SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Geen smoesjes.. PAINTEN NU!!!quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef solaire het volgende:
[..]
ik zit al een half uur aan de telefoon ...
There there neem een babbelaarquote:
Indd PAINTEN NU!quote:
Wat een heldenpaint.quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef solaire het volgende:
http://img638.imageshack.us/img638/1443/boomp.jpg
Joah, meeste moet nog komen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef huize het volgende:
Gefeliciteerd. Leuke kado's gehad? Doos macado?
afro-amerikaanse boom ja.quote:
Idem, wel geen ruk te doen maar toch even mn uren makenquote:
Ok, ik zal mezelf even verbeteren:quote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef huize het volgende:
[..]
Idem, wel geen ruk te doen maar toch even mn uren maken
Rammstein - ich tu dir weh op mn speakersquote:
Nou nou niet zo negatief, kun je teminste aan lekkere kerels vragen of ze even willen gleuven als ze hun pinpas uithalen.quote:
lalala ik wou iets zeggen maar dat kun je zelf wel bedenkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef huize het volgende:
Ja sorry is te ver weg voor mn dagelijkse boodschappen ahumkuch
enne kink wie woar de droppingquote:
doe er 1 maar de groete vanquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Tassiepassie het volgende:
gefeli gezicht
Ik zit aan de thee en voetbal met 2 maffe mannen en Deejay
whahahahaa groeten terugquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
doe er 1 maar de groete van
oh die ander mag ook maar ken ik niet
ik heb 'm geopend hequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Tassiepassie het volgende:
ik denk trouwens dat ik met de meet toch wel in Bloem ben. Had Mieke beloofd volgend jaar snel weer te gaan stappen omdat ik het deze maand te druk heb
Moet je wel niet dronken tegen mensen aan gaan leunenquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Tassiepassie het volgende:
ik denk trouwens dat ik met de meet toch wel in Bloem ben. Had Mieke beloofd volgend jaar snel weer te gaan stappen omdat ik het deze maand te druk heb
Super leuk!quote:
nooit meer neequote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef huize het volgende:
[..]
Moet je wel niet dronken tegen mensen aan gaan leunen
Dropping waarbij je:quote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef huize het volgende:
Puzzeldropping erbij of echt ouderwets met kompas en kaart peilen en schieten en lopen maar of wat?
Nee nee! =) Wel een soort kruispunten ding..quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef sproetjes het volgende:
niet eens een strippenkaart lopen? of een kruispunten ding?
echt, daar kan ik zo niet mee overweg
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef Joysa het volgende:
Mijn sigaretten zijn op dus ik duik ook mn nest in
Oh en waaghals.. Bijna tijd voor tieten op rtl
4
Slaap lekker dan maar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:46 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen
Net terug van nachtdienst.
Dan proost.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst ff mijn pilsje opdrinken, en dan ga ik slapen
Stief nippele!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:22 schreef Tassiepassie het volgende:
hehe zo maar douchen,dan werken en vanavond shootmet deze vrieskou in een kelder gaat leuk worden....
Ah dat vond ik fijn aan nachtdienst, ik kwam thuis, vriendin stond op, even samen ontbijten/biertje, zij naar school ik naar bed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst ff mijn pilsje opdrinken, en dan ga ik slapen
Dan kun je ook goed eng kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben om 15.30u klaar, dan snel naar huis wat eten maken,douchen,spullen pakken en om 18.00u in Maastricht zijn en ik voel me echt bagger
Och. Op het papier kun je veel dingen zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn werk voor vanmorgen vrij snel af kunnen ronden![]()
Zo maar weer mijn scriptie tevoorschijn toveren en eens echt dingen op papier gaan zetten.
Dat klopt. Alleen is mijn begeleider vrij kritisch en ik ben ook nogal kritisch omdat ik een bepaald niveau nastreef. Volgens mij heb ik elk hoofdstuk meerdere keren herschreven om woorden met de juiste lading te zoeken en zorg te dragen dat ik zo beknopt en helder mogelijk zaken formuleer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och. Op het papier kun je veel dingen zetten.
In welke houding was dat danquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn arm was inslaap gevallen in de tattooi zaakkut houding :p
arm zwevend de lucht in zodat ze er goed bij kunnen met de naalden. Op dat moment denk je wel aan andere dingenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Boy23 het volgende:
[..]
In welke houding was dat dan. Haha je hebt toch niet aan je leuter gezeten he jong!
1000m2.. Maar hij is lui en heeft zelfs 2 assistentes :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef solaire het volgende:
hoe groot is die winkel wel niet dat de hoofdcassiere een assistente heeft?
Dan ook gewoon meteen 2.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan ook wel een assistente gebruiken.
Eentje voor onder het bureau hier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan ook gewoon meteen 2.
Met rokje of jurkje natuurlijk...
Dan kijk je er ook weer uitgerust tegenopquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje voor onder het bureau hier.
Ik zit er weer 'n beetje doorheen voor vandaag. Vanavond ga ik een beetje op tijd slapen en dan morgenvroeg 'n frisse start maken.
Maakt toch wel een verschil. Als ik slaap dan zijn mijn gedachten 's morgens weer wat meer geordend.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:38 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan kijk je er ook weer uitgerust tegenop
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:33 schreef Boy23 het volgende:
Zo, worden morgen zeer waarschijnlijk officeel flink genaaid ! Hoge bazen van Audi die achter je staan te klokken op een snelheid die ze willen draaien dat onmogelijk is! Dus bereid me er al helemaal op voor!
Opzich loopt het zoals het moet, maar er zijn een aantal technische problemen dat het voor ons moeilijker maakt. En daar zijn ze best laks in. door ernaar te kijken en waan ideeen te krijgen om het maar zo simpel mogelijk op te lossen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakt toch wel een verschil. Als ik slaap dan zijn mijn gedachten 's morgens weer wat meer geordend.
[..]
Altijd leuk als het management op bezoek komt en die niet zo'n goed beeld hebben van hoe dingen werkelijk verlopen.
Ooit een manager gezien die wel een goed beeld van de werkvloer heeft?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Altijd leuk als het management op bezoek komt en die niet zo'n goed beeld hebben van hoe dingen werkelijk verlopen.
Die heb ik ook wel eens meegemaakt, verademing om mee te werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ooit een manager gezien die wel een goed beeld van de werkvloer heeft?
Hmm, Ja.! heeft idd een goed beeld van zn kantoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nope, de baas heeft geen idee wat we op de loonadministratie allemaal doen. Opmerking van de maand. "jullie hebben toch maar 150 klanten per persoon? Tijd zat om te archiveren voor het electronisch dossier".quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mja we moeten de vaste stukken van werkgevers en werknemers kopiëren, die worden daarna door een bedrijf ingescand, we moeten het kopiëren omdat de origine stukken bewaard moeten blijven, denk aan contracten en loonheffingen verklaringen. (Belastingdienst accepteert kopietjes, alleen de rechters niet.)quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef solaire het volgende:
elektronisch archiveren is ook nog een gruwelijke kutklus daar gaan echt uren in zitten, ik heb het ooit bij een lokale rabo gedaan oef
Moet je even assisteren ?quote:
i know maar het ordenen daar gaat de echte tijd in zitten, veel succes alvast!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja we moeten de vaste stukken van werkgevers en werknemers kopiëren, die worden daarna door een bedrijf ingescand, we moeten het kopiëren omdat de origine stukken bewaard moeten blijven, denk aan contracten en loonheffingen verklaringen. (Belastingdienst accepteert kopietjes, alleen de rechters niet.)
En dat van totaal 548 klanten met duizenden werknemers. En dan moeten de gewone loonverwerking gewoon door gaan (en dat is een fulltime klus)
Ach ja, we gaan ervan uit dat we het niet gaan redden, alleen de baas weet het nog niet
weehee someone is going to have mindblowing sex in a monthquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef limbolandjgirl het volgende:
YES!![]()
Nog maar 1 maand en dan is vriendlief weer thuis, na een halfjaar weg te zijn geweest!
Jeeeeeeeh![]()
Nu Kerst en Oud en Nieuw nog overleven..
Ik heb goede herinneren aan verschillende kerstborrelsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:39 schreef huize het volgende:
ah die borrel heb ik vrijdag. maar vrees dat et weer een domper gaat worden
Ziet er naar uit als een gezellig weekend!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef sproetjes het volgende:
ik heb vrijdag een kerstborrel van werk nr 1
zaterdag een kerstborrel en stapavond met werk nr 2
en volgende week kerstkienen! met werk nr 1 en kerstpakket ophalen...
en dan moet ik van werk nr 2 als t goed is nog ergens een kerstpakket krijgen
Enne, nog een beetje van het heerlijke energie opwekkende daglicht kunnen genieten?..quote:
Ze zijn aan het affakkelen van een mislukte productie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef nattermann het volgende:
Godver staat dsm in de fik ofzo? Hele lucht is oranje en een dikke vlam zichtbaar vanuit roermond
Affakkelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
Er staat niks op L1...
Nu wil ik weten wat het is xD
Jao.. tot dat je ziet wat er in zitquote:
Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen, toen ik daar de vorige keer werkte kregen we een goede fles wijn en 'n Douglas-bon. Dat is beter als een kerstpakket met allerlei dingen die niemand wil hebben.quote:
Kerstborrel --> flessen cola, sinas & pakken chocomel op tafel met bekers.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen, toen ik daar de vorige keer werkte kregen we een goede fles wijn en 'n Douglas-bon. Dat is beter als een kerstpakket met allerlei dingen die niemand wil hebben.
Bij ons is de kerstborrel van dit jaar een uitgebreide nieuwjaarsborrel geworden met lekker eten
De laatste keer dat ik bij dit bedrijf uitgenodigd was op de kerstborrel werd er flink uitgepakt. Veel lekkere hapjes en teveel drankquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kerstborrel --> flessen cola, sinas & pakken chocomel op tafel met bekers.
that's it
Bij mij op het werk is ook veel eten en drank, het is dit jaar komende donderdag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij dit bedrijf uitgenodigd was op de kerstborrel werd er flink uitgepakt. Veel lekkere hapjes en teveel drank
Toen ik daar weg ging kreeg ik nog 'n mooie foto ter herinnering
ohquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moet je gaan werken voor een goede baas.
Dance 'till we diequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Boy23 het volgende:
Ah, zaterdag waarschijnlijk vrij. Was zoiezo de laatste zaterdag geweest dit jaar, maar volgend jaar zijn ze van plan weer een reeks weekenden in te plannen. Dus ga er eens van genieten zaterdag. Met kevin na nikie, Party!
Bij ons was het toen ook op een doordeweekse dag en de dag erna had ik nogal een katerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is ook veel eten en drank, het is dit jaar komende donderdag.
Kerel! Ter compensatie, mocht je na de meet komen in bloem. Krijg je van mij een biertje! Hahaquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef Boy23 het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen, morgen weer vroeg op! Heb mn slaap nodig. truste!
Giuaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Giua het volgende:
Weet je wat Limburg (lees: Venlo) zo geweldig maakt. We hebben een Jumbo met Joysa!!![]()
Maasboulevard Power!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Giua
En een aktie sport schuin boven de jumbo met Giua!
Eh Belfeld, Arcen & Velden tel ik eg neet mei huurquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Giua het volgende:
[..]
Ja gwoen gemeinte Venlo. Alles samen
Hmmm zit wat in. Maar met alles samen zien we wal nummer 2 wat betref aantal inwoeners van de gemeinten in Limburgquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh Belfeld, Arcen & Velden tel ik eg neet mei huur
jao, det is wal weer waor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef Giua het volgende:
[..]
Hmmm zit wat in. Maar met alles samen zien we wal nummer 2 wat betref aantal inwoeners van de gemeinten in Limburg
Commertaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Joysa het volgende:
ja ivo, kom maar op met je commentaar over ons dialect.....
Geise bidden??quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ach ich spreak t sjoonste dialect hiej lekker in t midden.
Mer ich kroep uns noa mien bid hear!
Toet murge allemoal!
Truste!
Ik zeg ouk neet det mien dialect et moeiste isquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ach ich spreak t sjoonste dialect hiej lekker in t midden.
Mer ich kroep uns noa mien bid hear!
Toet murge allemoal!
Truste!
Stiekem is det wal zoe...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ouk neet det mien dialect et moeiste is
truste!
Ik wou neet te arrogant doon.. maar de hes geliek !quote:
Wat unne gooie muziek!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou neet te arrogant doon.. maar de hes geliek !
echtenaren mogen ook mee doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef sproetjes het volgende:
maffe venlonaren nemen t topic over
VENLOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
pompom zo maar eens naaar bed... MOEEE enzo
de zits in milaan jong, met dien venloquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Giua het volgende:
[..]
VENLOOOOO!!!!
Ik dacht ik breng ff wat leven hier...
Ja boeiendquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
de zits in milaan jong, met dien venlo
yeaaaaaahquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef Giua het volgende:
[..]
Ja boeiend
Want Venlo is mien toeeeeeess....!!!
En de wis de betekenis van veul Limburgse woorden gaar oet neetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou neet te arrogant doon.. maar de hes geliek !
det geej daor in et zuuje allemaal gekke weurd heb kin ik niks aan doon hequote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En de wis de betekenis van veul Limburgse woorden gaar oet neet
ik praat met tlk ook nederlands, anders word het te moeilijkquote:Op woensdag 15 december 2010 00:11 schreef sproetjes het volgende:
ik had politie sollicitaties begin dit jaar met een jongen uit venlo
kon em de eerste keer neit verstaan, maar t is wel en tof gastje
De kos ouch een paar Venloose weurd neetquote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
det geej daor in et zuuje allemaal gekke weurd heb kin ik niks aan doon he
ik wis joekskepel tenminste !quote:Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De kos ouch een paar Venloose weurd neetWeit eff neet mee wat et wao mer toch
Joekskepel!quote:
höf de glazer in de lôch.......quote:Op woensdag 15 december 2010 00:15 schreef Giua het volgende:
[..]
Joekskepel!Vastelaovend!
Njahh.. dea muziek vind ik meistal maar baggermaargoed...
Lekker, ich zit aan ein boterham met kjes en sopquote:Op woensdag 15 december 2010 02:25 schreef huize het volgende:
Weeeeeheeee eten maken , zalm en frites
Daor woen ikquote:Op woensdag 15 december 2010 07:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Estebleef neet, heb daar 2 jaar gewerkt
donderdag avond doe ik even niks. Vanavond ook alweer een verjaardah dus een avondje thuis op de bank heb ik even nodig :pquote:Op woensdag 15 december 2010 10:41 schreef Boy23 het volgende:
heeft zin donderdag avond even lekker eruit te gaan! Even in de stad rond te neuzen en lekker op een verwarmd terras te zitten :p. Kevin mischien zin?
Ik ook, maar zo op zn tijd heb ik toch wel behoefte om er even lekker uit te gaan! Vooral na een dag als dezequote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou ook van avondjes niets doen op de bank zo op zijn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb maar weinig "rock"-bands die ik echt wil zien. Ben sowieso iets meer van de elektronische muziek en daarmee loopt pinkpop vaak toch iets achter.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:47 schreef sproetjes het volgende:
ik was dit jaar voor t eerst op pinkpop en ik ben om
Dat was ik 2008 ookquote:Op woensdag 15 december 2010 14:47 schreef sproetjes het volgende:
ik was dit jaar voor t eerst op pinkpop en ik ben om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |