SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Geen smoesjes.. PAINTEN NU!!!quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef solaire het volgende:
[..]
ik zit al een half uur aan de telefoon ...
There there neem een babbelaarquote:
Indd PAINTEN NU!quote:
Wat een heldenpaint.quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef solaire het volgende:
http://img638.imageshack.us/img638/1443/boomp.jpg
Joah, meeste moet nog komen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef huize het volgende:
Gefeliciteerd. Leuke kado's gehad? Doos macado?
afro-amerikaanse boom ja.quote:
Idem, wel geen ruk te doen maar toch even mn uren makenquote:
Ok, ik zal mezelf even verbeteren:quote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef huize het volgende:
[..]
Idem, wel geen ruk te doen maar toch even mn uren maken
Rammstein - ich tu dir weh op mn speakersquote:
Nou nou niet zo negatief, kun je teminste aan lekkere kerels vragen of ze even willen gleuven als ze hun pinpas uithalen.quote:
lalala ik wou iets zeggen maar dat kun je zelf wel bedenkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef huize het volgende:
Ja sorry is te ver weg voor mn dagelijkse boodschappen ahumkuch
enne kink wie woar de droppingquote:
doe er 1 maar de groete vanquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Tassiepassie het volgende:
gefeli gezicht
Ik zit aan de thee en voetbal met 2 maffe mannen en Deejay
whahahahaa groeten terugquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
doe er 1 maar de groete van
oh die ander mag ook maar ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |