Als die kou blijft dan verwacht ik sneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef Blik het volgende:
[..]
vannacht pas, als het geen regen is voor Haarlem
Afsteken dan maar...?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Jor_Dii het volgende:
dan gaat het land plat joh.. de hele randstad naar de tering.
Is een groot deel daarvan niet gewoon regen? Vooral op de donderdag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef horned_reaper het volgende:
Sterker nog..... het westen van het land kan zich wel eens gaan opmaken voor 1979 achtige taferelen!![]()
[ afbeelding ]
Dit is de accumulatieve neerslaghoeveelheid in mm water en dus centimters sneeuw.
Trek er eerst nog even hooguit 10mm vanaf voor de regen donderdag overdacht en kijk hoeveel sneeuw er nog overblijft!
Vooral in het noorden en westen van het land krijgen eerst nog te maken met regen, maar daarna toch wel flink wat sneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is een groot deel daarvan niet gewoon regen? Vooral op de donderdag.
Ho ho, laat mij donderdag eerst even terug treinen naar Groningenquote:
Het wordt dan ook pas relevant, dus mij best.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ho ho, laat mij donderdag eerst even terug treinen naar Groningen
-6 in de Stad...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gewoon +++++++++++++++++++++++++++++++++1.9 graden
lokaal 45 mm sneeuw op zeequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef horned_reaper het volgende:
Sterker nog..... het westen van het land kan zich wel eens gaan opmaken voor 1979 achtige taferelen!![]()
[ afbeelding ]
Dit is de accumulatieve neerslaghoeveelheid in mm water en dus centimters sneeuw.
Trek er eerst nog even hooguit 10mm vanaf voor de regen donderdag overdag (voor het westen van het land) en kijk hoeveel sneeuw er nog overblijft!
Amsterdam?quote:
Kans op onzekerheid?quote:Op woensdag 15 december 2010 07:21 schreef IHVK het volgende:
woensdag 22 december tot en met woensdag 29 december
70% kans op aanhoudend rustig maar koud winterweer, met temperaturen onder normaal. 30% kans op onzekerheid.
Tja, is volgens mij nog een beetje onbekend. Er gaat morgen veel neerslag vallen, maar of het grootste gedeelte regen of sneeuw is zal echt per regio verschillen. Hopelijk is er na vandaag meer duidelijkheid over de timing van alles.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef seasushi het volgende:
Gaat het nou morgen waanzinnig sneeuwen in het oosten of niet. Ben het spoor een beetje bijster
Op dit moment sneeuwt het in grote delen van Limburg. Naar alle verwachting blijft het tot vanmiddag 13:00h sneeuwen. Lokaal, vooral in Z-Limburg, kan het in de loop van de avond nog gaan motsneeuwen. In het oosten van N-Brabant, Gelderland en Overijssel blijft het eveneens sneeuwen.quote:Gaat het nou morgen waanzinnig sneeuwen in het oosten of niet. Ben het spoor een beetje bijster
Ik weet het niet precies, maar veelt zal het in ieder geval niet gescheelt hebben hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:19 schreef Frutsel het volgende:
40 cm... hadden we dat eigenlijk afgelopen winter ook? Hoeveel was het toen maximaal?
Dat is nu ook niet... hij heeft het over de sneeuw die er nu ligt plus dat van morgen, vrijdag en zaterdag.quote:
sneewdekkaartjes van december 2009 en januari 2010 geven idd 20-35 cmquote:Op woensdag 15 december 2010 10:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar veelt zal het in ieder geval niet gescheelt hebben hoor.
Beide dagen 20 cm voor Duitsland.. dan kom je toch op 40 cmquote:Vor allem am Donnerstag und Montag soll es in ganz Deutschland heftig schneien. „Wir erwarten an beiden Tagen jeweils bis zu 20 cm Neuschnee" sagt Wetter-Experte Dominik Jung von wetter.net.
Auch die Temperaturen bleiben nach Angaben des Meteorologen hochwinterlich und verlassen den Frostbereich höchstens im Nordseeumfeld mal für ein paar Stunden.
Sonst gibt es auch am Tag Frost bis minus 9 Grad. Nachts geht es runter auf minus 10 bis minus 20 Grad, über Schnee auch bis minus 25 Grad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |