quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:53 schreef OnCraintDégun het volgende:
weet iemand hoe het eerste nummer heet wat je hier hoort?(0:00-0:30)
Ik hoor Duvel ook. De beat is iig van Jawat - Plakka dus misschien is het een samenwerkingsverband. Ik ga even kijkenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Klinkt als Duvel Duvel, maar geen idee welk nummer 't dan zou moeten zijn.
top! bedanktquote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik hoor Duvel ook. De beat is iig van Jawat - Plakka dus misschien is het een samenwerkingsverband. Ik ga even kijken
edit: het is de beat dus van Jawat - Plakka en de lyrics die je hoort zijn van Duvel - Jimmy Woo.
heb je zelf al op google gekeken? Eerste hit: sneeuw voor de zon/ben ik highquote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef milowflow het volgende:
''En als je eenmaal dat verlichte gevoel hebt, reik je de hand voel je niet eerst aan de tand.'' Van welk nummer is dit?
02:00
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik hoorde vandaag een leuk liedje dat werd gedraaid in de kantine op het werk.
Het was een kerst liedje. Gezongen door een vrouw.
Het liedje begon met kerstbellen die een melody belden --> vrouwen stem zingt liedje --> dan weer kerstbellen melody --> vrouw zingt weer. en toen weer de melody met de bellen.
Het stukje met de bellen was dus een soort refrein. Kan iemand mij vertellen welk liedje dit is? Heel erg bedankt!
Nee, dat is 'm niet. Maar toch bedankt voor het zoeken.quote:
Martin Solveig ft Dragonette - Hello ?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Berend. het volgende:
Dat liedje wat best nieuw is met.
Hello, oh oh oh
Die zal nu wel de nodige keren voorbij komen gok ik zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:40 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Martin Solveig ft Dragonette - Hello ?
Gokje:quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik hoorde vandaag een leuk liedje dat werd gedraaid in de kantine op het werk.
Het was een kerst liedje. Gezongen door een vrouw.
Het liedje begon met kerstbellen die een melody belden --> vrouwen stem zingt liedje --> dan weer kerstbellen melody --> vrouw zingt weer. en toen weer de melody met de bellen.
Het stukje met de bellen was dus een soort refrein. Kan iemand mij vertellen welk liedje dit is? Heel erg bedankt!
Shazam zegt Second out van Amitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek de titel van dit drum 'n bass nummer (zonder mc's), misschien kan iemand em shazammen ofzo?
Alvast bedankt!
Dat is The Notwist met Consequence.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef Kijkmaarf het volgende:
Hi all,
Ik ben nog steeds op zoek naar het nummer op de achtergrond bij de jakhalzen op 2 december.
http://dewerelddraaitdoor(...)ab2df0a115de45a3906c
Het nummer is kort te horen bij 0:50, en te kort om er via Shazam achter te komen. Ook de reacties op de desbetreffende site bieden geen soelaas..
Greetz
Hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 16 december 2010 01:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat is The Notwist met Consequence.
Gokje:quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Radyhyn het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een oud nummer. Jaren 80 of jaren 70.![]()
We hadden het vroeger op een bandje staan en ik weet alleen een beetje hoe het begin is.
Het begint met een dialoog tussen twee mensen. Beetje vaag waarbij ze soort van stotteren en je hoort druppels op de achtergrond en andere vage geluiden.
Ze vragen bij voorbeeld iets als: "where am I", en dan antwoord de andere iets. En dan gaat het zo een beetje door, over en weer.
Ik weet eigenlijk niet of het hele liedje zo door gaat of dat ze ook nog gaan zingen.
Via google kom ik er niet achter en ik zou ook niet weten van wie het is.
Is er misschien iemand die dit herkent en mij verder kan helpen.
Ik ben er al 2 uur over aan het denken en in kom er niet uit.. en dan is zeeer irritant!![]()
Alvast bedankt!
quote:
klinkt heel bekend, maar kan er echt begod niet op komen wat het zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef DaDolce het volgende:
Hola,
Ook ik ben op zoek naar een oude nummer. Eerste nummer die ik ooit in mp3 formaat had op mijn laptop....dat was in 1998 ofzo...Ik heb het nummer nog wel, maar op een cassete band en de kwliteit is niet echt al te best na al die jaren. Ik heb het even op Youtube gezet..Hopelijk kan iemand me helpen.
Het is trouwens een Goa nummer denk ik (zo klinkt het iig)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik heb een numnmer gehoord op de zender x fm, dat gebruikt werd in de reclame voor een zeker feest. Nu ben ik zelfs de naam van dat feest vergeten.
Kan iemand me helpen?
thanks best raar dat deze nergens tussen staatquote:
Kun je het fragment niet even opzoeken bij RTL gemist ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef mug89 het volgende:
Dag Mede-fokkers..
Tijdens het tussenfilmpje in the Voice of Holland hoor je een deuntje op de achtergrond, wat een beetje lijkt op MGMT... maar ik weet dus niet welk nummer het is, maar dat deuntje klinkt zo lekker :-)
IEMAND die t toevallig ook gehoord heeft, plus dat je de titel ook weet?
Bedankt. :-)
aan de hand van de verstaanbare woorden in de tekst gezocht, maar kan het niet vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Marquito het volgende:
Heb 2 van de 3 nummers inmiddels gevonden, oa door iemand op Jägerland. Nu het eerste nummer nog
1. ?
2. Renkas Policewoman
3. Zombie Nation - Overshoot (DJ Mehdi Remix)
Moet je even wachten tot 'ie laad, duurt minuutje ofzo. Punt is dat ik 'm nergens apart kan vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef BrandX het volgende:
sorry maar ik ga niet een half uur luisterenIk krijg iig niet met de slider voor elkaar om in een keer naar 00.33m te gaan.
kan je niet dat stukje ergens apart zetten ofzo?
heb ik gedaan, maar lukte niet. Wellicht door Chrome. Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot 'ie laad, duurt minuutje ofzo. Punt is dat ik 'm nergens apart kan vinden.
Oh apart. Nouja in ieder geval bedankt. Ik hoop dat iemand 'm kent, wil 'm echt graag hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar lukte niet. Wellicht door Chrome. Sorry
Ik heb 'm geprobeerd te vinden, maar kom er ook niet uit. Ben zelf ook heel benieuwd!quote:
Blij toch dat je het gevonden hebt, Tis zo irritant als je er maar niet op kan komenquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Misstique het volgende:
Laat maar, het is hurtz met wonderful life..
quote:Op zondag 19 december 2010 14:54 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat onder een tv-commercial zit...het is een poppy nummer gezongen door een vrouw en ze zingt iets met "a brand new day". Het is niet A Brand New Day maar een ander nummer. Ik weet ook niet meer in welke reclame het zit...
Graag gedaan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef morgane het volgende:
Ja dat is 'm Heerlijk nummer, dank je!
Ik denk dezequote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef bularax het volgende:
Ik zoek dat nummer dat je hoort: Whoop Whoop en dan krijg je een zieke beat.
Dat denk ik ookquote:
kan je iets zeggen over de muziek/zang?quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Providentia het volgende:
Ik zoek ook iets,
Tis vam eind jaren 90 is en in de clip spelen mensen met zwarte capes en hun ogen zijn niet zichtbaar, zijn zwart. En die brengen tijdens het liedje en het einde van het liedje een baby'tje wat overleden is, naar het puntje van de hemel ofzo, met een trap en heel veel mooi licht... Ik hoop dat iemand toevallig weet hoe dit nummer heet, weet er voorderest helemaal niets van.
Had inderdaad ook al op de tekst gezocht maar zonder resultaat, helaas herkende Shazam het nummer ook niet. Heb nu via Jägerland zelf de artiest en titel gekregenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
aan de hand van de verstaanbare woorden in de tekst gezocht, maar kan het niet vinden
Ik heb 'm eindelijk gevonden. Bleek dat de playlist niet in de goede volgorde stond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.mix.dj/mixes/s(...)_Balance_Part_1/view
In deze mix begint 33:00 een nummer. Er lijkt wel een titel te staan, maar die klopt niet! Kent iemand dit nummer? Ik wil 'm echt graag hebben.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef Exterminator het volgende:
Het is 'n "oud" dance nummer: iets van wild boy, name boy, give me your name boy, i smile to you boy. Dat gaat dan steeds maar sneller zeg maar, met n beat eronder...
Ikzelf denk aan artiesten zoals fatboy slim, chemical brothers, moby. Helaas kan ik t nr echter niet vinden, wie weet wat ik bedoel?
Caro Emerald - Stuck?quote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek een nummer. Goh wie niet?
Maar ik kan het zo slecht onder woorden brengen omdat ik er niets van weet. Ja in mn hoofd een beetje, maar dan alleen de manier hoe het gezongen wordt.
Teksten ken ik niet. Het is een nummer volgens mij uit 2010.
Om de 1 of andere reden associeer ik het met
Alleen het nummer wat ik bedoel wordt gezongen door een man. En klinkt ook een beetje "jaren 20" net zoals ik het nummer van Eliza Doolittle vind klinken.
Dat is eigenlijk de beste omschrijving die ik aan het geheel kan geven
Hoop dat iemand me kan helpen
quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..Alleen het nummer wat ik bedoel wordt gezongen door een man...]
Caro Emerald - Stuck?
quote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
Deze is easy voor jullie pro's maar ik ben slecht in muzieknamen onthouden:
Hij is vrij regelmatig op de radio, vanmiddag op 3fm draaiden ze hem zelfs 2x achter elkaar en het is iets met "Just say helloo"
quote:
Ik lees wel vaker slecht..quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me geen man. Maar ach die omschrijvingen kloppen wel vaker niet hier.
Wat een held ben jequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef Kalebatz het volgende:
Hey allemaal,
Een tijdje ben ik op zoek naar een nummer.
Het is een jaartje of 5-8? oud, met een franse naam? of titel?
Het is een house-clubachtig nummer en de belangrijkste hint die ik kan geven is dat de videoclip een animatiefilmpje is over een personage en iets met een hamburgerfabriek. Op het laatst word er een hamburger gemaakt van hem of van zijn hondje ofzo.
Hoop dat iemand het weet!
Wauw dat is het! Superbedankt!quote:
Nop,quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Je bent toevallig niet in de war met deze ?
Deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Nop,
het zijn echt twee vrouwen die buiten op een groen grasveld tegen elkaar tenissen in de regen
Ja volgens mij is dat 'm. Bedankt, en zo snel, haha!quote:
Ken 'm verder ook niet maar ik had ook Top Gear gekeken en toevallig de naam onthoudenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat 'm. Bedankt, en zo snel, haha!![]()
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef M-Bozz het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest + titel van een -volgens mij- heel nieuw soulnummer. De zangeres klinkt een beetje als Mary J. Blidge en het nummer klinkt als een groot zelfbeklag. In de lyrics komt dan ook aldoor een stukje voor -het enige wat ik ervan heb onthouden-: "(i feel) so stuuuuuuupid, so stuuuuuuuupid ..." Ik heb de hitlijsten al afgestruind en zo ook enkele soul lijsten...
Wie weet er meer?
Bedoel je niet gewoon deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef emielveerbeek het volgende:
ik zoek een nummer wat hierop lijkt
het wordt gezongen door een vrouw
alvast bedankt
Linkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand een idee waarom http://www.nummergemist.nl/skyradio eruit ligt?
Ik zoek de playlist van eergister in de avond. Weet niet of ik er op een andere manier kan komen?
Staat hij hier niet tussen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef pipper het volgende:
Voor m'n zus ben ik op zoek naar een nummer van Claw Boys Claw. Het is op één van hun elpees het eerste nummer en begint met zo'n punkdrumbeat. Of zo iets. Meer weet ik niet.
Deze?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zoek er zelf ook nog een.
Het is een heel erg rustig nummer wat volgens mij gaat over de moord op Kennedy(?).
Als ik me niet vergis hoor je in het nummer de nieuwsberichten rondom die moord en het refrein is gezongen door een vrouw.
Juist, bedankt!quote:
Yes it is!quote:
iemand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef P8 het volgende:
Ik zoek een versie van Testament - Bram Vermeulen.
De versie die ik alleen maar kan vinden is minder mooi dan de versie die ik in gedachten heb. De versie die ik zoek is veel somberder/donkerder.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
http://www.google.nl/m/ur(...)JOCTTa-9tjrk18S_wqMwquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef bijdehand het volgende:
Ok, m'n zusje hoorde een liedje op de radio en die wilde ze graag hebben![]()
Ze beschreef het als een wat ouder nummer, over een dokter ofzo![]()
Een man en een vrouw zingen het, in het Nederlands.
Wie o wie?
M'n zusje bedankt jequote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
http://www.google.nl/m/ur(...)JOCTTa-9tjrk18S_wqMw
Klinkt een beetje als:quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Wootism het volgende:
Begin 2008 een filmpje gemaakt in een Duitse club...
Weet iemand van wie dit nummer is met deze zieke beat?
Dansje en geblèr van die gasten hoort er dus niet bij
verdomme jij bent snelquote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Die is makkelijk:
Eliza Doolittle - Pack Up (even youtube-filmpje zoeken)
ik kom uit bij Vince diCola...quote:
Je bent mijn held van de dag. Thanks!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Kijk hier eens:
http://www.imdb.com/title/tt0354356/soundtrack
deze misschien ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:10 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek dat nummer wat de laatste tijd veel op TMF te horen is. (Vooral tussenin hun programma's, reclame etc.)
Het is met 2 mannetjes van een jaar rond 18-20 gok ik en hun stemmen zijn wat vervormt.
En ze hebben een lichte snor.
Ik heb de clip maar 1x voorbij zien komen dus weet niet hoe de clip eruit ziet verder.
Kunnen er 2 zijn, Pennywise - Bro Hymn of Melrose - O (bewerkte cover van het nummer van Pennywise)quote:Op zondag 26 december 2010 03:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer.. moet hem volgende week zelf spelen.![]()
Het is een vrij bekend nummer, ik kan me alleen 'ooooh, oooh oooh oooh.. oooh, oooh, ooh, ooh oooh' herinneren.
Rara, wat is het.
Niemand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef P8 het volgende:
Ik zoek een versie van Testament - Bram Vermeulen.
De versie die ik alleen maar kan vinden is minder mooi dan de versie die ik in gedachten heb. De versie die ik zoek is veel somberder/donkerder.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
Of;quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Kunnen er 2 zijn, Pennywise - Bro Hymn of Melrose - O (bewerkte cover van het nummer van Pennywise)
quote:Op zondag 26 december 2010 03:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer.. moet hem volgende week zelf spelen.![]()
Het is een vrij bekend nummer, ik kan me alleen 'ooooh, oooh oooh oooh.. oooh, oooh, ooh, ooh oooh' herinneren.
Rara, wat is het.
quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Kunnen er 2 zijn, Pennywise - Bro Hymn of Melrose - O (bewerkte cover van het nummer van Pennywise)
Of lady ga ga - bad romancequote:
quote:
Dat is hem ja, thanks.quote:Op zondag 26 december 2010 09:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |