abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 23:52:46 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89901333
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die verhalen van leraressen die met (vaak 16 of 17-jarige) scholieren het bed delen worden altijd enorm verspreid in de media omdat iedereen erop klikt omdat ze dit soort verhalen stiekem allemaal heel geil vinden. Het gebeurt weinig, maar krijgt enorm veel aandacht.
Mannen roepen in koor:

NICE!

:')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 13 december 2010 @ 23:53:30 #242
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_89901370
quote:
15s.gif Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar iemand die, bijvoorbeeld hopman is bij de scouting moet toch per definitie verdacht zijn? :?

Ik vind het verre van gezond dat een man van 40 met children van rond de 10 de bossen in gaat en lekker gaat padvinden. :{

OK, ik ben bij deze verdacht. Ga je me nu aangeven?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  maandag 13 december 2010 @ 23:54:21 #243
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89901408
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die verhalen van leraressen die met (vaak 16 of 17-jarige) scholieren het bed delen worden altijd enorm verspreid in de media omdat iedereen erop klikt omdat ze dit soort verhalen stiekem allemaal heel geil vinden. Het gebeurt weinig, maar krijgt enorm veel aandacht.
Volgens mij waren die kereltjes nog wel wat jonger. En ja, tuurlijk, sensatieverhaal etc. Ik noemde maar wat random voorbeelden om aan te geven dat het onzin is om te stellen dat het alleen maar mannelijke homoseksuelen zijn die vallen op een jongere categorie.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 13 december 2010 @ 23:54:24 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89901412
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Met als kanttekening dat een pedofiel niet "valt" op een persoon maar op de jeugdigheid van de persoon, de leeftijd en het daarbij behorende voorkomen is de aantrekkingskracht, niet de aard of manier van doen van zo'n kind. Ik ben met je eens dat je iemand niet kunt veroordelen op geaardheid, echter een pedofiel mag zijn verlangens niet uitleven omdat dit betekent dat hij een kind zou gebruiken voor zijn/haar seksuele genot. Niet met het oogmerk om een relatie aan te gaan, immers, het kind zal opgroeien dus niet meer "begeerlijk" zijn.

(Een pedofiel is niet per definitie een pedoseksueel, voor de mensen die dit zijn en de rem hebben om niets uit te vreten met een kind, alle respect.)
Zo zie ik het dus ook. Die moeten zich maar met hun eigen fantasie redden of met de boeken van Reve.
The End Times are wild
  maandag 13 december 2010 @ 23:55:30 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89901470
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef hooibaal het volgende:

[..]

OK, ik ben bij deze verdacht. Ga je me nu aangeven?
Jij bent hopman? Ik zou graag je beweegredenen willen weten waarom je bij de padvinderij zit met voornl. jongere jongens. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 13 december 2010 @ 23:56:29 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89901523
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Volgens mij waren die kereltjes nog wel wat jonger. En ja, tuurlijk, sensatieverhaal etc. Ik noemde maar wat random voorbeelden om aan te geven dat het onzin is om te stellen dat het alleen maar mannelijke homoseksuelen zijn die vallen op een jongere categorie.
Natuurlijk is dat zo. Al is er wel een essentieel verschil tussen een relatie tussen een 14-jarige en een 24-jarige en seksueel contact tussen een 6-jarige en een 24-jarige.

Strikt genomen is het aantrekkelijk vinden van een (seksueel ontwikkelde) 14-jarige niet abnormaal, in ieder geval geen pedofilie. Die grens van 16 is min of meer arbitrair.
The End Times are wild
  maandag 13 december 2010 @ 23:58:15 #247
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_89901615
quote:
15s.gif Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent hopman? Ik zou graag je beweegredenen willen weten waarom je bij de padvinderij zit met voornl. jongere jongens. :{

Nee, wij zijn een hele moderne scoutinggroep, Jonge jongens en jonge meiden!
  maandag 13 december 2010 @ 23:58:59 #248
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89901649
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar voordat je daar voor veroordeelt wordt zullen ze toch eerst wat springstof e.d. in je garage moeten vinden en wat plannen?
die Gedanken sind frei
Wat bijkomende omstandigheden inderdaad. Maar dat is natuurlijk erg aan interpretatie onderhevig, iemand kan om meerdere redenen bepaalde stoffen in zijn garage bewaren. Normaal gesproken dienen zulke omstandigheden vergezeld te gaan van 'hard' bewijs om een zaak te hebben, bij genoemde zaak was dat nauwelijks of niet zo.
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:01:13 #249
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_89901761
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Met als kanttekening dat een pedofiel niet "valt" op een persoon maar op de jeugdigheid van de persoon, de leeftijd en het daarbij behorende voorkomen is de aantrekkingskracht, niet de aard of manier van doen van zo'n kind.

Zou het?

Een 'normale' man valt toch ook niet op een vrouw omdat het een vrouw is maar omdat ze specifieke eigenschappen heeft? Anders zou hij in elke kut wel een grote liefde zien, grof gezegd.

Als jouw redenering zou kloppen dan zouden pedo's op elk kind dat ze zien verliefd zijn/zich seksueel aangetrokken toe voelen. Lijkt me sterk.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:04:10 #250
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89901892
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo. Al is er wel een essentieel verschil tussen een relatie tussen een 14-jarige en een 24-jarige en seksueel contact tussen een 6-jarige en een 24-jarige.

Strikt genomen is het aantrekkelijk vinden van een (seksueel ontwikkelde) 14-jarige niet abnormaal, in ieder geval geen pedofilie. Die grens van 16 is min of meer arbitrair.
Tuurlijk, verschil tussen efebolie en pedofilie. Als het een puber betreft tast het ons over het algemeen een stuk minder in ons rechtsgevoel aan dan wanneer het een peuter/kleuter betreft. Je kunt je afvragen of dat altijd overeenkomstig de beleving van het slachtoffrer is natuurlijk (maar dit is offtopic).
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:04:44 #251
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89901916
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Zou het?

Een 'normale' man valt toch ook niet op een vrouw omdat het een vrouw is maar omdat ze specifieke eigenschappen heeft? Anders zou hij in elke kut wel een grote liefde zien, grof gezegd.

Als jouw redenering zou kloppen dan zouden pedo's op elk kind dat ze zien verliefd zijn/zich seksueel aangetrokken toe voelen. Lijkt me sterk.
Hmm, de nuance is dan dat ze vallen op een bepaald type kind, wat overeind blijft is dat de man (of vrouw) nooit een gelijkwaardige relatie kan en mag hebben met het onderwerp van zijn/haar affectie. Ik ga uit van pedofielen, niet efebofielen, een pedofiel heeft seksuele gevoelens voor een kind dat nog geen secundaire geslachtskenmerken heeft, een no go area, punt.
be nice or go away
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:04:50 #252
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89901922
Dit topic gaat echt over alles behalve de ontuchtzaak. Vanalles wordt er aan de haren bij gesleept, zodat mensen eens lekker ongezouten hun mening kunnen geven over homo's, mensen die hun kinderen naar een KDV brengen, mannen die in een zorg-beroep werken en de kdv's die alleen maar uit zijn op winst. Allemaal heel interessant (maar niet heus)...

Het is in principe allemaal heel simpel: er is 1 man (Robert M.) die in de afgelopen jaren heel wat kinderen heeft misbruikt. De oorzaak van zijn misdaden zijn waarschijnlijk te herleiden naar het misbruik van hem in zijn jeugd (maar dat zal nog door de politie onderzocht worden, neem ik aan, want tot nu toe kwam die informatie alleen via een ouder naar buiten).

Misschien handig om 't daar gewoon weer over te hebben, in plaats van alle randzaken die jullie erbij halen. Bijv. dat een coldcaseteam van de Amsterdamse politie zich nu gaat richten op de zaak uit 2008 om te kijken of toen geen fouten gemaakt zijn. Of dat er tot 16 jaar cel geeist kan worden, ook een interessant onderwerp.

Maar goed, ik ga slapen, ben benieuwd of jullie morgen nog iets te melden hebben dat wel met de zaak te maken heeft.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:05:16 #253
256363 ZoKanIkHetOok
pi_89901937
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef LXIV het volgende:

Die grens van 16 is min of meer arbitrair.

En aan de tijdgeest onderhevig.

Was het in Nederland niet eerst lager?
pi_89901941
quote:

[..]

Zou het?

Maar het is wel de grote factor in de aantrekkingskracht:

Homofielen vallen op mannen (nee, niet alle mannen, enkel de mannen die ze leuk vinden)
Lesbiënnes vallen op vrouwen (nee, niet alle vrouwen, enkel de vrouwen die ze leuk vinden)
Hetero's vallen op het andere geslacht (nee, niet iedereen van het andere geslacht...)
Pedofielen vallen op jonge kindjes (nee, niet op alle jonge kindjes....)

Het kenmerk van een Pedofiel is dus in eerste instantie, dat diegene valt op jonge kinderen die iig nog lang niet de volwassenheid hebben bereikt (nee, niet op alle jonge kindjes).
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:06:43 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89901995
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:04 schreef Chevalric het volgende:
Dit topic gaat echt over alles behalve de ontuchtzaak. Vanalles wordt er aan de haren bij gesleept, zodat mensen eens lekker ongezouten hun mening kunnen geven over homo's, mensen die hun kinderen naar een KDV brengen, mannen die in een zorg-beroep werken en de kdv's die alleen maar uit zijn op winst. Allemaal heel interessant (maar niet heus)...

Het is in principe allemaal heel simpel: er is 1 man (Robert M.) die in de afgelopen jaren heel wat kinderen heeft misbruikt. De oorzaak van zijn misdaden zijn waarschijnlijk te herleiden naar het misbruik van hem in zijn jeugd (maar dat zal nog door de politie onderzocht worden, neem ik aan, want tot nu toe kwam die informatie alleen via een ouder naar buiten).

Misschien handig om 't daar gewoon weer over te hebben, in plaats van alle randzaken die jullie erbij halen. Bijv. dat een coldcaseteam van de Amsterdamse politie zich nu gaat richten op de zaak uit 2008 om te kijken of toen geen fouten gemaakt zijn. Of dat er tot 16 jaar cel geeist kan worden, ook een interessant onderwerp.

Maar goed, ik ga slapen, ben benieuwd of jullie morgen nog iets te melden hebben dat wel met de zaak te maken heeft.
Eigenlijk wil ik ook de schuld nog bij de Letten neerleggen, alleen ik ken niet zoveel vooroordelen daarover.
The End Times are wild
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:07:18 #256
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89902019
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

En aan de tijdgeest onderhevig.

Was het in Nederland niet eerst lager?
Sterker nog, in de jaren 70 was er een behoorlijk serieus en breed debat over het uberhaupt afschaffen van zo'n minimumleeftijd...
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:07:24 #257
256363 ZoKanIkHetOok
pi_89902024
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Banjerkanjer het volgende:

Het kenmerk van een Pedofiel is dus in eerste instantie, dat diegene valt op jonge kinderen die iig nog lang niet de volwassenheid hebben bereikt (nee, niet op alle jonge kindjes).
Dat snap ik, ik ageerde vooral tegen de stelling dat pedofielen niet op personen zouden vallen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:07:33 #258
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_89902031
In zijn algemeenheid is het natuurlijk weer briljant voor een forum als dit, dat er een stuk of zeven topics volgeluld worden over wat hele groepen doen, willen en vinden terwijl één zieke idioot iets bijzonder smerigs gedaan heeft. Hij staat niet model voor alle medewerkers van alle kinderdagverblijven, net zoals Bossche Benno geen model staat voor zwemleraren in het algemeen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:08:18 #259
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89902058
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik ook de schuld nog bij de Letten neerleggen, alleen ik ken niet zoveel vooroordelen daarover.
Misschien kun je er iets van maken dat ze dicht bij de Finnen wonen, en we weten allemaal wat die allemaal uitspoken hier in Nederland :+
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:08:40 #260
145755 kahaarin
pi_89902071
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Maar het is wel de grote factor in de aantrekkingskracht:

Homofielen vallen op mannen (nee, niet alle mannen, enkel de mannen die ze leuk vinden)
Lesbiënnes vallen op vrouwen (nee, niet alle vrouwen, enkel de vrouwen die ze leuk vinden)
Hetero's vallen op het andere geslacht (nee, niet iedereen van het andere geslacht...)
Pedofielen vallen op jonge kindjes (nee, niet op alle jonge kindjes....)

Idd, dit dus.... En een persoon, zoals R.M. die zijn zieke acties ook nog filmt en deelt met anderen (de beelden die in de VS zijn gevonden immers) Mogen ze wat mij betreft voor altijd opsluiten, hij is een pedoseksueel, hoe kun je zo iemand ooit rehabiliteren zonder kans op herhaling?
be nice or go away
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:08:54 #261
256363 ZoKanIkHetOok
pi_89902079
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef hooibaal het volgende:
In zijn algemeenheid is het natuurlijk weer briljant voor een forum als dit, dat er een stuk of zeven topics volgeluld worden over wat hele groepen doen, willen en vinden terwijl één zieke idioot iets bijzonder smerigs gedaan heeft. Hij staat niet model voor alle medewerkers van alle kinderdagverblijven, net zoals Bossche Benno geen model staat voor zwemleraren in het algemeen.
Ik zou zelfs durven zeggen dat de zieke geest waar we het over hebben ook niet model staat voor andere pedofielen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:09:29 #262
145755 kahaarin
pi_89902098
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Dat snap ik, ik ageerde vooral tegen de stelling dat pedofielen niet op personen zouden vallen.
Dat heb ik nu voldoende genuanceerd en jouw gelijk bewezen?
be nice or go away
pi_89902128
quote:

[..]

Zou het?

Verliefd zijn, liefde? Waar haal je dat vandaan? mannen gaan toch ook naar de hoeren? Daar zijn ze toch ook niet verliefd op! You pay your money en je loost je zaad, simpel en toch eenvoudig!

Ik denk dat een pedo zich aangetrokken voelt tot elk kind wat voor hem bereikbaar is.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 00:10:25 #264
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89902137
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Rustig aan, niet meteen helemaal doordraven he. :'). Dutroux was niet erg homoseksueel toch? Of die Sander van Milly Boele?
Of een van die leraressen waar er de laatste tijd nogal wat berichten van op de FP hebben gestaan (leve Djeez :')) die het met jochies deden die nauwelijks haar op den plassert hadden? Het is (natuurlijk) niet allemaal direct vergelijkbaar, maar je moet niet de feiten helemaal uit het oog verliezen hoor.
Vrouwen/juffen die sexuele handelingen verrichten met KLEUTERS heb ik sporadisch in het nieuws gezien. Vrouwen die geil worden van kleine kinderen zijn er veeeeeeeeel minder.

Zo duidelijker?
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:10:38 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89902147
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:04 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Tuurlijk, verschil tussen efebolie en pedofilie. Als het een puber betreft tast het ons over het algemeen een stuk minder in ons rechtsgevoel aan dan wanneer het een peuter/kleuter betreft. Je kunt je afvragen of dat altijd overeenkomstig de beleving van het slachtoffrer is natuurlijk (maar dit is offtopic).
Ik denk niet dat die jongens van 17 het zo erg vonden dat ze moesten nablijven..
The End Times are wild
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:10:45 #266
256363 ZoKanIkHetOok
pi_89902152
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef ietjefietje het volgende:

Ik denk dat een pedo zich aangetrokken voelt tot elk kind wat voor hem bereikbaar is.
Dat denk ik niet.
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:11:31 #267
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89902191
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Idd, dit dus.... En een persoon, zoals R.M. die zijn zieke acties ook nog filmt en deelt met anderen (de beelden die in de VS zijn gevonden immers) Mogen ze wat mij betreft voor altijd opsluiten, hij is een pedoseksueel, hoe kun je zo iemand ooit rehabiliteren zonder kans op herhaling?
Nou ja, hopen dat TBS dat kan bewerkstelligen. Als de kans op herhaling overigens het enige criterium zou zijn dan kun je een heleboel andere categorien ook maar beter achter slot en grendel laten hoor. ;).
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:11:34 #268
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_89902194
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Ik zou zelfs durven zeggen dat de zieke geest waar we het over hebben ook niet model staat voor andere pedofielen.
We kunnen met goed fatsoen concluderen dat er binnen de {groep} pedofielen een subgroep {zieke geesten} bestaat die praktiseert op een manier die volgens de wet en de algemene mores niet is toegestaan. En gelukkig wordt er zo af en toe een gepakt
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:11:42 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89902203
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef hooibaal het volgende:
Nee, die Benno is eerder een Bosschenaar in het algemeen.
The End Times are wild
pi_89902321
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Nou erg kieskeurig is deze anders niet, want er zijn al 50 kinderen waar hij wat mee uitgevreten heeft.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')