nee want ik ben een autochtoon in eigen landquote:
omdat chauvinisme leidt tot racisme en uit eindelijk tot beknoptheid en geijl om niks als het gaat om mensen die allochtoons zijn in het land en dan nog steeds niet bij de algemene bevolking blijken te horen door de autochtone bevolking. MET EEN BEAT!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Onverlaatje het volgende:
Wacht, ik zet er een beatbox onder. Kan je dat nog eens op de maat van de muziek herhalen?
Ga dan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef misterembryo het volgende:
[..]
nee want ik ben een autochtoon in eigen landen ik kan er mee leven ook al heb ik haat aan mn eigen land.
Tolk AUBquote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef misterembryo het volgende:
Na zdorovje, lapo4ka. Kak tvoji deli6ki? Skoro uwe 4etverg i na6a bol6aja vstre4a! Oj, segodnja ved Pasha, nu tak sprazdnikom, milij moj:)!
ijlbeerquote:
wat zeg je kan je dat nog eens zeggen ik praat geen trol'squote:
dat staat er niet. volgens mij hallucineer jequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef misterembryo het volgende:
[..]
dat staat er niet. volgens mij hallucineer je
ja je ziet het goed je bent taal blind geworden je ziet niet meer wat echt en wat niet echt meer is. ik denk dat je naar een psycholoog moet of anders wel een oogarts.quote:
Is goed manquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef misterembryo het volgende:
[..]
ja je ziet het goed je bent taal blind geworden je ziet niet meer wat echt en wat niet echt meer is. ik denk dat je naar een psycholoog moet of anders wel een oogarts.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef Daangraphics het volgende:
Nederland oh nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe niet zo triest gast, ons land is koning
GA DANquote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef misterembryo het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook blind, zo ver ik weet zit er nog steeds een dragqueen op de troon genaamd Bea. Dus ons land is alles behalve ' koning ' zolang er een oude tang op de troon zit.
kom jij mee. want volgens mij hoor jij hier ook niet thuis. vooral omdat je ' aight ' hebt als naam. AIGHT IS NIET NL!!! DWAAS!!!quote:
mister is ook engelsquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef misterembryo het volgende:
[..]
kom jij mee. want volgens mij hoor jij hier ook niet thuis. vooral omdat je ' aight ' hebt als naam. AIGHT IS NIET NL!!! DWAAS!!!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=aight
idd mister is engelsquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
mister is ook engelsen ik kanker niet op Nederland
![]()
dus emigreer naar Canada nu het nog kan.
als je haat hebt aan je land, ga dan.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef misterembryo het volgende:
[..]
idd mister is engelsmaar ik hoef niet Nederlands te zijn. omdat ik haat heb aan mijn land herinner je? staat in TT ^^
quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
als je haat hebt aan je land, ga dan.
LINKS ZWAAR LINKS ZO LINKS ALS MAAR KAN!quote:
TR + Banaanvraag gedaan.quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef misterembryo het volgende:
[..]
LINKS ZWAAR LINKS ZO LINKS ALS MAAR KAN!
enkel omdat ik mijn mening uit, eis jij een ban voor mij ? dat vind ik nogal zwak van je weet je.quote:
dus je bedoelt dat ik ' gay ' moet worden?quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Lysdexie het volgende:
Luister dit liedje TS en verander nu het nog kan.
ow omdat een iemand zn mening uit en niemand het daar mee eens is. is het plots een trolltopic? oneensquote:
dames eerstquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ts is pauper, en verdient de stoel.
ZET TS TEGEN EEN MUURquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ts is pauper, en verdient de stoel.
al gedaan, al gehad. was leuk, hoeft niet meerquote:
Ben jij de papa van Tara Smeenk?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef misterembryo het volgende:
[..]
al gedaan, al gehad. was leuk, hoeft niet meer
nee ik ben al dood geweest, hartstilstand 5 minuten. hoezo?quote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben jij de papa van Tara Smeenk?
Ik snap er geen kut van...quote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef misterembryo het volgende:
omdat chauvinisme leidt tot racisme en uit eindelijk tot beknoptheid en geijl om niks als het gaat om mensen die allochtoons zijn in het land en dan nog steeds niet bij de algemene bevolking blijken te horen door de autochtone bevolking.
daarom: haat aan Nederland
jammer ik kan wel wat haters gebruiken. ik bekeer je anders welquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef misterembryo het volgende:
[..]
jammer ik kan wel wat haters gebruiken. ik bekeer je anders wel
echt welquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef misterembryo het volgende:
[..]
vooral omdat je ' aight ' hebt als naam. AIGHT IS NIET NL!!! DWAAS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
echt wel.... mafkees. leer je nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
m'n spacelab in m'n ma haar buik, is altijd gezellig
Vieze topickickerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef misterembryo het volgende:
[..]
.... mafkees. leer je nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |