Lekker, ich zit aan ein boterham met kjes en sopquote:Op woensdag 15 december 2010 02:25 schreef huize het volgende:
Weeeeeheeee eten maken , zalm en frites
Daor woen ikquote:Op woensdag 15 december 2010 07:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Estebleef neet, heb daar 2 jaar gewerkt
donderdag avond doe ik even niks. Vanavond ook alweer een verjaardah dus een avondje thuis op de bank heb ik even nodig :pquote:Op woensdag 15 december 2010 10:41 schreef Boy23 het volgende:
heeft zin donderdag avond even lekker eruit te gaan! Even in de stad rond te neuzen en lekker op een verwarmd terras te zitten :p. Kevin mischien zin?
Ik ook, maar zo op zn tijd heb ik toch wel behoefte om er even lekker uit te gaan! Vooral na een dag als dezequote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou ook van avondjes niets doen op de bank zo op zijn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb maar weinig "rock"-bands die ik echt wil zien. Ben sowieso iets meer van de elektronische muziek en daarmee loopt pinkpop vaak toch iets achter.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:47 schreef sproetjes het volgende:
ik was dit jaar voor t eerst op pinkpop en ik ben om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |