quote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef ranja het volgende:
Het hoeven niet perse singles te zijn al maakt dat de kans op een notering in de eindlijst natuurlijk wel groter
Dat deed me anders denken, maar OK, dan wordt het een stuk makkelijker iig.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef ranja het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar het is geen aanbeveling om zoveel mogelijk verschillende tracks te noemen. Bovendien zijn er een paar nummers van het album in 2010 op single verschenen, die tellen dus wel als 2010 releases aangezien het uitgangspunt nog steeds singles is, maw die mogen nog niet (The Cave en Roll Away Your Stone).
shame on me. Wist niet dat John Legend dit nummer gecoverd hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef froebelmeister het volgende:
43. The Beatles - I Want You (She's So Heavy)
Ik vind het zelfs een van de beste nummers van de Beatles inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
shame on me. Wist niet dat John Legend dit nummer gecoverd had![]()
verder leuk om al die lijsten te zien, ik zal ook eens beginnen, met proberen een lijst te maken.
yesquote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wat?! Heeft John Legend dat nummer gecoverd?
Had jij nou al een lijst gemaakt?quote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ach, het is eigenlijk niet eens zo slecht gedaan.
Nou heb bijvoorbeeld JJ72 ontdekt, Improv en Snow vind ik echt goed (tot nu toe). En met Pantera bijvoorbeeld maak je me niet blij.quote:Op zondag 12 december 2010 08:19 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wat heb je zoal beluisterd? En wat heb je 'ontdekt' en wat komt op je bagger lijstje?
Ja! Er zitten 2 dubbele artiesten bij...quote:
als je nog een andere weet?quote:Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef Mixende_match het volgende:
owja, wel even een vraagje over Jamie Cullum, album komt uit 2009, single uit 2010. Mag het?
Je vind iets mooi wat niet je ding is? Dat vind ik wel bijzonder.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Mixende_match het volgende:
dus er zijn er een paar afgevallen die ook erg mooi zijn, maar niet helemaal mijn ding is.
Kom maar op met het commentaar
ja dat klopt, staat er boven, kon niet kiezen, maar als het niet mag, kies ik voor 'What A Wonderfull World' de versie van Louis Armstrongquote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja! Er zitten 2 dubbele artiesten bij...
En dan reken ik John Lennon maar even niet mee
Ga ik eventjes goed over nadenkenquote:
ja haha. Bijvoorbeeld Led Zeppelin - Stairway to heaven.quote:Op maandag 13 december 2010 15:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Je vind iets mooi wat niet je ding is? Dat vind ik wel bijzonder.
Ow, nee, dat mag gerust. Maar er stond 1 dubbele artiest (John Legend), terwijl Jason Mraz ook 2 keer voorkomtquote:Op maandag 13 december 2010 17:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja dat klopt, staat er boven, kon niet kiezen, maar als het niet mag, kies ik voor 'What A Wonderfull World' de versie van Louis Armstrong
Oooow. Zoo. Haha nou dan pas ik zo weer even aan. De versie van John legend geeft net meer kippenvelquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, nee, dat mag gerust. Maar er stond 1 dubbele artiest (John Legend), terwijl Jason Mraz ook 2 keer voorkomt
Nee, dat is 2010, album en single volgens RYMquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef cafca het volgende:
Mooie lijst, BlueChicagoMoon!
Maar is Ghost Town niet van 2010? Of is de single eerder uitgekomen dan het album?
Zie OPquote:Op maandag 13 december 2010 19:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh mag dat niet? En is het niet zo dat alleen de top 10 meetelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |