Gelukkig kunnen ze kindlief dan kwijt op een slaapfeestje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
Om te kotsen!
Papa en mama die om de beurt 's zondags het vlees snijden. Als ze dan niet naar de opera moeten of zo
Als ik je in je moederschoot heb getrapt excuses, maar dat volk bestaat echt. En veel ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Om te kotsen!
Papa en mama die om de beurt 's zondags het vlees snijden. Als ze dan niet naar de opera moeten of zo
Mijn ouders vroeger ook en zij woonden niet in de Pijp maar in Boerweiland.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je in De Pijp woont en een huis hebt met ruimte voor kinderen ben je als ouders vooral bezig je hypotheek bij elkaar te verdienen, lijkt me.
Ik reageerde op Mera die vooral ouders kent die hun kinderen zo weinig mogelijk willen zien om leuke dingen te doen. Ik verbaas me dan ook over de discussie hier op Fok! en elders waarin iedereen behalve de dader er van langs krijgt. Het is de schuld van de politie, de FBI, de overige leiders, homo's in het algemeen en voornamelijk van de ouders, als ik het allemaal goed lees.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn ouders vroeger ook en zij woonden niet in de Pijp maar in Boerweiland.
Emigreren. Voor nuance is geen plaats meer in Nederland!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
Ik ken heel veel ouders die niet zo zijn. Heel veel! En nu?
Ik ken ook negers die wel werken. En nu?
De schuld van ouders mèt hypotheken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik reageerde op Mera die vooral ouders kent die hun kinderen zo weinig mogelijk willen zien om leuke dingen te doen. Ik verbaas me dan ook over de discussie hier op Fok! en elders waarin iedereen behalve de dader er van langs krijgt. Het is de schuld van de politie, de FBI, de overige leiders, homo's in het algemeen en voornamelijk van de ouders, als ik het allemaal goed lees.
Welnee joh, jij mag je mening toch gewoon hebben. Maar ik vind je beeld van ouderschap, en ook van kinderen in het algemeen, eh.... merkwaardig. En ook wel grappig eigenlijk, soms.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik je in je moederschoot heb getrapt excuses, maar dat volk bestaat echt. En veel ook.
De schuld van de PvdA die te weinig huizen heeft gebouwd in Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schuld van ouders mèt hypotheken.
Oh zo, ja. Hear hear!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik reageerde op Mera die vooral ouders kent die hun kinderen zo weinig mogelijk willen zien om leuke dingen te doen. Ik verbaas me dan ook over de discussie hier op Fok! en elders waarin iedereen behalve de dader er van langs krijgt. Het is de schuld van de politie, de FBI, de overige leiders, homo's in het algemeen en voornamelijk van de ouders, als ik het allemaal goed lees.
Ik kan er niks aan doen dat ik met mensen word geconfronteerd die in mijn ogen serieus lomp bezig zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee joh, jij mag je mening toch gewoon hebben. Maar ik vind je beeld van ouderschap, en ook van kinderen in het algemeen, eh.... merkwaardig. En ook wel grappig eigenlijk, soms.
Echt te erg, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De VVD was dit keer de PVV voor om te scoren bij het electoraat en heeft alvast laten weten dat de verdachte na veroordeling gedenaturaliseerd en het land uitgezet moet worden.
Het valt ook nauwelijks te voorkomen omdat het meestal plaatsvindt binnen de familie of nabije kring. Zwaar kut is dat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
Echt te erg, toch?
Mijn moeder was huisvrouw, maar ook dat kon misbruik niet voorkomen.
Opblazen hoeft niet. Ik vind je eigen woorden sensationeel genoeg hoor, dat jij "dagelijks" met ouders te maken hebt die "elk excuus" (sic) aangrijpen om even "van hun kind af te zijn".quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier soms net de Telegraaf.
Alles opblazen tot een uitspraak een eigen leven gaat lijden
Mijn ouders konden in principe doen wat ze wilden, zulke dingen komen immers niet voor in het gezin van de huisarts.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt te erg, toch?
Mijn moeder was huisvrouw, maar ook dat kon misbruik niet voorkomen.
dat de overheid alleen al zo partij gedoogd snap ik al nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Hackers leggen pedosite plat
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Hackers hebben de site van pedofielenvereniging Martijn platgelegd. Vanmorgen is met succes een aanval geopend door woedende computergebruikers nadat leden van de pedoclub zich zeer schokkend en verontwaardigd hadden uitgelaten over de ophef rond de arrestatie van Robert M., die zich vergreep aan tientallen kinderen van 0 tot 4 jaar in kinderopvangcentra in Amsterdam.
Omg, de nieuwe trend
En dan zijn we nog mild voor diequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De VVD was dit keer de PVV voor om te scoren bij het electoraat en heeft alvast laten weten dat de verdachte na veroordeling gedenaturaliseerd en het land uitgezet moet worden.
Bizar. En goed dat je moeder zich daartegen verzette.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ouders konden in principe doen wat ze wilden, zulke dingen komen immers niet voor in het gezin van de huisarts.Ik hoefde van de schoolleiding ook niet naar de schoolarts, mijn moeder was het daar, terecht, niet mee eens.
Dágelijks, ja. Naaste collega zie ik elke dag. En die vertelt regelmatig uitgebreid wat ze die avond/weekend/vakantie weer gaan doen zonder het (erg jonge) kind. En hoe blij ze is dat ze hier terecht kan om de dag door te komen (!!!). En diverse kennissen die ik elk weekend samen in de kroeg zie hangen, strontlazarus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Opblazen hoeft niet. Ik vind je eigen woorden sensationeel genoeg hoor, dat jij "dagelijks" met ouders te maken hebt die "elk excuus" (sic) aangrijpen om even "van hun kind af te zijn".
Dat is een naargeestig milieu, en ik kan me voorstellen dat je dan een wat verwrongen kijk op ouderschap ontwikkelt.
Dit gevoegd bij je al diverse malen geuite aversie tegen kinderen die geluid maken of anderszins iets te nadrukkelijk aanwezig zijn in de openbare ruimte, maakt het wel begrijpelijk dat jij ervoor pleit dat kinderen tot ze leerplichtig zijn bij moeder rond de pappot blijven.
Ik zag Keith, volgens mij Zondag, nog lopen. Normaal kun je z'n geschiedenis al aan de manier waarop hij loopt aflezen, nu liep hij er helemaal bij als een junk die net iets gestolen heeft en niet herkend wil worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bizar. En goed dat je moeder zich daartegen verzette.
Nee, notabelen doen zulke dingen niet. Die hebben doorgaans ook geen lage voorhoofden. Keith B. wel.
Verrassend veel steden die eindigen op pils. Alcohol verbieden voor buitenlanders, pasjessysteem voor kroegen in Nederland!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
We hebben toch nog van die dingen liggen hier, volgens Wiki?
Mark en Geert: regel het!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |