgende:
Hoi!
3 jaar geleden op vakantie in Turkije, hoorde ik in een club (Robin Hood) een goed dancenummer, heb toen de naam ervan gevraagd maar heb het nooit kunnen vinden. Ik weet alleen dat het refrein met "Do you want to get this party started now, no-how" klinktEn nee, ik doel niet op Pink.
Kleine kans dat iemand het hier weet, en had toen ook nog geen Shazam helaas
Let's see, thanks!
mvg,
--PEEM.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Kipy21 het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen het gaat namelijk om het volgende.
Ik was afgelopen zondag op stap en hier hoorde ik een geweldig nummer. Ik weet niet hoe het heet. Maar de stukjes tekst worden gezongen door een vrouw met een vrij hoge stem. Het is een soort House/trance. De vrouw zingt ook vaak de zin I get/let the stars for you. Tenminste dit is wat ik op vangen kon. Er word niet veel in het liedje gezongen. Het is steeds de vrouw die zingt en daarna weer een tijdje een beat en daarna weer een die vrouw. En ze herhaald die ene zin vrij veel.
Het is trouwens niet Animale van Don Diablo en Dragonette.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Bij voorbaat dank.
Dat is hem inderdaad. Super bedankt!quote:
Uit de OP:quote:
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Hier staan veel remixes van dat nummer, misschien staat ie er tussen?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik zoek een remix !! Het originele nummer is King of My Castle, van The Wamdue Project (inderdaad lekkere foute muziek).
Maar ik zoek de nog foutere betere remix van dit nummer, dat volgens mij het zelfde jaar nog (ergens in '98 / '99 ) werd gemaakt van nog een nummer dat toen in de hitlijst stond ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef Ferry21 het volgende:
Weet iemand misschien de artiest/titel van de muziek wat achter de AH commercial zit? Heb hem nodig!
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef iPat het volgende:
Gezocht: (zomer)hit 2009/2010, accordeon-melodie, vrouwenstem, zonzeestrand-video, oppervlakkig, niet meer uit je hoofd te krijgen. Als je hem hoort denk je "OOOOO DIEEE!"
Weet iemand het toevallig?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef elkravo het volgende:
- lied uit jaren 80?
- tekst is (ongeveer) "slip away, slip away, let is slip away"...
- gezongen door een man
- lied heeft "elektronische piepjes" erdoorheen
Thanks, deze bedoelde ik... ik zat maar met John Secada in m'n hoofd, maar die was het niet...quote:
quote:
Dat is hem niet volgens mij, anders had ik hem ook wel gewetenquote:
Per ongeluk gevondenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef MrTorture het volgende:
Ik kan niet op de naam van een nummer komen, nu-metal als ik me niet hard vergis.
Als je op http://www.melodycatcher.com/
De zanglijn klinkt ongeveer zo (knippen plakken in dat scherm)
A2 D2 A2 A#2 A#2 A#2 C3 A2 A2 G#2 G#2 G#2 F2 G#2 A2
Wie helpt
Volgens mij is het allemaal aan elkaar geknutseld door iemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Rabrynil het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6b084bc6-6394-3b9e-83ff-b415e6bde87f/
Ik zoek de nummers die hier worden gedraaid vanaf de 56ste (56:00) minuut tot de 68ste minuut (01:08). Voor zover ik weet komt het allemaal van The Pirates of the Caribbean, maar ik heb de betreffende arrangementen nooit in dezelfde versies kunnen vinden op de soundtracks van The Pirates die ik al heb.
Alvast bedankt!
Vooral het stuk vanaf 57:48 klinkt me erg bekend in de oren, maar ik kan het niet plaatsen. Het nummer wat je noemt lijkt er in voor te komen, maar het zijn volgens mij maar twee nummers, He's a pirate en daarna het tweede nummer vanaf 57:48 tot het einde, alleen welke dat is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal aan elkaar geknutseld door iemand.
Verder zit dit nummer er ook in volgens mij:
Hans Zimmer - Hummel Gets The Rockets (bekend van 'The Rock' en Expeditie Robinson)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nummer waarin in de videoclip, ze staan te zingen en er om heen is een flat gebouwd (wit) en dan hangen er uit het raam mensen. Het refrein gaat van ; Tutudutudududututu ,
en zodra je em noemt herken ik hem meteen, kan nu al uren niet op de naam + artiest komen.
nee, ik denk Liquido - Narcoticquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ken de clip ervan niet, maar gezien het refrein: Chelsea Dagger van The Fratellis?
Inderdaad, kan er maar 1 zijn.quote:
Heb het niet gezien maar misschien deze;quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:18 schreef tinoz het volgende:
In de reportage over amerikaanse soldaten in Afghanistan dansten een aantal militairen op een nummer "touche my body" ofzo.
Weet iemand misschien welk nummer dat is ? ik vond het wel geinig !
Het was in een vallei genoemd naar Restrepo ofzo ?
quote:
Ik denk dat het Hot Chocolate is ,welk nr weet ik niet .quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ten eerste een leuk nieuwjaar!maar mijn vraag is,heeft iedereen Top 2000 a gogo gekeken?
Zoals veel mensen weten word er ook een quizje gespeeld met 2 bekende nederlanders.
zo was het dit jaar ook zo,alleen was er een liedje van een zwarte amerikaanse man met een snor waar het middelste stukje weg was,het klonk ontzettend grappig,aangezien je de afleveringen niet terug kijken wegens auteurrechten d8 ik nou misschien kan ik het hier vragen
zijn naam is iets als chase chapman of iets in die trant
dus wie weet het ik hoor het graag
wilde gokquote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik zoek een nummer dat tijdens het fitnessen gedraaid werd.
- Elektronische stijl.
- Herkenbaar aan het hartslagapparaatgeluid (oscilloscoop, je weet wel als iemand doodgaat), de piepjes worden gebruikt en is echt typisch voor dat nummer.
- kan me herinneren dat dit ook als achtergrondnummer werd gebruikt in 'Airline/ander vliegveldprogramma'
Iemand die mij kan helpen?
nop, helaasquote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef kvd het volgende:
[..]
wilde gok
Massive attack - treardorps
Lenny Kravitz - I belong to you is gebruikt in zo'n airlineprogramma
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:19 schreef deraketman het volgende:
hellup! ik zoek:
een liedje waarin volgens mij alleen iets gezegd wordt als: bodenstrasse (ofzo) en dan oehoe oewoe oewoe oewoe () leek mij van een of andere DJ ofzo (zal wel de Duitse versie van deze stampmuziek zijn)
thnx
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..quote:
Je hebt inderdaad een remix waar ze Barbra Streisand naar iets anders vervaagt hebben waar het inderdaad klinkt als iets in de richting van BodenStrasse.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef deraketman het volgende:
[..]
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..
?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
nop, helaaswel bedankt!
het is echt een piep, een hoge piep. typisch die piep van die cardiogram als iemand doodgaat.
precies dit geluid:
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef deraketman het volgende:
[..]
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..
Niet deze van Lenny toevallig?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
noppesBPM ligt een stuk lager.. het is een beetje moby achtig. dream-electro.
Ja top, ik zocht Lisa Gerrard - The host of Seraphim.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Staat ie hier misschien tussen: http://www.imdb.com/title/tt1219342/soundtrack ?
JAAAAAAAAAAAquote:
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef iPat het volgende:
Nummer dat in vele commercials momenteel wordt gebruikt.
-begint met wat baslijnen
-schakelt over in een viool-riff
Een nummer van de Rolling Stones, volgens mij. Het zou Brown Sugar kunnen zijn, maar ook iets andersquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Dropdown het volgende:
Vanaf 1:10 begint het. Mijn vraag gaat namelijk over het begin van dat nummer (waar k overigens een hekel aan heb). Een liedje in de top2000 begint bijna precies zo. Maar ik heb geen idee welk nr dat is. Ik heb alle nrs van de top wel op mijn pc staan, maar ken ze niet allemaal (nog niet helemaal geluisterd). Iemand enig idee?
quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Een nummer van de Rolling Stones, volgens mij. Het zou Brown Sugar kunnen zijn, maar ook iets anders
Zou ook heel goed kunnen, ik dacht idd aan iets van Sticky Fingersquote:Op maandag 3 januari 2011 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]Deed me denken aan Tumbling Dice
Deze van Chubby Checker kwam langs, maar dan klopt die snor niet.quote:Haay!
ten eerste een leuk nieuwjaar!maar mijn vraag is,heeft iedereen Top 2000 a gogo gekeken?
Zoals veel mensen weten word er ook een quizje gespeeld met 2 bekende nederlanders.
zo was het dit jaar ook zo,alleen was er een liedje van een zwarte amerikaanse man met een snor waar het middelste stukje weg was,het klonk ontzettend grappig,aangezien je de afleveringen niet terug kijken wegens auteurrechten d8 ik nou misschien kan ik het hier vragen
zijn naam is iets als chase chapman of iets in die trant
dus wie weet het ik hoor het graag
quote:ik liep gister in de sting en hoorde daar een erg lekker house nummer, ik gok dat het niet erg bekend is. het ging als volgt: een mannestem(denk met audiotune ofzo), zong de hele tijd of, lucky lucky lucky of licky licky of iets dergelijks snel achter elkaar.
Uyt den ouden doosch (1993):quote:Wie kent deze
de tekst gaat viva viva la revolution viva viva etc etc het zijn niet de addicts en ik kan me niet 100% voor de geest halen welke stijl het is. Meen een beetje metal/hardstyle crossover..
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef Densco het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek al een eeuwigheid een nummer uit rond 1994 ongeveer. Het is een soort van trance/house achtig nummer, met daarin een vrouw die zingt ik weet alleen dat het woordje the earth erin voor komt. En een soort van schelle hartslag als melodie en en als refrein is het een beetje hardcore beat.
Nou alvast bedankt vrienden !!
Close maar geen winnaar. Het gedeelte van waarin viva la revolucion word gezongen is em wel. alleen de muziek niet. wat ik me herinner is meer a la atari teenage riot ..quote:
knap!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja, ik weet nu welke je bedoelt. Nu er nog opkomen welk nummer dat ook alweer is...![]()
En ik heb de link met heel veel moeite aan de praat gekregen, maar vraag me niet hoe...
Niemand?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
Hoe word deze stijl muziek genoemd?
http://z0r.de/381
Ik vind het toffe muziek, maar kan nooit veel boeiends vinden..
BTW ja dit is serieus
@is al gevonden ,ik had ook de juiste nietquote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
help ik zoek![]()
was volgens mij vrijdag bij de Top2000, meend rond half 1 of2 uur, ergens in dat tijd bestek, Maar ik kan dat verdomde nummer niet vinden![]()
het gaat iets van pam da dam, dan wat geneurie voor ca 10 -15 sec hi ha di ha (Lolz bak er niks van)
nummer is meer klassiek meen ik, maar wel erg bekent
als iemand iets weer
Zag het te laat,en inderdaad nu ik het hoor ,natuurlijk is het die !!!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik heb het nummer al gevonden, Prixie.
Niemand? Geen provinicieboys hierrr?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Ragboer het volgende:
Hoe het nummer op de achtergrond van dit filmpje? Shazam pakt m niet enzo...![]()
Top! Dankje:D Het is een remix daarop, your awesome!quote:
De film denk ik:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kan het filmpje niet zo snel vinden, maar weet iemand het liedje dat speelde onder die reclame van WNF? Hij werd vooral tussen Kerst en Oud en Nieuw uitgezonden, en had als thema: "De Aarde geeft ons alles".
Hèt actie-deuntje?quote:Een beetje Ta - ta - taaaah. Een echt actie-deuntje.
Nee, die had ik wel gewetenquote:
Heb net even geluisterd (Shazam kon niets vinden)...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef Martinoz89 het volgende:
[..]
Nee, die had ik wel gewetenHet lijkt een beetje op een trompet. Te - te - teeehw en kan komt er een drum achteraan en dan weer Te - te - teeehw. Het komt heel veel voor in Reportages en televisieprogramma's alleen heb dus geen idee van wie die is. Kan misschien iemand de uitzending van Sponsor Bingo Loterij terug vinden van zondag 2 januari van 19.20 uur? Je hoort 'm dan gelijk in het begin.
Dance, house, electroclash?quote:
Doet me denken aan...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Andiyan het volgende:
Ik zoek de naam van een heel bekend stuk filmmuziek.
Het wordt o.a. gedraaid in Legend of the Guardians - the owls of ga'hoole op het moment dat Soren door het vuur heen vliegt.
Anyone?
Mijn dank is grootquote:
Verdiep je eens in Drum and Bass of Dubstepquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
Hoe word deze stijl muziek genoemd?
http://z0r.de/381
Ik vind het toffe muziek, maar kan nooit veel boeiends vinden..
BTW ja dit is serieus
Niemand???quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef belsen het volgende:
Zojuist hoorde ik op de BBC een promo met een gaaf, erg vlot, garagerocknummer erin met de tekst 'It's gonna be explosive' of iets dergelijks. Weet iemand welk nummer, ik kan het niet vinden.
Het doet mij aan 2 dingen denken:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Martinoz89 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben opzoek naar niet zozeer een heel nummer, maar naar een deuntje. Hij is een aantal jaar geleden vaak gebruikt bij Joling en Gordon over de vloer. Nu ben ik bezig met het maken van een reportage en kan ik dit deuntje erg goed gebruiken. Ik hoorde 'm zondag weer bij het begin van de Sponsor Bingo Loterij. Een beetje Ta - ta - taaaah. Een echt actie-deuntje. Misschien kunnen jullie iets vinden, ik niet in ieder geval, zelfs niet de aflevering van de Sponsor Bingo Loterij. Ik hoor het graag.
Dan heb ik nog een nummer, ook uit Joling en Gordon over de vloer. In het filmpje begint ie bij 2.54 minuten.
Groeten!
Dat kan echt van alles zijn, heb je echt niet meer informatie erover?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:57 schreef -Omarion het volgende:
Zoek een nummer dat vaak onder game trailers wordt gezet: vrouwenstem, house/techno genre. Lang geleden dat ik het gehoord heb maar wordt ook wel op radio gedraaid.
Hellup, b.v.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |