GA DANquote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef misterembryo het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook blind, zo ver ik weet zit er nog steeds een dragqueen op de troon genaamd Bea. Dus ons land is alles behalve ' koning ' zolang er een oude tang op de troon zit.
kom jij mee. want volgens mij hoor jij hier ook niet thuis. vooral omdat je ' aight ' hebt als naam. AIGHT IS NIET NL!!! DWAAS!!!quote:
mister is ook engelsquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef misterembryo het volgende:
[..]
kom jij mee. want volgens mij hoor jij hier ook niet thuis. vooral omdat je ' aight ' hebt als naam. AIGHT IS NIET NL!!! DWAAS!!!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=aight
idd mister is engelsquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
mister is ook engelsen ik kanker niet op Nederland
![]()
dus emigreer naar Canada nu het nog kan.
als je haat hebt aan je land, ga dan.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef misterembryo het volgende:
[..]
idd mister is engelsmaar ik hoef niet Nederlands te zijn. omdat ik haat heb aan mijn land herinner je? staat in TT ^^
quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
als je haat hebt aan je land, ga dan.
LINKS ZWAAR LINKS ZO LINKS ALS MAAR KAN!quote:
TR + Banaanvraag gedaan.quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef misterembryo het volgende:
[..]
LINKS ZWAAR LINKS ZO LINKS ALS MAAR KAN!
enkel omdat ik mijn mening uit, eis jij een ban voor mij ? dat vind ik nogal zwak van je weet je.quote:
dus je bedoelt dat ik ' gay ' moet worden?quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Lysdexie het volgende:
Luister dit liedje TS en verander nu het nog kan.
ow omdat een iemand zn mening uit en niemand het daar mee eens is. is het plots een trolltopic? oneensquote:
dames eerstquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ts is pauper, en verdient de stoel.
ZET TS TEGEN EEN MUURquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef SpauldingPF het volgende:
Ts is pauper, en verdient de stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |