3 maanden? Hoe kom je daar nou bij? Een simpele soa test inclusief HIV duurt toch ook maar een paar dagenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef hondjes het volgende:
Er is geen HIV vastgesteld..
Dit kan niet, want onderzoek hierop duurt 3 maanden.
En pas na 6 maanden schijnt er zekerheid te zijn , dat er geen HIV is.
Hij is toch eerder getest? Ivm een reis door Afrika oid.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef hondjes het volgende:
Er is geen HIV vastgesteld..
Dit kan niet, want onderzoek hierop duurt 3 maanden.
En pas na 6 maanden schijnt er zekerheid te zijn , dat er geen HIV is.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al geloof ik dat verhaal voor de helft nog niet, er zijn wel degelijk erg veel 'ouders' die elk excuus omarmen om maar even van hun kind af te zijn zodat ze zelf iets leuks kunnen gaan doen. Kom ze dagelijks tegen. Om te kotsen vind ik dat. Dus het zou zomaar nog waar kunnen zijn ook... Hoop echt van niet.
quote:Robert M. is getest door de GGD op geslachtsziekten. De dienst heeft aangegeven dat de eerste tests negatief zijn.
De GGD heeft Robert M getest op verschillende soa's. De eerste uitslagen zijn negatief op de ziektes hiv, hepatitis B en syfilis. Nadere tests volgen.
Test in Afrika
M. gaf op zijn weblog in 2008 aan dat hij voor vrijwilligerswerk in Kenia ook is getest op hiv. Hij gaf destijds niet de uitslag, maar schreef wel dat hij drie maanden later nog eens getest moest worden.
Bron: Rtl.nl
Om te kotsen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je in De Pijp woont en een huis hebt met ruimte voor kinderen ben je als ouders vooral bezig je hypotheek bij elkaar te verdienen, lijkt me.
Gelukkig kunnen ze kindlief dan kwijt op een slaapfeestje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
Om te kotsen!
Papa en mama die om de beurt 's zondags het vlees snijden. Als ze dan niet naar de opera moeten of zo
Als ik je in je moederschoot heb getrapt excuses, maar dat volk bestaat echt. En veel ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Om te kotsen!
Papa en mama die om de beurt 's zondags het vlees snijden. Als ze dan niet naar de opera moeten of zo
Mijn ouders vroeger ook en zij woonden niet in de Pijp maar in Boerweiland.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je in De Pijp woont en een huis hebt met ruimte voor kinderen ben je als ouders vooral bezig je hypotheek bij elkaar te verdienen, lijkt me.
Ik reageerde op Mera die vooral ouders kent die hun kinderen zo weinig mogelijk willen zien om leuke dingen te doen. Ik verbaas me dan ook over de discussie hier op Fok! en elders waarin iedereen behalve de dader er van langs krijgt. Het is de schuld van de politie, de FBI, de overige leiders, homo's in het algemeen en voornamelijk van de ouders, als ik het allemaal goed lees.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn ouders vroeger ook en zij woonden niet in de Pijp maar in Boerweiland.
Emigreren. Voor nuance is geen plaats meer in Nederland!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
Ik ken heel veel ouders die niet zo zijn. Heel veel! En nu?
Ik ken ook negers die wel werken. En nu?
De schuld van ouders mèt hypotheken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik reageerde op Mera die vooral ouders kent die hun kinderen zo weinig mogelijk willen zien om leuke dingen te doen. Ik verbaas me dan ook over de discussie hier op Fok! en elders waarin iedereen behalve de dader er van langs krijgt. Het is de schuld van de politie, de FBI, de overige leiders, homo's in het algemeen en voornamelijk van de ouders, als ik het allemaal goed lees.
Welnee joh, jij mag je mening toch gewoon hebben. Maar ik vind je beeld van ouderschap, en ook van kinderen in het algemeen, eh.... merkwaardig. En ook wel grappig eigenlijk, soms.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik je in je moederschoot heb getrapt excuses, maar dat volk bestaat echt. En veel ook.
De schuld van de PvdA die te weinig huizen heeft gebouwd in Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schuld van ouders mèt hypotheken.
Oh zo, ja. Hear hear!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik reageerde op Mera die vooral ouders kent die hun kinderen zo weinig mogelijk willen zien om leuke dingen te doen. Ik verbaas me dan ook over de discussie hier op Fok! en elders waarin iedereen behalve de dader er van langs krijgt. Het is de schuld van de politie, de FBI, de overige leiders, homo's in het algemeen en voornamelijk van de ouders, als ik het allemaal goed lees.
Ik kan er niks aan doen dat ik met mensen word geconfronteerd die in mijn ogen serieus lomp bezig zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee joh, jij mag je mening toch gewoon hebben. Maar ik vind je beeld van ouderschap, en ook van kinderen in het algemeen, eh.... merkwaardig. En ook wel grappig eigenlijk, soms.
Echt te erg, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De VVD was dit keer de PVV voor om te scoren bij het electoraat en heeft alvast laten weten dat de verdachte na veroordeling gedenaturaliseerd en het land uitgezet moet worden.
Het valt ook nauwelijks te voorkomen omdat het meestal plaatsvindt binnen de familie of nabije kring. Zwaar kut is dat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
Echt te erg, toch?
Mijn moeder was huisvrouw, maar ook dat kon misbruik niet voorkomen.
Opblazen hoeft niet. Ik vind je eigen woorden sensationeel genoeg hoor, dat jij "dagelijks" met ouders te maken hebt die "elk excuus" (sic) aangrijpen om even "van hun kind af te zijn".quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier soms net de Telegraaf.
Alles opblazen tot een uitspraak een eigen leven gaat lijden
Mijn ouders konden in principe doen wat ze wilden, zulke dingen komen immers niet voor in het gezin van de huisarts.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt te erg, toch?
Mijn moeder was huisvrouw, maar ook dat kon misbruik niet voorkomen.
dat de overheid alleen al zo partij gedoogd snap ik al nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Hackers leggen pedosite plat
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Hackers hebben de site van pedofielenvereniging Martijn platgelegd. Vanmorgen is met succes een aanval geopend door woedende computergebruikers nadat leden van de pedoclub zich zeer schokkend en verontwaardigd hadden uitgelaten over de ophef rond de arrestatie van Robert M., die zich vergreep aan tientallen kinderen van 0 tot 4 jaar in kinderopvangcentra in Amsterdam.
Omg, de nieuwe trend
En dan zijn we nog mild voor diequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De VVD was dit keer de PVV voor om te scoren bij het electoraat en heeft alvast laten weten dat de verdachte na veroordeling gedenaturaliseerd en het land uitgezet moet worden.
Bizar. En goed dat je moeder zich daartegen verzette.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ouders konden in principe doen wat ze wilden, zulke dingen komen immers niet voor in het gezin van de huisarts.Ik hoefde van de schoolleiding ook niet naar de schoolarts, mijn moeder was het daar, terecht, niet mee eens.
Dágelijks, ja. Naaste collega zie ik elke dag. En die vertelt regelmatig uitgebreid wat ze die avond/weekend/vakantie weer gaan doen zonder het (erg jonge) kind. En hoe blij ze is dat ze hier terecht kan om de dag door te komen (!!!). En diverse kennissen die ik elk weekend samen in de kroeg zie hangen, strontlazarus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Opblazen hoeft niet. Ik vind je eigen woorden sensationeel genoeg hoor, dat jij "dagelijks" met ouders te maken hebt die "elk excuus" (sic) aangrijpen om even "van hun kind af te zijn".
Dat is een naargeestig milieu, en ik kan me voorstellen dat je dan een wat verwrongen kijk op ouderschap ontwikkelt.
Dit gevoegd bij je al diverse malen geuite aversie tegen kinderen die geluid maken of anderszins iets te nadrukkelijk aanwezig zijn in de openbare ruimte, maakt het wel begrijpelijk dat jij ervoor pleit dat kinderen tot ze leerplichtig zijn bij moeder rond de pappot blijven.
Ik zag Keith, volgens mij Zondag, nog lopen. Normaal kun je z'n geschiedenis al aan de manier waarop hij loopt aflezen, nu liep hij er helemaal bij als een junk die net iets gestolen heeft en niet herkend wil worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bizar. En goed dat je moeder zich daartegen verzette.
Nee, notabelen doen zulke dingen niet. Die hebben doorgaans ook geen lage voorhoofden. Keith B. wel.
Verrassend veel steden die eindigen op pils. Alcohol verbieden voor buitenlanders, pasjessysteem voor kroegen in Nederland!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
We hebben toch nog van die dingen liggen hier, volgens Wiki?
Mark en Geert: regel het!![]()
[ afbeelding ]
Dat verhaal van Van de Heuvel lijkt ook als een nachtkaars uit te zijn gegaan. Het monster van Riga overschaduwt deels, maar grotendeels denk ik nachtkaars met reden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag Keith, volgens mij Zondag, nog lopen. Normaal kun je z'n geschiedenis al aan de manier waarop hij loopt aflezen, nu liep hij er helemaal bij als een junk die net iets gestolen heeft en niet herkend wil worden.
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet maar Keith verdedigde zich zo slecht in P&W dat ik op basis daarvan al haast zou zeggen dat het allemaal nogal opgeblazen is door Peter R. van de Heuvel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verhaal van Van de Heuvel lijkt ook als een nachtkaars uit te zijn gegaan. Het monster van Riga overschaduwt deels, maar grotendeels denk ik nachtkaars met reden.
het zal het wachten zijn op een aangifte?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verhaal van Van de Heuvel lijkt ook als een nachtkaars uit te zijn gegaan. Het monster van Riga overschaduwt deels, maar grotendeels denk ik nachtkaars met reden.
Dat wilde toch niemand doen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:11 schreef Marrije het volgende:
het zal het wachten zijn op een aangifte?
Je hebt echt gelijk. Er zijn er genoeg die dat doen. En als ze als gezin iets leuks doen dan vinden veel ouders het geen punt dat die kinderen door een restaurant heen lopen te jengelen en mensen bij andere tafels lastig vallen. Want hun kind is leuk, dus anderen vinden dat ook leuk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al geloof ik dat verhaal voor de helft nog niet, er zijn wel degelijk erg veel 'ouders' die elk excuus omarmen om maar even van hun kind af te zijn zodat ze zelf iets leuks kunnen gaan doen. Kom ze dagelijks tegen. Om te kotsen vind ik dat. Dus het zou zomaar nog waar kunnen zijn ook... Hoop echt van niet.
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat er geen echte zaak was en dan doen valse aangiftes nog meer kwaad aan die nepzaak.quote:
Ja, dat is waar. Maar ook heel veel die dat anders doen. Het is maar net waar je de nadruk op legt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt echt gelijk. Er zijn er genoeg die dat doen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Gert het volgende:
(SCOOP) SBS6 variant op BB heet The Secret Story in 2011 op TV
dat denk ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat er geen echte zaak was en dan doen valse aangiftes nog meer kwaad aan die nepzaak.
Maar dat denk ik. Ononderbouwd.
Met dat Lombrosohoofd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Jian het volgende:
gek hè, terwijl je met zo'n hoofd toch gewoon schuldig bent, dat zie je zo!
Ik zie de gelijkenis niet helemaal met onze seropositieve ex-junk.quote:
Omdat jij ook een Lombrosohoofd hebt! Met je unibrow. .quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
Ik zie de gelijkenis niet helemaal met onze seropositieve ex-junk.
[ afbeelding ]
Lombroso was dan ook een notabele, die hebben geen Karpatenkoppen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis niet helemaal met onze seropositieve ex-junk.
[ afbeelding ]
Er zijn ook héél veel begeleiders op kinderdagverblijven die hun handjes thuishouden. Het is maar net waar je de nadruk op legt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ook heel veel die dat anders doen. Het is maar net waar je de nadruk op legt.
Beetje kromme vergelijking, je handjes niet thuishouden op een kdv is strafbaar. Nogal wiedes dat een zaak met zoveel slachtoffers in de spotlight staat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn ook héél veel begeleiders op kinderdagverblijven die hun handjes thuishouden. Het is maar net waar je de nadruk op legt.
Ook dat. Maar als ik sommige reacties zo her en der lees lijkt het wel alsof ouders viezerikken die niet met hun tengels van kleine kindjes af kunnen blijven een vrijbrief geven wanneer ze als ouder hun kindjes 1 of meerdere dagen per week naar een KDV of PSZ brengen! En dat is natuurlijk onzin!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie er wel eens bij stilgestaan dat als bv een alleenstaande moeder haar kinderen alles wilt geven en dan door blijft werken, ondanks dat de moeder heel graag bij haar kinderen had willen zijn???/ vind het pure en pure onzin dat mensen ouders verwijten omdat ze hun kotter op bv een kdv zetten.
en over dat onderzoek van fbi enzo, het duurt gewoon lang voor 1 kind trekken ze al een jaar uit, en waarom ze moeten bewijs hebben ze moeten alles wel zwart op wit hebben en hard maken, en dan een rechtzaak waar ook veel tijd gaat inzitten.
En nog wat, het gebeurt meer in huiselijke kring kan je vader wezen, oom neef of je buurman die aan je kind zit.
En nee ouders zien dat vaak niet omdat zo een kind gechanteert wordt door de dader, en reken er maar op dat kinderen heel goed toneel kunnen spelen en vrolijk doen.
Misbruik is van alle tijden en alle plaatsen. Er zijn ook ouders die hun kinderen misbruiken, geestelijken die dat doen, mensen die een gezellig zomerkamp leiden en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:
Hier geen logeerpartijtjes voor mijn baby & peuters. Maar bij een oppas loop je min of meer hetzelfde risico.
Nah... daar zou ik nou geen seconde over twijvelen, geen haar op mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
En wat die feestjes betreft: ik twijfel er eerlijk gezegd aan wat ik zelf zou hebben gedaan toen onze kinderen die leeftijd hadden, maar als 3 jarige naar een slaapfeestje? Weet echt niet of ik ze had laten gaan.
Ben jij lichtelijk autistisch Pietje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg Berlusconi heeft 't weer overleefd
Er wordt gesproken over een pedo-netwerk. Ben benieuwd wie er als volwassenen óók op die slaapfeestjes uitgenodigd werden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:56 schreef hondjes het volgende:
Het terrein wordt gewoon verlegd, daar waar het het makkelijkst is, daar vind je die gasten.
Volgende keer is het weer ergens anders, daarom moet nu die beerput open.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij lichtelijk autistisch Pietje?
la maar...![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
EN HIER HEBBEN WE DE TWEEDE .
quote:De computer van de man downloadde 24 uur per dag, zeven dagen per week bestanden. „Voldoende digitale bestanden om zeven bibliotheken te kunnen vullen”, meende de officier.
Kijk maar uit, straks moet je nog op z'n slaapfeestje komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er was vandaag een man en die heeft voor ons de wasmachine van mijn kamer naar de flat gebracht en daar de droger die er al op stond neergezet. Als bonus heeft hij het gasfornuis aangesloten! Wat een aardige man!
Ik durfde nog helemaal niet te logeren toen ik 4 was, en ik pieste nog in mn broek 's nachts.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks moet je nog op z'n slaapfeestje komen
Wij durfden al van alles op die leeftijd, alleen we moesten thuis meehelpen 'in het huishouden'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durfde nog helemaal niet te logeren toen ik 4 was, en ik pieste nog in mn broek 's nachts.
Kan dit wel deze foto ? Ik heb voor de zekerheid maar de Telegraaf gebeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij durfden al van alles op die leeftijd, alleen we moesten thuis meehelpen 'in het huishouden'.
[ afbeelding ]
Had wel een rode of paarse broek verwacht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:09 schreef Jian het volgende:
Nou dat is 'm Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje,
[ link | afbeelding ]
Wat vinden we van het hoofd ?
Ik geen broek eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Had wel een rode of paarse broek verwacht.
Foute snor. Schuldigquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:09 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
foto Telegraaf
Schuldig tot wansmaak! De boete is een nieuw kapsel en nieuwe kleding! Dat was de uitspraak en daarmee zal u het moeten doen!quote:
Ik zal wel weer iets stoms zeggen, maar in deze context, Gert, is dit plaatje van een naakt kind dat bier in iemands mond schenkt dus een beetje aanstootgevend, vind ik. Als in, het zou me in het geheel niet verbazen als er een overeager officer tegenaan zou lopen je zomaar van je bed getild wordt als je wordt betrapt in het verspreiden van dit soort plaatjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij durfden al van alles op die leeftijd, alleen we moesten thuis meehelpen 'in het huishouden'.
[storende afbeelding]
schuldig natuurlijk, met of zonder snor/bril what ever, zelfs zonder foto: schuldig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:09 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
foto Telegraaf
Nou nog stommer: niet alleen in deze context, ik stoor me altijd aan dat soort plaatjes, niet alleen omdat het kind naakt is trouwens, maar zo'n jong kind bier in je bek laten gietenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets stoms zeggen, maar in deze context, Gert, is dit plaatje van een naakt kind dat bier in iemands mond schenkt dus een beetje aanstootgevend, vind ik.
geen comentaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:09 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
foto Telegraaf
Dat ga je toch niet menen he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Hofnarretje___.html
slaapfeestjes bij drecteur Hofnarretje
Ook al is er niks gebeurd op die 'feestjes', zijn positie is onhoudbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Jian het volgende:
De directeur van het hofnarretje is opgestapt. De politie zegt dat hij nog geen verdachte is
Mag je helemaal niks, moet je nog om 5 uur je nest uit.quote:De voorwaarden voor de borgtocht zijn dat Assange zich elke dag om 6.00 moet melden op het politiebureau in Londen, huisarrest heeft van 10 tot 2 's middags en 's avonds, een elektronische tag moet dragen en garant moet staan voor 240.000 pond.
Heeft ie lekker de tijd om een beetje te Fokken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag je helemaal niks, moet je nog om 5 uur je nest uit.
Het lijkt mij vreemd dat niet alle ouders al op de hoogte waren van die feestjes? Hun kinderen werden er tenslotte voor uitgenodigd toch?quote:"Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |