abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 21:02:33 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_89891201
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

^) ?
kstt weg jij!! gaat naar je eigen topic! ~O>

Whahah Morris wordt internationaal :D Kan ie zich tenmiste wel duidelijk maken in Tunesie, Mems :D
Vreemd genoeg begrijpen ze het woors 'DIE' en het dwingende handgebaar daar ook.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_89891212
dames, het laatste wat ik wilde doen was een discussie uitlokken over wel of geen boeken. Het was meer vanuit mezelf. Ik, die graag altijd alles wil weten over dingen die ik doe of ga doen, krijg het niet voor elkaar om voor zoiets groots als het opvoeden van mijn manneke een boek te pakken.
Dat zegt iets over mij als moeder, mij als persoon en de situatie van nu. En daar baal ik van ja. Dat ik gewoon niet weet dat ie al prima met duplo kan spelen, gewoon omdat ik het niet probeer. En dat ik dan hier hoor/zie dat anderen dat proberen en er lol mee hebben en dat Driekus dat dan ook al blijkt te kunnen. ALsof ik achterloop zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89891249
Wat is er met Mette? Ik mis iets geloof ik! :o

Ik zou graag wat meer over opvoeden willen lezen, gewoon om niet alleen op mijn intuitie en verleden te varen.

Morris! Stoere!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89891253
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er is een Murphy's Law die als volgt luidt: "Enough research will tend to support your theory." Het is wel zinvol om dat te blijven beseffen (vooral als wetenschapper, vind ik). Dat vergoeilijkt in mijn ogen niet het bagatelliseren van boekenwijsheid, maar het is wel goed om gezond verstand niet te onderschatten.

Ik kom uit een familie van mensen met boerenwijsheden, dat scheelt. :Y)
Ja, die kende ik al. Maar die had ik natuurlijk niet paraat, want dat past niet bij mijn persoonlijkheid :+ . Wetenschapsfilosofie vond ik dan ook een erg leuk vak ^O^ .
pi_89891254
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

^) ?
kstt weg jij!! gaat naar je eigen topic! ~O>

Whahah Morris wordt internationaal :D Kan ie zich tenmiste wel duidelijk maken in Tunesie, Mems :D

Lief is dat he Nijna :D

Tess was gister of eergister aan het zingen.. Poesje miauw.... deze koek isse mij, ijadeja POEF!
ik ben al weg!
en ik trouw lekker ook niet met je :6
je bent niet lief!
pi_89891363
Mefke no worries man. Discussies zijn juist heel interessant. Steeds alleen maar met elkaar meeneuzelen is een tijd leuk en dan moeten we even zo de boel weer op scherp zetten. ^O^
pi_89891466
Ja, allemaal leuk en aardig maar waarom ging je nou ineens voor Mette jompelen Groof?
pi_89891478
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef mefke79 het volgende:
En dat ik dan hier hoor/zie dat anderen dat proberen en er lol mee hebben en dat Driekus dat dan ook al blijkt te kunnen. ALsof ik achterloop zeg maar.
Het zou me niets verbazen als vrijwel iedereen hier dat herkent!

Ik zit al een tijdje tegen mijn lief te zeuren dat Ivan prima zelf uit een beker kan drinken. Laat hij het eindelijk eens aan Ivan zelf over, gooit die de hele beker per ongeluk over zijn vader heen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89891485
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Wat is er met Mette? Ik mis iets geloof ik! :o

Ik zou graag wat meer over opvoeden willen lezen, gewoon om niet alleen op mijn intuitie en verleden te varen.

Morris! Stoere!
die deed stapjes :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89891499
quote:
5s.gif Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef oeke het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig maar waarom ging je nou ineens voor Mette jompelen Groof?
Omdat ze gelopen had aan de hand. *O*
pi_89891533
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Vicky het volgende:
die deed stapjes :D
Oh! Waar staat dat dan? Wat goehoed! *O*
pi_89891537
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ben al weg!
en ik trouw lekker ook niet met je :6
je bent niet lief
nou dan ben ik lekker je vriendinnetje niet meer... als ik dat al was :6
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89891559
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef wickie het volgende:
Om maar even wat leuks over onze kinders te vertellen.

Mette heeft net wat stapjes aan de hand met me gewandeld O+
Hoera voor Mette!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89891563
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef wickie het volgende:
Om maar even wat leuks over onze kinders te vertellen.

Mette heeft net wat stapjes aan de hand met me gewandeld O+
pi_89891573
hmmpp ik kan ook al niet meer editten geloof ik 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89891610
3x is te veel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89891611
Whahaha, Oeke, heb je het nou gezien, of wat? o|O
pi_89891616
Ah ik had het al gevonden, dank jullie wel.
SuperMette! *O*
pi_89891690
Het ware maar 5 stapjes hoor en daarna ging ze weer in haar rare kruipmodus :@
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89891708
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef wickie het volgende:
elk stapje is er 1 :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89891739
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef wickie het volgende:
Elk begin is moeilijk!
pi_89891844
quote:
99s.gif Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef oeke het volgende:

[..]

Elk begin is moeilijk!
[Chinese wijsheid]
Een reis van 1000 mijl moet beginnen met 1 stap :Y)
[/cliché]

:P

T is keigoed van Mette! *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89891857
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, dat ervaar ikzelf niet zo. Ik heb van mezelf best duidelijke ideeen en gevoelens over het ouderschap. Het zou me niets verbazen dat jij die ook vindt als je goed naar jezelf en de ervaringen die je hebt opgedaan kijkt. Misschien helpt het jou wel erg om met je partner over bijvoorbeeld je eigen opvoeding te praten. Wij hebben dat veel gedaan en doen dat nog steeds.

Nou ja, ik denk dus dat het probleem niet zit bij het 'beredeneren' maar je hebt soms gewoon een kompas nodig. Als je je eigen inwendige kompas niet zo vertrouwt of niet weet wat je ermee aanmoet (ik kan me dit gezien jouw verleden heel goed voorstellen, maar misschien ervaar je dat zelf anders) dan zou ik dus juist met m'n geliefde er veel over praten. Van boeken lezen kun je je heel verloren voelen, want er zijn veel opvoedmethodes.
Die conclusie had ik zelf eigenlijk nog niet getrokken (ik wil niet alles aan m'n verleden wijten, dat voelt een beetje als de verantwoordelijkheid afschuiven. Maar misschien slaat het wel wat te ver door richting ontkenning).

Maar je slaat iig weer de spijker op z'n kop! Het draait allemaal om vertrouwen hebben in je eigen oordeel, of die nu uit boekjes komt of intuitief gevormd wordt.
pi_89891880
en aan de hand, maar ik was wel heel trots zeker omdat een paar dagen geleden ze er nog helemaal niks van wilde weten dat we haar handjes vast pakten

Maar ik ben helemaal overdonderd van jullie lieve gejuich O+ :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89891920
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als vrijwel iedereen hier dat herkent!

Ik zit al een tijdje tegen mijn lief te zeuren dat Ivan prima zelf uit een beker kan drinken. Laat hij het eindelijk eens aan Ivan zelf over, gooit die de hele beker per ongeluk over zijn vader heen. :')
:D Zoiets deed Timo laatst ook bíjna :P Het ging net goed :)

Mette wat goed! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')