Eh Belfeld, Arcen & Velden tel ik eg neet mei huurquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Giua het volgende:
[..]
Ja gwoen gemeinte Venlo. Alles samen
Hmmm zit wat in. Maar met alles samen zien we wal nummer 2 wat betref aantal inwoeners van de gemeinten in Limburgquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh Belfeld, Arcen & Velden tel ik eg neet mei huur
jao, det is wal weer waor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef Giua het volgende:
[..]
Hmmm zit wat in. Maar met alles samen zien we wal nummer 2 wat betref aantal inwoeners van de gemeinten in Limburg
Commertaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Joysa het volgende:
ja ivo, kom maar op met je commentaar over ons dialect.....
Geise bidden??quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ach ich spreak t sjoonste dialect hiej lekker in t midden.
Mer ich kroep uns noa mien bid hear!
Toet murge allemoal!
Truste!
Ik zeg ouk neet det mien dialect et moeiste isquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ach ich spreak t sjoonste dialect hiej lekker in t midden.
Mer ich kroep uns noa mien bid hear!
Toet murge allemoal!
Truste!
Stiekem is det wal zoe...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg ouk neet det mien dialect et moeiste is
truste!
Ik wou neet te arrogant doon.. maar de hes geliek !quote:
Wat unne gooie muziek!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wou neet te arrogant doon.. maar de hes geliek !
echtenaren mogen ook mee doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef sproetjes het volgende:
maffe venlonaren nemen t topic over
VENLOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
pompom zo maar eens naaar bed... MOEEE enzo
de zits in milaan jong, met dien venloquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Giua het volgende:
[..]
VENLOOOOO!!!!
Ik dacht ik breng ff wat leven hier...
Ja boeiendquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
de zits in milaan jong, met dien venlo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |