Voordeel is dat je er dan lang mee doet, omdat je alleen maar kunt sabbelenquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het fijne aan winegums is dat je ze ook zonder gebit prima kunt eten.
quote:
wat houdt je tegenquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ineens zo'n trek in een kaassoufflé
Hallo.quote:
Ik heb geen frituurpan en ook geen kaassouffléquote:
Filmsquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
Hai![]()
Zo, de hele avond tv gekeken
*news*
hmmmm dat maakt het wat lastiger...quote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan en ook geen kaassoufflé
Ik heb zin in Johnny Depp...quote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snackbar is gesloten?quote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zin in Johnny Depp...
Oh wacht
ik denk dat een kaassouflee makkelijker verkrijgbaar isquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb zin in Johnny Depp...
Oh wacht
NOHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Tap-Maddel, Fashion Disigner, Project Miauwwalk!
'Mijn' snackbar tot 0;00.quote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat maakt het wat lastiger...
Snackbar in de buurt nog open?
Ah, nouja kan ook tof zijnquote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ANTM en allerlei ontwerpshows
ik heb de TT toch nog een keer aangepastquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net aan het opwarmen onder de dekensquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat maakt het wat lastiger...
Snackbar in de buurt nog open?
Symphiequote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de TT toch nog een keer aangepast
quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de TT toch nog een keer aangepast
hmmm dan maar dromen van Spongebob hequote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net aan het opwarmen onder de dekens
quote:
quote:
Jaquote:
Ik heb nog een restje boerenkoolquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel noodles maar die wil ik niet.
brrrrr handyquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker slim, heeft me man alle ramen opengezet boven
Heel fijn als de ketel niet werkt.
Nu lig ik met sokken en een legging aan in bed
Hij had het altijd snel warm toch?quote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker slim, heeft me man alle ramen opengezet boven
Heel fijn als de ketel niet werkt.
Nu lig ik met sokken en een legging aan in bed
ik heb tanden gepoetst en zit op bed intussenquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ikmag helemaaaal niks
Lekker met wat salami, of wat groenten, of lekker normaal met een klets stroop.quote:
Ik wil ook pannenkoeken!quote:
Flikker eens op met die plaatjes.quote:
Oh, zo'n snack is 2 minuten plezier, jij hebt veel langer plezier van je prestatiequote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ikmag helemaaaal niks
Niet in bad geweest, ketel is stukquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
brrrrr handy
Je bent dus alweer uit bad
Met spekquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker met wat salami, of wat groenten, of lekker normaal met een klets stroop.
Je mag morgen wel mee-eten. Ik ben toch vrij, dus tijd genoeg.quote:
owwww shoot....quote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet in bad geweest, ketel is stuk
Hij is nog aan het gamenquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij had het altijd snel warm toch?![]()
Ik ga morgen uit eten. Verjaardag van een huisgenoot.quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met spek![]()
[..]
Je mag morgen wel mee-eten. Ik ben toch vrij, dus tijd genoeg.
Salamiquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Hallo lieverds die binnenkomen
Ik heb even een voorstel, kunnen we met zijn allen ervoor zorgen dat TAL weer de gezellig SC wordt die hij was?
Tuurlijk zijn er wel eens irritaties, maar laten we volwassen zijn en die of op een normale manier uitspreken, of negeer bepaalde dingen gewoon.
Het is net het echte leven alleen hier zijn de gezichten en emoties erachter moeilijk te peilen, dat is de pest van geschreven teksten.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb even een voorstel, kunnen we met zijn allen ervoor zorgen dat TAL weer de gezellig SC wordt die hij was?
Tuurlijk zijn er wel eens irritaties, maar laten we volwassen zijn en die of op een normale manier uitspreken, of negeer bepaalde dingen gewoon.
Het is net het echte leven alleen hier zijn de gezichten en emoties erachter moeilijk te peilen, dat is de pest van geschreven teksten.
quote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, zo'n snack is 2 minuten plezier, jij hebt veel langer plezier van je prestatie
Stroopquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je dan ook een Lush-bal in bad?quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww shoot....
ik zal maar niet zeggen hoe lekker mijn badje net was
Noodlesoup is zoooooo lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel noodles maar die wil ik niet.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww shoot....
ik zal maar niet zeggen hoe lekker mijn badje net was
heb ik wel liggen, maar vandaag standaard badschuim.....quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dan ook een Lush-bal in bad?
Ik heb die wel ooit een gehadquote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dan ook een Lush-bal in bad?
Sttt ik weet dat we die niet hebben, maar ik doe alsofquote:
Whehe, Joey-flashbackquote:
Ok eensquote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
En toen?quote:
Dat baddert wel fijnquote:
Yepquote:
Ik vind ze er meesterlijk uitzien en de namen zijn ook grappigquote:
Je kan in principe alles op een pannekoek doenquote:
Die namen jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze er meesterlijk uitzien en de namen zijn ook grappig
Ik heb nog pannenkoeken liggen, krijg nu nog meer trekquote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan in principe alles op een pannekoek doen
Morgen een monteur?quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stink een beetje
Morgen veeeeeeeelll deo!!! En parfum
quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan in principe alles op een pannekoek doen
Haha, die kende ik nog niet, sluit wel in de mooie rij aanquote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die namen ja![]()
.
http://www.lush.eu/nl/haarverzorging-1/shampoo/curly-wurly.html
quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog pannenkoeken liggen, krijg nu nog meer trek
Wat? Hahaha worst ook jaquote:
Die laatstequote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Pannenkoek met spek en stroop. Of kaas en stroop
. Of hagelslag
. Of warme kersen en slagroom
.
Ja mijn papaquote:
Warme kersenquote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Pannenkoek met spek en stroop. Of kaas en stroop
. Of hagelslag
. Of warme kersen en slagroom
.
Ik hou niet van kramp, dus dat komt goedquote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
We zijn alweer goed op weg het gezellig te maken
Laat het niet krampachtig worden ook.
Wat MIJ betreft (hoef je het niet mee eens te zijn)..... :
Een geintje mag, een plaatje mag, een beetje baggeren mag, zelfs een beetje roddelen mag (doe ik, de saaie ouwe trouwe Koen ook allemaal)
MAAR MET MATEen niet op de man spelen
Dan blijft het gezellie
dat helptquote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stink een beetje
Morgen veeeeeeeelll deo!!! En parfum
Ik wil wel op een man spelenquote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
We zijn alweer goed op weg het gezellig te maken
Laat het niet krampachtig worden ook.
Wat MIJ betreft (hoef je het niet mee eens te zijn)..... :
Een geintje mag, een plaatje mag, een beetje baggeren mag, zelfs een beetje roddelen mag (doe ik, de saaie ouwe trouwe Koen ook allemaal)
MAAR MET MATEen niet op de man spelen
Dan blijft het gezellie
Ohquote:Op maandag 13 december 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Warme kersen![]()
![]()
![]()
Flensjes met warme kersen, vanilleijs en slagroom![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat helpt
En als het lang duurt kom je hier badderen (zeg het van te voren dan kan ik een uitleg bedenken)
Dat doe ik dan weer nooit, het is eigenlijk maar wat je van huis mee krijgt.quote:Op maandag 13 december 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben heel saai
Gewoon pannekoek met suiker
ik vind eigenlijk alles lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kaaspannenkoek
Pannenkoek met poedersuiker
Die maak ik altijd op mijn werkquote:
"Wie is die blonde dame aan de deur"quote:Op maandag 13 december 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat helpt
En als het lang duurt kom je hier badderen (zeg het van te voren dan kan ik een uitleg bedenken)
Check. Alleen hele hartige groentepannenkoeken niet. De hartigheid houdt op bij spek.quote:
Nom nom nomquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die maak ik altijd op mijn werk. En dan eet ik er soms eentje op die over is
.
Of crême brulee.
Ik lust ze ook op allerlei manierenquote:
ik vind zelfs spekpannekoeken met strooop lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Check. Alleen hele hartige groentepannenkoeken niet. De hartigheid houdt op bij spek.
pannekoeken EN algemeenquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lust ze ook op allerlei manierenOf bedoel je al het eten in het algemeen?
Dat ís ook gewoon lekker.quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind zelfs spekpannekoeken met strooop lekker
erg he.......
suiker en stroopquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer nooit, het is eigenlijk maar wat je van huis mee krijgt.
Maar goed dat je niemand aan het beffen bent dan!quote:
amenquote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Dat ook jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
amen
En ook de mainstream van de SC veel meer hier plaats laten vinden ipv achter een heleboel schermen
gedurfde aannamequote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat je niemand aan het beffen bent dan!
(tenminste, daar ga ik dan maar even van uit)
Nee, qua lekker eten.quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat je niemand aan het beffen bent dan!
(tenminste, daar ga ik dan maar even van uit)
ligt aan formaat en soort (normaal, veelgranen etc)quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
En ik lust maar 2 pannekoeken ofzo, en dan zit ik vol
Maar dan heb je een uur later alweer honger of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
En ik lust maar 2 pannekoeken ofzo, en dan zit ik vol
OMG die zijn zo lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik ook wel eens maak. Vruchtensorbets, met vers fruit. En dan zie je zo die perziken liggen, MAAR JE MAG ZE NIET OPETEN
Eensquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
amen
En ook de mainstream van de SC veel meer hier plaats laten vinden ipv achter een heleboel schermen
Sorbetsquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik ook wel eens maak. Vruchtensorbets, met vers fruit. En dan zie je zo die perziken liggen, MAAR JE MAG ZE NIET OPETEN
Ennnnnn ananas, en druiven, en aardbeienquote:
Uhuhquote:
Anders word ik misselijk als ik er meer eetquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan heb je een uur later alweer honger of niet?
poeh moest ff nadenken hoorquote:Op maandag 13 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Dit was heel lang een deel van mijn huis en ik zit nu al een tijdje in een vakantiehuisje, en dat vond ik best jammer... Een tweede huis heb ik altijd gehad, dus die blijft sowieso
okquote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
Oeeh, you touched my talala, oeeeh, my dingdingdong.
Koopmans heb ik altijdquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt aan formaat en soort (normaal, veelgranen etc)
quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
Kom jij eens heel snel uit dat vakantiehuis danquote:Op maandag 13 december 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Dit was heel lang een deel van mijn huis en ik zit nu al een tijdje in een vakantiehuisje, en dat vond ik best jammer... Een tweede huis heb ik altijd gehad, dus die blijft sowieso
Juist.quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
Ik krijg meestal hoofdpijn van niet Italiaans ijs, en van slagroom, dus same here.quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Een absolute nogo voor mij is slagroom met ijs. Het temperatuurverschil kan ik niet aan en vind ik vies.
ik ben sowiezo geen ijseterquote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Een absolute nogo voor mij is slagroom met ijs. Het temperatuurverschil kan ik niet aan en vind ik vies.
En terechtquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben sowiezo geen ijseter
Als het warm is dan wel, maar nu
Vrouw en kids eten die troep nog bij -20
Ik wel.quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
maar zelfs daar heb ik tijdelijk in een vakantiehuis gezeten hoor, die uiteindelijk de fundering was voor dit huisquote:
Chocoladeijs met slagroomquote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ook niet zo dol op ijs, behalve in heet weer. Maar nu moet ik er niet aan denkenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben sowiezo geen ijseter
Als het warm is dan wel, maar nu
Vrouw en kids eten die troep nog bij -20
van mij mogen ze hoor, ik neem dan liever een bak koffiequote:
Chocoladevla opwarmen in de magnetron en dan met slagroomquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Chocoladeijs met slagroom
Maar chocoladevla met slagroom is idd lekkerder
Wtfquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Chocoladevla opwarmen in de magnetron en dan met slagroom.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom jij eens heel snel uit dat vakantiehuis dan
Is lekkerquote:
Huhquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hmmmmm nooit geprobeerdquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iew, dat lijkt me vies.quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik loop me nu hier een partij te watertanden
Zijn jouw tanden van water piskes?quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Zeroku het volgende:
Lord_Voldemort7 Why does Rihanna have to ask what's my name? Isn't she the only girl in the world? How dumb is this guy that she's with?
Ik ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet wennen aan jouw UI
quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal het morgen vragen als ik weer bij de tandarts zit.quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zijn jouw tanden van water piskes?
Morgen en woensdag vrijquote:
Sinds ik de kaassouffle naar voren bracht zijn we allemaal op dreef, het lijkt wel CULquote:
Weggepoeftquote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mazzelaar
Waar is jouw tagje gebleven trouwens
Ja en is de TT toch nog goed gekomenquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik de kaassouffle naar voren bracht zijn we allemaal op dreef, het lijkt wel CUL
En je hebt het overleeft?quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny die meisjes die naast jou zaten. Die zaten bij mij in de trein
Wilde ik nog even kwijt
Laten we de kaassoufle gaan vereren.quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik de kaassouffle naar voren bracht zijn we allemaal op dreef, het lijkt wel CUL
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik ga maar eens slapen
Weltrusten allemaal
NEEEEEE zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik ga maar eens slapen
Weltrusten allemaal
equote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
En je hebt het overleeft?
Ik moet nog een KLB-topic openen
Neeee niet doen, mijn arm is ernstig auw en ik kan dus niet muizen en al helemaal geen topics sluitenquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent ook ouderwetsch op dreef jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en is de TT toch nog goed gekomen
quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slaap lekker C_Aquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik ga maar eens slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeee niet doen, mijn arm is ernstig auw en ik kan dus niet muizen en al helemaal geen topics sluiten
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Benny jij hebt het lijstje nog hè?
Doe jij hem nog even plaatsennin spoilertopic?
Die krijg jij natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Laten we de kaassoufle gaan vereren.
Of nog beter, de gouden kaassoufle uitreiken aan de grootste nachtbraker.
nWat hebbie dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
e
[..]
Neeee niet doen, mijn arm is ernstig auw en ik kan dus niet muizen en al helemaal geen topics sluiten
Noem je Miranda nu een man?quote:
ik heb denk ik in mijn slaap mijn elleboog verstuikt, ik werd wakker van de pijn iigquote:
Oke vertel maar, jij hebt Johnny Depp gevonden?quote:
Doegquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook slapen. Trusten, was weer leuk om even te komen klessebessen.
Slaap lekker Erik, leuk dat je er weer even wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Come back soon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke vertel maar, jij hebt Johnny Depp gevonden?
quote:
Renquote:
Stimpyquote:
Slaap lekker Kalmonequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
Jongens ik sluit ook af, voor de slapers
Dat doe je goed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb denk ik in mijn slaap mijn elleboog verstuikt, ik werd wakker van de pijn iig
truste Siepje, CU soonquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
Dát moeten ze nou weer eens uitzenden op tvquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dát moeten ze nou weer eens uitzenden op tv
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dát moeten ze nou weer eens uitzenden op tv
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
Piscesquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga dromen over een kaassouffle, vers uit het vuistje
Welterusten voor straks allemaal![]()
Truste Piscquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
slaap lekker en say hi tot jenniferquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker en say hi tot jennifer
Succes.quote:
dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En morgen inruilen voor een pijnvrije?
Trusten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lijkt me wel wat.
Ik ga een poging tot slapen doen
Kerstdinder op school... Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:12 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, pffff hele volksverhuizing hier, alles mee voor het kerstdiner op school.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:43 schreef Kally het volgende:
Miran, als het goed is wordt die grote tattoo in februari op mijn rug gezet
je weet toch ik en tattoo'squote:
Veel plezier op je werk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, net op tijd wakker in de trein!! Haha.. Nu weer fris en fruitig aan het werk.. Xxx
yep maar zo'n grote....quote:
ja maar het is niet 1 groot vlak, hij is fijntjes en loopt over mijn rug maar er zit ook nog veel huid doorheen. En als ik in een bejaardentehuis zit loop ik niet meer met kleding waar je mjjn rug zietquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep maar zo'n grote....
bedenk je je nooit hoe dat later gaat?
In het bejaardentehuis en dan zo'n verschrompeld schilderij op je rug?
Kleintjes kan ik wel waarderen, maar zo'n grote.....
maar smaken verschillen gelukkig
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
ja maar het is niet 1 groot vlak, hij is fijntjes en loopt over mijn rug maar er zit ook nog veel huid doorheen. En als ik in een bejaardentehuis zit loop ik niet meer met kleding waar je mjjn rug ziet
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
ja maar het is niet 1 groot vlak, hij is fijntjes en loopt over mijn rug maar er zit ook nog veel huid doorheen. En als ik in een bejaardentehuis zit loop ik niet meer met kleding waar je mjjn rug ziet
Ja, ik hoorde dat ze al 500 (!) ouders willen inlichtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:02 schreef Kally het volgende:
Die pedo heeft ws nog meer slachtoffertjes gemaakt
Koen met sterren en bloemen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:02 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:02 schreef Kally het volgende:
Koen met sterren en bloemen
Diep triest....quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:02 schreef Kally het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat ze al 500 (!) ouders willen inlichten500!
Gefixtquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Diep triest....
Zonder verdoving castreren die gast
En daarna aan de schandpaal, waar hij gestenigd mag worden door het gepeupel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |