Casba Wonen Slapen.quote:
Uiteraard niet, er is natuurlijk op een normale manier met de bankstel omgegaan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef roelofjan het volgende:
Je moet je gaan beroepen op de wettelijke garantie. Niet bij de fabrikant, maar bij de verkoper.
http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Garantie
Van een bankstel van ¤ 950 mag je verwachten dat het langer meegaat dan 2 jaar.
Mits jij niet 2 jaar op dat ding hebt staan te springen...
http://www.consuwijzer.nl(...)ondeugdelijk_productquote:Op maandag 13 december 2010 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uiteraard niet, er is natuurlijk op een normale manier met de bankstel omgegaan.
De ene 10, de andere 6 jaar.quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Sommige urls zijn nogal interessant om te lezen maar toch lees ik nergens hoe lang ik ongeveer kan verwachten dat een bankstel meegaat?
Ik ga dit maar ff invullen. Bedankt iedereen voor alle info en hulp.quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://www.consuwijzer.nl(...)ondeugdelijk_product
Succes...
Niet alleen weinig, ook in strijd met artikel 15 van de CBW (waar ze bij aangesloten zijn) Algemene Voorwaarden. Genoemd artikel 15 is overigens weer in strijd met Nederlands recht (laat je dan ook niet verleiden tot een bijdrage in de kosten, je hebt recht op 'kosteloos herstel of vervanging'!). Kortom, ze maken er een mooi zooitje vanquote:Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Nu lees ik in de garantievoorwaarden dat ze slechts 6 maanden garantie geven op de bankstel. Dat is best wel weinig?
Laat TS eerst eens contact opnemen met de winkel voordat hij een klacht in dientquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen weinig, ook in strijd met artikel 15 van de CBW (waar ze bij aangesloten zijn) Algemene Voorwaarden. Genoemd artikel 15 is overigens weer in strijd met Nederlands recht (laat je dan ook niet verleiden tot een bijdrage in de kosten, je hebt recht op 'kosteloos herstel of vervanging'!). Kortom, ze maken er een mooi zooitje van![]()
Dien een klacht in, stel ze in gebreke en mochten ze niet met een oplossing komen, leg het dan voor aan de Geschillencommissie Wonen.
Reclameren slash je beklag doen over het bankstel slash klagen, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Laat TS eerst eens contact opnemen met de winkel voordat hij een klacht in dient
Er is een verschil tussen klagen en een klacht indienen imho.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Reclameren slash je beklag doen over het bankstel slash klagen, wat is het verschil?
Ik weet niet met welk ander doel jij dan contact wilt opnemen met de winkel.
iyhoquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen klagen en een klacht indienen imho.
Ja en zoals ik al zei, is dat strijdig met Nederlands rechtquote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef Lindala het volgende:
Volgens CBW heb je recht op 3 jaar garantie. Eerste jaar volledige garantie, tweede jaar wordt 2/3 van de kosten vergoed, derde jaar 1/3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |