abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89915468
pvda is tegen.

Eenmaal een Nederlands paspoort, dan altijd ....zie Elsevier
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:41:55 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89915496
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De VVD was dit keer de PVV voor om te scoren bij het electoraat en heeft alvast laten weten dat de verdachte na veroordeling gedenaturaliseerd en het land uitgezet moet worden.
Echt te erg, toch?

Mijn moeder was huisvrouw, maar ook dat kon misbruik niet voorkomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89915574
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:

Echt te erg, toch?

Het valt ook nauwelijks te voorkomen omdat het meestal plaatsvindt binnen de familie of nabije kring. Zwaar kut is dat. :*
Go hard or go home
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:45:46 #229
241662 Jian
Well, well, well
pi_89915643
Hackers leggen pedosite plat
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Hackers hebben de site van pedofielenvereniging Martijn platgelegd. Vanmorgen is met succes een aanval geopend door woedende computergebruikers nadat leden van de pedoclub zich zeer schokkend en verontwaardigd hadden uitgelaten over de ophef rond de arrestatie van Robert M., die zich vergreep aan tientallen kinderen van 0 tot 4 jaar in kinderopvangcentra in Amsterdam.

Omg, de nieuwe trend :P
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 13:46:37 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89915684
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier soms net de Telegraaf.
Alles opblazen tot een uitspraak een eigen leven gaat lijden :Y)
Opblazen hoeft niet. Ik vind je eigen woorden sensationeel genoeg hoor, dat jij "dagelijks" met ouders te maken hebt die "elk excuus" (sic) aangrijpen om even "van hun kind af te zijn".
Dat is een naargeestig milieu, en ik kan me voorstellen dat je dan een wat verwrongen kijk op ouderschap ontwikkelt.

Dit gevoegd bij je al diverse malen geuite aversie tegen kinderen die geluid maken of anderszins iets te nadrukkelijk aanwezig zijn in de openbare ruimte, maakt het wel begrijpelijk dat jij ervoor pleit dat kinderen tot ze leerplichtig zijn bij moeder rond de pappot blijven.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_89915686
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt te erg, toch?

Mijn ouders konden in principe doen wat ze wilden, zulke dingen komen immers niet voor in het gezin van de huisarts. 8)7 Ik hoefde van de schoolleiding ook niet naar de schoolarts, mijn moeder was het daar, terecht, niet mee eens.
pi_89915701
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Hackers leggen pedosite plat
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Hackers hebben de site van pedofielenvereniging Martijn platgelegd. Vanmorgen is met succes een aanval geopend door woedende computergebruikers nadat leden van de pedoclub zich zeer schokkend en verontwaardigd hadden uitgelaten over de ophef rond de arrestatie van Robert M., die zich vergreep aan tientallen kinderen van 0 tot 4 jaar in kinderopvangcentra in Amsterdam.

Omg, de nieuwe trend :P
dat de overheid alleen al zo partij gedoogd snap ik al niet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 13:49:45 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89915821
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De VVD was dit keer de PVV voor om te scoren bij het electoraat en heeft alvast laten weten dat de verdachte na veroordeling gedenaturaliseerd en het land uitgezet moet worden.
En dan zijn we nog mild voor die :r Letten :r
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:50:54 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89915877
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:

Mijn ouders konden in principe doen wat ze wilden, zulke dingen komen immers niet voor in het gezin van de huisarts. 8)7 Ik hoefde van de schoolleiding ook niet naar de schoolarts, mijn moeder was het daar, terecht, niet mee eens.
Bizar. En goed dat je moeder zich daartegen verzette.
Nee, notabelen doen zulke dingen niet. Die hebben doorgaans ook geen lage voorhoofden. Keith B. wel.
pi_89915953
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Opblazen hoeft niet. Ik vind je eigen woorden sensationeel genoeg hoor, dat jij "dagelijks" met ouders te maken hebt die "elk excuus" (sic) aangrijpen om even "van hun kind af te zijn".
Dat is een naargeestig milieu, en ik kan me voorstellen dat je dan een wat verwrongen kijk op ouderschap ontwikkelt.

Dit gevoegd bij je al diverse malen geuite aversie tegen kinderen die geluid maken of anderszins iets te nadrukkelijk aanwezig zijn in de openbare ruimte, maakt het wel begrijpelijk dat jij ervoor pleit dat kinderen tot ze leerplichtig zijn bij moeder rond de pappot blijven.
Dágelijks, ja. Naaste collega zie ik elke dag. En die vertelt regelmatig uitgebreid wat ze die avond/weekend/vakantie weer gaan doen zonder het (erg jonge) kind. En hoe blij ze is dat ze hier terecht kan om de dag door te komen (!!!). En diverse kennissen die ik elk weekend samen in de kroeg zie hangen, strontlazarus.
Ik mag dan zelf geen fan zijn van kinderen, maar dat vind ik niet kunnen nee.
Ik overdrijf echt niet. Als ik iets roep dat jullie gek vinden doe ik dat omdat ik het ook echt tegen kom/gekomen ben. Echt niet omdat dat mijn eigen gekke gedachtenkronkel is. Helaas. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89915997
hebben jullie er wel eens bij stilgestaan dat als bv een alleenstaande moeder haar kinderen alles wilt geven en dan door blijft werken, ondanks dat de moeder heel graag bij haar kinderen had willen zijn???/ vind het pure en pure onzin dat mensen ouders verwijten omdat ze hun kotter op bv een kdv zetten.
en over dat onderzoek van fbi enzo, het duurt gewoon lang voor 1 kind trekken ze al een jaar uit, en waarom ze moeten bewijs hebben ze moeten alles wel zwart op wit hebben en hard maken, en dan een rechtzaak waar ook veel tijd gaat inzitten.
En nog wat, het gebeurt meer in huiselijke kring kan je vader wezen, oom neef of je buurman die aan je kind zit.
En nee ouders zien dat vaak niet omdat zo een kind gechanteert wordt door de dader, en reken er maar op dat kinderen heel goed toneel kunnen spelen en vrolijk doen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89916231
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bizar. En goed dat je moeder zich daartegen verzette.
Nee, notabelen doen zulke dingen niet. Die hebben doorgaans ook geen lage voorhoofden. Keith B. wel.
Ik zag Keith, volgens mij Zondag, nog lopen. Normaal kun je z'n geschiedenis al aan de manier waarop hij loopt aflezen, nu liep hij er helemaal bij als een junk die net iets gestolen heeft en niet herkend wil worden.
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 14:01:49 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89916347
We hebben toch nog van die dingen liggen hier, volgens Wikileaks?

Mark en Geert: regel het! w/

pi_89916458
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
We hebben toch nog van die dingen liggen hier, volgens Wiki?

Mark en Geert: regel het! w/

[ afbeelding ]
Verrassend veel steden die eindigen op pils. Alcohol verbieden voor buitenlanders, pasjessysteem voor kroegen in Nederland! w/
pi_89916544
Gert! Ze gaan er met ons programma vandoor naar een ander subforum.
(SCOOP) SBS6 variant op BB heet The Secret Story in 2011 op TV
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:05:57 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89916550
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:

Ik zag Keith, volgens mij Zondag, nog lopen. Normaal kun je z'n geschiedenis al aan de manier waarop hij loopt aflezen, nu liep hij er helemaal bij als een junk die net iets gestolen heeft en niet herkend wil worden.
Dat verhaal van Van de Heuvel lijkt ook als een nachtkaars uit te zijn gegaan. Het monster van Riga overschaduwt deels, maar grotendeels denk ik nachtkaars met reden.
pi_89916687
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verhaal van Van de Heuvel lijkt ook als een nachtkaars uit te zijn gegaan. Het monster van Riga overschaduwt deels, maar grotendeels denk ik nachtkaars met reden.
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet maar Keith verdedigde zich zo slecht in P&W dat ik op basis daarvan al haast zou zeggen dat het allemaal nogal opgeblazen is door Peter R. van de Heuvel.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:11:37 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89916793
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

het zal het wachten zijn op een aangifte?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:12:26 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89916828
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:11 schreef Marrije het volgende:
het zal het wachten zijn op een aangifte?
Dat wilde toch niemand doen?
pi_89916830
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ook al geloof ik dat verhaal voor de helft nog niet, er zijn wel degelijk erg veel 'ouders' die elk excuus omarmen om maar even van hun kind af te zijn zodat ze zelf iets leuks kunnen gaan doen. Kom ze dagelijks tegen. Om te kotsen vind ik dat. Dus het zou zomaar nog waar kunnen zijn ook... Hoop echt van niet.
Je hebt echt gelijk. Er zijn er genoeg die dat doen. En als ze als gezin iets leuks doen dan vinden veel ouders het geen punt dat die kinderen door een restaurant heen lopen te jengelen en mensen bij andere tafels lastig vallen. Want hun kind is leuk, dus anderen vinden dat ook leuk.

Las ook nog iets dat die crèches zo goed zouden zijn voor hun sociale ontwikkeling. Nah, dat zie je dagelijks terug op school, in de straat en in de krant, hoe goed dat voor ze is geweest. :+
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:13:46 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89916879
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

vandaar die nachtkaars?
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 14:14:38 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89916915
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:15:10 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89916936
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef Marrije het volgende:
vandaar die nachtkaars?
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat er geen echte zaak was en dan doen valse aangiftes nog meer kwaad aan die nepzaak.
Maar dat denk ik. Ononderbouwd.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:15:15 #249
241662 Jian
Well, well, well
pi_89916938
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

gek hè, terwijl je met zo'n hoofd toch gewoon schuldig bent, dat zie je zo!
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:15:19 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89916942
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Je hebt echt gelijk. Er zijn er genoeg die dat doen.
Ja, dat is waar. Maar ook heel veel die dat anders doen. Het is maar net waar je de nadruk op legt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')