Kusje erop en blijf zoekenquote:
escher-figuurtje dat je gelijk opmerkt?quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kunnen jullie wel even vooruit
simpel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Niet echt een goedequote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kunnen jullie wel even vooruit
whehe, dat is m nietquote:
no shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hij is zo klein, maar ik zie 'm nietquote:
quote:
RICKROLL!quote:
shiiiiiiit, die is geniaalquote:
mie toequote:
die is heel vaagquote:
Ik schrok toen ik het zag.quote:
Edit: laat maar zie het schreeuwende wijf links bovenin alquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
Wat is er nou toch met deze?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Dat gordijn misschien?quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
In de trui van die mevrouw kun je het woord illuminatie ontcijferen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Volgens mij is dat 1 grote grap dat je die oma op de tafel ziet zittenquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef ACJazzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 17:36:44 (Spiler tag vergeten) ]
Whoops, spoiler tag vergeten. iemand editen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eerste zin van iedere regel= rickrolld
Ja, jijzelf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Whoops, spoiler tag vergeten. iemand editen?
Jup!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha alone In The dark...
Toch
Lepel weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Farmir het volgende:
[..]
Jup!
Wat is er dan met die lepel en die andere met die zwanen?
Ik zie daar juist een gezicht!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Lepel weet ik niet.
Zwanen rechts bovenin op de kop
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:13 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Ik zie daar juist een gezicht!
[ afbeelding ]
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat die hele oplegger gedraaid is misschien?
Oh fuck...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat appel
Niemand heeft deze al geradenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef rangesparkey het volgende:
Hoofd andere kant op draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie 'm nietquote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoofd andere kant op draaien
Die steen in het midden onderin lijkt op een beer.quote:
hahah nicequote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoofd andere kant op draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |