Vreemd genoeg begrijpen ze het woors 'DIE' en het dwingende handgebaar daar ook.quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
?
kstt weg jij!! gaat naar je eigen topic!![]()
Whahah Morris wordt internationaalKan ie zich tenmiste wel duidelijk maken in Tunesie, Mems
Ja, die kende ik al. Maar die had ik natuurlijk niet paraat, want dat past niet bij mijn persoonlijkheidquote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is een Murphy's Law die als volgt luidt: "Enough research will tend to support your theory." Het is wel zinvol om dat te blijven beseffen (vooral als wetenschapper, vind ik). Dat vergoeilijkt in mijn ogen niet het bagatelliseren van boekenwijsheid, maar het is wel goed om gezond verstand niet te onderschatten.
Ik kom uit een familie van mensen met boerenwijsheden, dat scheelt.
ik ben al weg!quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
?
kstt weg jij!! gaat naar je eigen topic!![]()
Whahah Morris wordt internationaalKan ie zich tenmiste wel duidelijk maken in Tunesie, Mems
Lief is dat he Nijna
Tess was gister of eergister aan het zingen.. Poesje miauw.... deze koek isse mij, ijadeja POEF!
Het zou me niets verbazen als vrijwel iedereen hier dat herkent!quote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef mefke79 het volgende:
En dat ik dan hier hoor/zie dat anderen dat proberen en er lol mee hebben en dat Driekus dat dan ook al blijkt te kunnen. ALsof ik achterloop zeg maar.
die deed stapjesquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Wat is er met Mette? Ik mis iets geloof ik!![]()
Ik zou graag wat meer over opvoeden willen lezen, gewoon om niet alleen op mijn intuitie en verleden te varen.
Morris! Stoere!
Omdat ze gelopen had aan de hand.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef oeke het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig maar waarom ging je nou ineens voor Mette jompelen Groof?
Oh! Waar staat dat dan? Wat goehoed!quote:
nou dan ben ik lekker je vriendinnetje niet meer... als ik dat al wasquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ben al weg!
en ik trouw lekker ook niet met je![]()
je bent niet lief
Hoera voor Mette!quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef wickie het volgende:
Om maar even wat leuks over onze kinders te vertellen.
Mette heeft net wat stapjes aan de hand met me gewandeld
quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef wickie het volgende:
Om maar even wat leuks over onze kinders te vertellen.
Mette heeft net wat stapjes aan de hand met me gewandeld
elk stapje is er 1quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef wickie het volgende:
Het ware maar 5 stapjes hoor en daarna ging ze weer in haar rare kruipmodus
Elk begin is moeilijk!quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef wickie het volgende:
Het ware maar 5 stapjes hoor en daarna ging ze weer in haar rare kruipmodus
[Chinese wijsheid]quote:
Die conclusie had ik zelf eigenlijk nog niet getrokken (ik wil niet alles aan m'n verleden wijten, dat voelt een beetje als de verantwoordelijkheid afschuiven. Maar misschien slaat het wel wat te ver door richting ontkenning).quote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat ervaar ikzelf niet zo. Ik heb van mezelf best duidelijke ideeen en gevoelens over het ouderschap. Het zou me niets verbazen dat jij die ook vindt als je goed naar jezelf en de ervaringen die je hebt opgedaan kijkt. Misschien helpt het jou wel erg om met je partner over bijvoorbeeld je eigen opvoeding te praten. Wij hebben dat veel gedaan en doen dat nog steeds.
Nou ja, ik denk dus dat het probleem niet zit bij het 'beredeneren' maar je hebt soms gewoon een kompas nodig. Als je je eigen inwendige kompas niet zo vertrouwt of niet weet wat je ermee aanmoet (ik kan me dit gezien jouw verleden heel goed voorstellen, maar misschien ervaar je dat zelf anders) dan zou ik dus juist met m'n geliefde er veel over praten. Van boeken lezen kun je je heel verloren voelen, want er zijn veel opvoedmethodes.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als vrijwel iedereen hier dat herkent!
Ik zit al een tijdje tegen mijn lief te zeuren dat Ivan prima zelf uit een beker kan drinken. Laat hij het eindelijk eens aan Ivan zelf over, gooit die de hele beker per ongeluk over zijn vader heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |