Ja volgens mij is dat 'm. Bedankt, en zo snel, haha!quote:
Ken 'm verder ook niet maar ik had ook Top Gear gekeken en toevallig de naam onthoudenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat 'm. Bedankt, en zo snel, haha!![]()
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef M-Bozz het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest + titel van een -volgens mij- heel nieuw soulnummer. De zangeres klinkt een beetje als Mary J. Blidge en het nummer klinkt als een groot zelfbeklag. In de lyrics komt dan ook aldoor een stukje voor -het enige wat ik ervan heb onthouden-: "(i feel) so stuuuuuuupid, so stuuuuuuuupid ..." Ik heb de hitlijsten al afgestruind en zo ook enkele soul lijsten...
Wie weet er meer?
Bedoel je niet gewoon deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef emielveerbeek het volgende:
ik zoek een nummer wat hierop lijkt
het wordt gezongen door een vrouw
alvast bedankt
Linkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand een idee waarom http://www.nummergemist.nl/skyradio eruit ligt?
Ik zoek de playlist van eergister in de avond. Weet niet of ik er op een andere manier kan komen?
Staat hij hier niet tussen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef pipper het volgende:
Voor m'n zus ben ik op zoek naar een nummer van Claw Boys Claw. Het is op één van hun elpees het eerste nummer en begint met zo'n punkdrumbeat. Of zo iets. Meer weet ik niet.
Deze?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zoek er zelf ook nog een.
Het is een heel erg rustig nummer wat volgens mij gaat over de moord op Kennedy(?).
Als ik me niet vergis hoor je in het nummer de nieuwsberichten rondom die moord en het refrein is gezongen door een vrouw.
Juist, bedankt!quote:
Yes it is!quote:
iemand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef P8 het volgende:
Ik zoek een versie van Testament - Bram Vermeulen.
De versie die ik alleen maar kan vinden is minder mooi dan de versie die ik in gedachten heb. De versie die ik zoek is veel somberder/donkerder.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt
http://www.google.nl/m/ur(...)JOCTTa-9tjrk18S_wqMwquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef bijdehand het volgende:
Ok, m'n zusje hoorde een liedje op de radio en die wilde ze graag hebben![]()
Ze beschreef het als een wat ouder nummer, over een dokter ofzo![]()
Een man en een vrouw zingen het, in het Nederlands.
Wie o wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |