quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.
quote:
Ja, weet ik, maar hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik zie geen enkele reden om die gast op deze aarde rond te laten lopen. Kan alleen maar meer schade aanrichten. In de kliko ermee.quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.
Gelukkig kunnen de rechters hem wel een fatsoenlijke rechtszaak geven.quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, weet ik, maar hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik zie geen enkele reden om die gast op deze aarde rond te laten lopen. Kan alleen maar meer schade aanrichten. In de kliko ermee.
Daarvan heb ik de film gezien. en vond het niet echt iets, dus waarschijnlijk ga ik die nooit lezen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O haha dat hoeft toch ook nietIk heb ook boeken die ik eigenlijk moet lezen maar nog nooit gelezen heb, De Avonden van Reve bijvoorbeeld. Komt wel een keer.
Prima als hij maar chemische castratie krijgt en eunich wordt gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de rechters hem wel een fatsoenlijke rechtszaak geven.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om vervolgens over 20 jaar vrij te komen. Dan zijn de slachtoffers begin/midden 20 en klaar voor wraak.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Hij heeft bekend. Dit is zo klaar als een klontje.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
20 jaar cel (x 2/3 = 14 netto) + tbs. Die gast loop voor zijn 50ste weer gewoon rond.![]()
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om vervolgens over 20 jaar vrij te komen. Dan zijn de slachtoffers begin/midden 20 en klaar voor wraak.
Rechters zijn ook maar mensen. Ze moeten het zo objectief mogelijk doen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.
ik hoop het. Dat is in ieder geval het zwaarste wat je hier kan krijgen...quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Die man moet natuurlijk wel gewoon levenslang krijgen. Die maak je niet meer beter.
Wtf? Zit je het hier voor die gast op te nemen??quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat.
[..]
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.
[..]
Rechters zijn ook maar mensen. Ze moeten het zo objectief mogelijk doen.
Alsof dat niks isquote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik hoop het. Dat is in ieder geval het zwaarste wat je hier kan krijgen...
Dan nog heeft hij recht op een eerlijk proces. De rechters mogen hun eigen mening niet laten meewegen in de zwaarte van het vonnis.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Hij heeft bekend. Dit is zo klaar als een klontje.
Jawel toch.quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Levenslang is in Nederland geen levenslang...
Ja, dat nog net welquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Levenslang is in Nederland geen levenslang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |