nee want ik ben een autochtoon in eigen landquote:
omdat chauvinisme leidt tot racisme en uit eindelijk tot beknoptheid en geijl om niks als het gaat om mensen die allochtoons zijn in het land en dan nog steeds niet bij de algemene bevolking blijken te horen door de autochtone bevolking. MET EEN BEAT!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Onverlaatje het volgende:
Wacht, ik zet er een beatbox onder. Kan je dat nog eens op de maat van de muziek herhalen?
Ga dan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef misterembryo het volgende:
[..]
nee want ik ben een autochtoon in eigen landen ik kan er mee leven ook al heb ik haat aan mn eigen land.
Tolk AUBquote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef misterembryo het volgende:
Na zdorovje, lapo4ka. Kak tvoji deli6ki? Skoro uwe 4etverg i na6a bol6aja vstre4a! Oj, segodnja ved Pasha, nu tak sprazdnikom, milij moj:)!
ijlbeerquote:
wat zeg je kan je dat nog eens zeggen ik praat geen trol'squote:
dat staat er niet. volgens mij hallucineer jequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef misterembryo het volgende:
[..]
dat staat er niet. volgens mij hallucineer je
ja je ziet het goed je bent taal blind geworden je ziet niet meer wat echt en wat niet echt meer is. ik denk dat je naar een psycholoog moet of anders wel een oogarts.quote:
Is goed manquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef misterembryo het volgende:
[..]
ja je ziet het goed je bent taal blind geworden je ziet niet meer wat echt en wat niet echt meer is. ik denk dat je naar een psycholoog moet of anders wel een oogarts.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef Daangraphics het volgende:
Nederland oh nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe niet zo triest gast, ons land is koning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |