Wat is nou je echte top 2quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Mixende_match het volgende:
2 1. John Lennon - Imagine
1 2. John Legend Louis Armstron - What A Wonderfull World
Alleen pictures of you 2 keer in de lijst, misschien eentje vervangen door same deep water as youquote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
9. The Cure - Pictures of You
21. The Cure - Pictures of You
Oeh hadden we jouw lijstje nog niet? Leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
Ben bezig de shortlist in te perken...
Verwacht het niet op korte termijn, want mijn shortlist zit nu nog boven de 1800quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeh hadden we jouw lijstje nog niet? Leuk
Het vervolg:quote:
ehm... dat gaat niet goed. Coldplay er maar uitgooen en de rest hernummeren?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:22 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
74. Ayo - Slow Slow (Run Run)
74. Björk - Hidden Place
Je hebt een week.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verwacht het niet op korte termijn, want mijn shortlist zit nu nog boven de 1800
Mooiste Soft Cell-nummer! Say Hello, Wave Goodbye is natuurlijk ook erg mooi, maar ik vind Youth zelfs nog iets mooier.quote:
Ik vind Torch toch verreweg de beste, die was heel dicht bij een top 100 notering bij mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mooiste Soft Cell-nummer! Say Hello, Wave Goodbye is natuurlijk ook erg mooi,
Nummer 1 heb ik speciaal voor de organisator van dit 'toernooi' gedaan. En overheersen de 90s of het decennium daarvoor/daarna? Als ik zo snel kijk vind ik dat moeilijk te zeggen. Ik zie nu wel welk decennium mijn top 10 overheerstquote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef Arn0 het volgende:
Interessante lijst, al zag ik enkele artiesten wel aankomen uiteraard En een decennium lijkt te overheersenHad niet gedacht dat je Radiohead op #1 zou zetten doch. Maar dat doet me er wel weer aan denken dat ik absoluut "Kid A" moet beluisteren.
Op het eerste zicht leken de 90s te overheersen, maar nu je het zegt heb je ook best wel een aantal 00s nummersquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef tim. het volgende:
[..]
Nummer 1 heb ik speciaal voor de organisator van dit 'toernooi' gedaan. En overheersen de 90s of het decennium daarvoor/daarna? Als ik zo snel kijk vind ik dat moeilijk te zeggen. Ik zie nu wel welk decennium mijn top 10 overheerst. Niet bij stilgestaan.
Mijn favoriete Beatles-nummer, "I'm Only Sleeping", staat erin. Ook buitencategorie qua Beatles voor jou?quote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Op het eerste zicht leken de 90s te overheersen, maar nu je het zegt heb je ook best wel een aantal 00s nummersEn bijzonder weinig 60s/70s nummers, maar ach. Mijn lijst maakt dat weer goed
Vind het wel een van de beste Beatles nummers ja. Leuk dat je die hebt gekozen. Jammer dat The Beatles het nooit zo fantastisch doen in deze toernooien omdat zoveel verschillende nummers worden genomineerd, maar ach.quote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef tim. het volgende:
[..]
Mijn favoriete Beatles-nummer, "I'm Only Sleeping", staat erin. Ook buitencategorie qua Beatles voor jou?
Je eindigt wel met 50, maar hebt maar 40 nummers genoemd. Ben je zelf wat vergeten of heb je alleen fout genummerd? In elk geval telt-ie nu als top 40 mee.quote:Op zondag 19 december 2010 09:44 schreef IAmKloot het volgende:
01 Oasis - The Importance Of Being Idle
50 Arctic Monkeys - A Certain Romance
Ik heb al een Untitled 1 en Untitled 8, enige kans dat je een van die 2 bedoelt? Of is dit een ander nummer?quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Panic_A het volgende:
Zo, eindelijk klaar.
1. Sigur Rós - Untitled (Popplagið)
Dit is nummer 8quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb al een Untitled 1 en Untitled 8, enige kans dat je een van die 2 bedoelt? Of is dit een ander nummer?
Klopt helemaal. Sommige albums zijn prachtig, maar hebben niet die ene goede die goed genoeg zijn voor deze lijst. Andersom geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:18 schreef Norrage het volgende:
Wat een mooi lijstje peace
En je top 10 blijf ik interessant vindenEn ook echt een veel andere lijstje dan je album lijstje...veel singles van albums die je geloof ik er niet in had staat..Dus veel ook wat ik niet ken, ik ga eens een keer uitvoerig youtuben
Hahaha ik zal de volgende keer jou eerst raadplegenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Norrage het volgende:
Leuk ook dat je Just a Boy hebt van Angus & Julia...by far mijn favoriet van zeDie harmonica
En verder, tsja, had je niet net de youtubefilmpjes kunnen neerzetten van de nummers die ik niet ken? op 1 na heb je precies de voor mij bekende neergezet
Split Enz is de band waar de zanger van Crowded House in zat voor hij met zijn eigen band begon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Norrage het volgende:
Jericho....nooit van gehoord
Andere artiesten die ik niet of nauwelijks ken uit je lijstje: Carly Simon, Ane Brun, Split Enz, Badly drawn boy...en nog wel een paar
Jericho is de serie waarbij een nummer (World) van Five for fighting is gebruikt. Kon geen andere geschikte clip vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef Norrage het volgende:
Jericho....nooit van gehoord
Andere artiesten die ik niet of nauwelijks ken uit je lijstje: Carly Simon, Ane Brun, Split Enz, Badly drawn boy...en nog wel een paar
Niet zoveel als de albumlijst nee, maar volgens mij vele malen meer dan dieptepunt vorig jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef 20thcenturyfan het volgende:
Wat wordt er dit jaar weinig gestemd!
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
90. The Flirtations - Nothing But a Heartache
55 lijsten tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Norrage het volgende:
Niet zoveel als de albumlijst nee, maar volgens mij vele malen meer dan dieptepunt vorig jaar
Dank je!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef cafca het volgende:
Mooie lijst, peace!
Enne... The boy with the bubblegun en Messsage to my girl hadden er bij mij ook in moeten staan, eigenlijk.
55 lijsten? Heb ik soms iets gemist?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:28 schreef ranja het volgende:
[..]
55 lijsten tot nu toe.
Vorig jaar 47 totaal.
Het hele 1e topic waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef 20thcenturyfan het volgende:
55 lijsten? Heb ik soms iets gemist?
Mijn god, gelukkig maar. Ik was al helemaal geschokt vanwege het feit dat ik dacht dat er maar ongeveer 10 lijsten waren ingezonden.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef peaceman het volgende:
TJ, ook een mooie lijst. Ray Lamontagne
Bedankt!quote:
In de UK is-ie in 1992 alsnog op single uitgebracht, waarschijnlijk ter promotie van het tweeluik Best I en Best II. Hij staat ook gewoon op Singlesquote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef Houdini72 het volgende:
Hier die van mij, ik heb me gehouden aan het singles-principe, dus geen niet-singles, hoewel mijn nummer 1 destijds alleen in Frankrijk een single was...
1) There is A Light That Never Goes Out - The Smiths
Oh da's jammer, ik wilde net even snel wat in elkaar flansen. Echt geen tijd gehad, volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:21 schreef ranja het volgende:
De stemming is gesloten. Later vanmiddag de uitslag. Zal nog een uurtje (of anderhalf) duren denk ik.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |