Krijg ik jou aan de lijn als ik 112 bel?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet alleen voor jou, ik doe het voor the greater good.
ik red er levens mee
smerig manquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
ik had dat dus met zijn kwak-kwaks
is het ookquote:
Niet verrassend, maar ik kon dat vantevoren toch niet wetenquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als iemand mij een beul van een moeder noemt kan ik met mijn hormonen best een beetje heftig reageren, verrassend he?
Ja, Godverquote:En nee. Dat kan niet. Want ik ben toch gewoon alweeeeeeeeeeeeeeeeer ongesteld
Nope, zegt me zo ook niksquote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
is het ook
en platoon ook gezien?
mwah, gaat wel...quote:
Oh, en hoiquote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mwah, gaat wel...![]()
af en toe nogal gefrustreerd (zachtjes uitgedrukt).. ik wil weg uit deze situatie, ik wil mijn eigen huis, maar met woningnet (gezamenlijke site van woningcorporaties) schiet het nog niet op.![]()
Daar?
popstarsquote:
ook geniale film over vietnam oorlogquote:
Zijn gangetje, niks qua werk te vinden waarin ik bezig wil en voor de rest wel goed.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mwah, gaat wel...![]()
af en toe nogal gefrustreerd (zachtjes uitgedrukt).. ik wil weg uit deze situatie, ik wil mijn eigen huis, maar met woningnet (gezamenlijke site van woningcorporaties) schiet het nog niet op.![]()
Daar?
Nou. Dan weet je dat nu.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
Niet verrassend, maar ik kon dat vantevoren toch niet weten? En ik overdrijf altijd graag
![]()
...
Knuffelenquote:Ja, Godver.
Knuffelen dan?
Ik zou het dus niet wetenquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook geniale film over vietnam oorlog
moet je maar eens checkenquote:
ja echt maar als je ze gewoon laat drogen gaat die vulling ook stinken, was ik al achterquote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smerig man![]()
maar ja.
fijn wel dat ik vind dat die gewoon in de droger kunnen
stuartquote:
Dan zal het nu wel heel erg wordenquote:
kan je na gaanquote:
oh, ieuw!quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt maar als je ze gewoon laat drogen gaat die vulling ook stinken, was ik al achter
Dat klinkt bekend jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
mwah, gaat wel...![]()
Daar?
We gaan nu losquote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zal het nu wel heel erg worden![]()
Geen last meer van de heks voor vanavond?quote:
Nee, die heb ik met een steen om d'er nek in een groot meer gegooidquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen last meer van de heks voor vanavond?
Biffy Clyroquote:
Oh. Je hebt wel netjes je vingerafdrukken van de steen geveegd, toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef Stuart het volgende:
Nee, die heb ik met een steen om d'er nek in een groot meer gegooid
Ik maak op zich wel een goede kans... sta al 11 jaar ingeschreven. Ik sta voor 2 woningen nu op de 2e plaats. Nu duimen dat de kandidaten voor mij één van die 2 woningen niks vinden, dan is het van mij.quote:
Ja echt he? gatverrrrrr Maar goed voorlopig hoeft niet meer he? Ze zijn net pas gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ieuw!
moesten ze NOG een keer
Stu is in tha housequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |