quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Curuu het volgende:
[..]Welke cirkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
Schijt je zeven kleuren bagger.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:31 schreef Oerbeer het volgende:
In het Nederlands klinkt dat dan weer zo kut hé,
"Als je het ziet, poep je bakstenen"
Christ
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door jcdragon op 13-12-2011 17:40:34 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Het vreemde is, het is een jpgquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef Zilverloo het volgende:
Maar goed dat mijn computer altijd geniepige Gifjes verraadt door ff vreselijk te laggen
Ik zie hem nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:38 schreef Zilverloo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk plaatje voor in de late uren
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:50 schreef Zilverloo het volgende:
[..]AAAAAAAAAAARGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |