al gedaan, al gehad. was leuk, hoeft niet meerquote:
Ben jij de papa van Tara Smeenk?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef misterembryo het volgende:
[..]
al gedaan, al gehad. was leuk, hoeft niet meer
nee ik ben al dood geweest, hartstilstand 5 minuten. hoezo?quote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben jij de papa van Tara Smeenk?
Ik snap er geen kut van...quote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef misterembryo het volgende:
omdat chauvinisme leidt tot racisme en uit eindelijk tot beknoptheid en geijl om niks als het gaat om mensen die allochtoons zijn in het land en dan nog steeds niet bij de algemene bevolking blijken te horen door de autochtone bevolking.
daarom: haat aan Nederland
jammer ik kan wel wat haters gebruiken. ik bekeer je anders welquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef misterembryo het volgende:
[..]
jammer ik kan wel wat haters gebruiken. ik bekeer je anders wel
echt welquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef misterembryo het volgende:
[..]
vooral omdat je ' aight ' hebt als naam. AIGHT IS NIET NL!!! DWAAS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
echt wel.... mafkees. leer je nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
m'n spacelab in m'n ma haar buik, is altijd gezellig
Vieze topickickerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef misterembryo het volgende:
[..]
.... mafkees. leer je nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |