Kusje erop en blijf zoekenquote:
escher-figuurtje dat je gelijk opmerkt?quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kunnen jullie wel even vooruit
simpel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Niet echt een goedequote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kunnen jullie wel even vooruit
whehe, dat is m nietquote:
no shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hij is zo klein, maar ik zie 'm nietquote:
quote:
RICKROLL!quote:
shiiiiiiit, die is geniaalquote:
mie toequote:
die is heel vaagquote:
Ik schrok toen ik het zag.quote:
Edit: laat maar zie het schreeuwende wijf links bovenin alquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
Wat is er nou toch met deze?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Dat gordijn misschien?quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
In de trui van die mevrouw kun je het woord illuminatie ontcijferen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Volgens mij is dat 1 grote grap dat je die oma op de tafel ziet zittenquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 17:36:44 (Spiler tag vergeten) ]
Whoops, spoiler tag vergeten. iemand editen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerste zin van iedere regel= rickrolld
Ja, jijzelf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Whoops, spoiler tag vergeten. iemand editen?
Jup!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha alone In The dark...
Toch
Lepel weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Farmir het volgende:
[..]
Jup!
Wat is er dan met die lepel en die andere met die zwanen?
Ik zie daar juist een gezicht!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Lepel weet ik niet.
Zwanen rechts bovenin op de kop
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:13 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Ik zie daar juist een gezicht!
[ afbeelding ]
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat die hele oplegger gedraaid is misschien?
Oh fuck...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat appel
Niemand heeft deze al geradenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef rangesparkey het volgende:
Hoofd andere kant op draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie 'm nietquote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoofd andere kant op draaien
Die steen in het midden onderin lijkt op een beer.quote:
hahah nicequote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoofd andere kant op draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef appeltjap het volgende:
[..]
hahah niceVrouwen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Fijn dat je het ff lekker zegtquote:Op woensdag 15 december 2010 08:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gezicht rechtsboven in het water
impossible to readquote:
Maar als je het wel kan lezen dan poep je bakstenen EINZ!1!!!quote:
Volgensmij zit die gordijnrails schreef.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 1 grote grap dat je die oma op de tafel ziet zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Baus op 05-01-2011 00:56:35 ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef Baus het volgende:
Voor de mensen die deze nog niet wisten
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:53 schreef --3S-- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie daar iets anders dan een gezicht, mijn vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde trouwens dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
simpel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zag hem ook al.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pedobear in het glas van de deur rechts.Nice.
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]Ja ik heb zelf ook geen idee, daarom postte ik hem ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:42 schreef S0nic het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet echt een 'brick shitter' maar ik moest wel even kijken..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef SeeNoEvil het volgende:
Oja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef pollepel. het volgende:
huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef pollepel. het volgende:
Waar zie jij dan een hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel het lichaam.goede morgen/middag/avond/nacht![]()
Linkereekhoorn is een oog, die hangende takken bovenin het plaatje vormen een oog en de rechtereekhoorn is de mond.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:59 schreef Hoigast het volgende:
[..]
Waar zie jij dan een hoofd?
Ik zie wel het lichaam.![]()
Nooooooooooooooooooooooooooooo, dat je zoiets gevonden hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Linkereekhoorn is een oog, die hangende takken bovenin het plaatje vormen een oog en de rechtereekhoorn is de mond.![]()
![]()
Links een oog? :Squote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Linkereekhoorn is een oog, die hangende takken bovenin het plaatje vormen een oog en de rechtereekhoorn is de mond.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Lol als je bovenin kijkt zie je hem in het klein en toen zag ik m
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dacht dat die rechter eekhoor in zn blote pens stondquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Farmir het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooo, dat je zoiets gevonden hebt
Kzie geen lichaam![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef pollepel. het volgende:
Oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poppetje met een stijve?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoofd andere kant op draaienKont! Stuk hout in voet! Grot!quote:Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Neger links.quote:Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.![]()
quote:Ik zie ze nogsteeds niet.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
1é geen ideequote:
2é :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef Linlinlin het volgende:
[..]ik zie hem nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Naast die doos in het linksmidden zie ik een vaag gezicht in de vloerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je stenen moet poepen omdat, tsjah, wie heeft de foto gemaakt?quote:9 van de 10 heb ik gelijk.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gfdsg![]()
Mooiquote:
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Zo zie ik em ook niet neequote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef FoolWithMokey het volgende:
Deze zie ik niet, iemand?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie hem ook nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen/middag/avond/nacht![]()
Hotlinken op 4chan werkt niet vriendquote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Kladschilder het volgende:
[..]nee. kijk eens goed naar de doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Kladschilder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Die 1e:quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef ACJazzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij dit soort groepsfoto's verwacht ik tegenwoordig altijd een neger die er dan ook nog op blijkt te staanquote:![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door weerstandje op 30-10-2011 19:43:19 ]![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef weerstandje het volgende:
[..]Spoiler misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of nee, het bed is te klein voor 2 personen!!quote:
wow heftig i just got mindfucked pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
Ik ook, en zou niet weten wat de mindfuck zou moeten zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik kijk steeds naar hetzelfde deel van de foto![]()
![]()
't Is dat konijntje wat achter d'r bed is gestopt.quote:Net of het achter tralies zit. Jailbait dus.
Goed topic overigens.![]()
quote:quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik zie nog net een stukje van haar voet. Gewoon goed kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op z'n flamingos. :7![]()
Waar dan, want sws dat dat t isquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ik zie nog net een stukje van haar voet. Gewoon goed kijken.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik zie ze bijna allemaal niet.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Bijna alle plaatjes uit het vorige deel doen het niet.![]()
En flikker op met die screamers.
There's a lesson that you always have to learn
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SnelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef Compliment het volgende:
[..]Hoe snel zag je 'm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
Wat moet ik hier zien?quote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Kijk naar de link.quote:There's a lesson that you always have to learn
Ahh duidelijk. Ik dacht al iets met de schaduw, maar ik zat dus naar de donkere kant te kijken en kon er geen macaroni van makenquote:
vosss is de naam,
Eerste letters van de zinnen achter elkaar zetten. En die is heel erg belegen, dus ik spoiler niksquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
spoiler het antwoord er ff onder, zie m echt niet..
vosss is de naam,
Flauwquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerste letters van de zinnen achter elkaar zetten. En die is heel erg belegen, dus ik spoiler niks![]()
![]()
Zelfde schoenen ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
Deze vind ik wel geniaal:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
Deze vind ik wel geniaal:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Compliment het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindelijk gevonden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Eindelijk gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht juist eerder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zie 'm ook opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
Ik zie deze niet? zijn het misschien die spatjes in haar nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:44 schreef K4rJ4kC het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook opeensOk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef Meuweu het volgende:
[..]Is dat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
![]()
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Vent die zn middelvinger opsteekt op tv en de tweede dat er bricks staat ipc brix?quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Zou ook kunnen (al betwijfel ik of die man zn middelvinger op steekt, volgens mij heeft hij iets in zn hand).quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Vent die zn middelvinger opsteekt op tv en de tweede dat er bricks staat ipc brix?
Het was alleen niet waar ik naar zochtOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duidelijk
Wat moet ik daar zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve de weerkaatsing van 2 lampen.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Dat is toch geen screamer?quote:There's a lesson that you always have to learn
Nope is jpg, de .gif bestand van deze foto is wel een screamerquote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope is jpg, de .gif bestand van deze foto is wel een screamer
Gelukkig.
Ik vond het al zo'n typische screamerafbeelding.
Maar echt moeilijk is-ie niet.There's a lesson that you always have to learn
Je ziet duidelijk 2 ogenquote:Op donderdag 1 december 2011 03:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar zien?
Behalve de weerkaatsing van 2 lampen.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nee, daar heb ik ook een hekel aanquote:
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik zie het niet, maar je kijkt veel te gedetailleerdquote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook een hekel aanOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Mijn beeldinstellingen staan te donker maar er zal wel weer een of andere neger in die deuropening staan.![]()
Geen negerOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
kijk naar het witte gedeelte net naast de rechtse baksteenmuurquote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds niets in![]()
Ah, nu zie ik het ook, bedankt!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
kijk naar het witte gedeelte net naast de rechtse baksteenmuurgeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
ik zie het niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
kijk naar het witte gedeelte net naast de rechtse baksteenmuur
O+![]()
Thankxquote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
kijk naar het witte gedeelte net naast de rechtse baksteenmuurIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Draganta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Een vuist een olifant en je moeder?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat zie je hier nog meer in?
[ afbeelding ]![]()
A wild Zebra appears!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Lijkt het jou lekker als je vriend een bruine bolus aan het draaien is terwijl jij bijna in slaap valt?quote:![]()
Oh zoquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lijkt het jou lekker als je vriend een bruine bolus aan het draaien is terwijl jij bijna in slaap valt?![]()
Twiddel![]()
Meer dan een vuist?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
spiderman in de lepelquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij is zo klein, maar ik zie 'm niet![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Curuu het volgende:
[..]Welke cirkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze![]()
Schijt je zeven kleuren bagger.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:31 schreef Oerbeer het volgende:
In het Nederlands klinkt dat dan weer zo kut hé,
"Als je het ziet, poep je bakstenen"
ChristIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door jcdragon op 13-12-2011 17:40:34 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
HAHAHAHA DIE LAATSTEEEEOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Het vreemde is, het is een jpgquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef Zilverloo het volgende:
Maar goed dat mijn computer altijd geniepige Gifjes verraadt door ff vreselijk te laggen
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ik zie hem nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:38 schreef Zilverloo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk plaatje voor in de late urenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:50 schreef Zilverloo het volgende:
[..]AAAAAAAAAAARGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: