Oh nee, niet nog eensquote:
Dat filmpje is zo 2003quote:
Heb jij nog wat om te lachen?quote:
Ja heb ik gedaan, een scene op een "bounty eiland" uit de studio uit "As the world turns" komt geloofwaardiger over.quote:
Dat type simplisten is voor- en nadien 2003 ook nog geboren en in het wild te vinden hoor!quote:
Meneer de Burgemeester uit Samson binnenkort burgemeesterquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nog wat om te lachen?
Ik moest kloppenquote:Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meneer de Burgemeester uit Samson binnenkort burgemeester
Draai een keer in het rond.quote:
Neen, ben Kingdom of Heaven aan het kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nog wat om te lachen?
He heb ik dat kut lied weer in mijn hoofd, dat wordt hier gek gedraaid, elke dag weer mee doen.quote:
Ik : Dat was een gaaf feest bij jou zeg. En wat een luxe. Ik wist niet dat jij zoquote:
Dat is me een slechte filmquote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen, ben Kingdom of Heaven aan het kijken.
Ja, echt? Net aangezet en nog nooit gezien.quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is me een slechte film.
Kijk dan Centurion of Robin Hood (versie 1848290148 uit 2010)
ja laten we over smaak gaan twisten..quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Russel Crowe?quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn echt triest. Daarom mogen 16 jarige geen stemrecht krijgen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Picchia het volgende:
En natuurlijk een aantal WAKKER WORDEN MENSEN comments.
Die laatste categorie is nog wel het allergeniaalst.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een YouTube kanaal gemaakt met een paar filmpjes van internet die ik leuk vond. Natuurlijk geen blog of commentaar, want dat is gay. Gewoon een paar leuke politieke clips.
In de comments zitten mensen alleen maar op elkaar te schelden. Heuj Wilders is een dit. Moslims zijn dat. En natuurlijk een aantal WAKKER WORDEN MENSEN comments.
quote:Beste mensen,
Deze documantaire is dus alles behalve onwaar of belachelijk.
DIT IS DE WAARHEID
alleen iedereen isteveel met zichzelf bezig om het te zien.
Vooral zo doorgaan zo speel je de bankiers in de handen.
Wat we nu doen is feitelijk hetzelfde wat de Duitsers deden toen ze Hitler kozen!
We omarmen het kwaad.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Bluesdude het volgende:
statistisch is bewezen dat mensen die commentaar hebben meestal hetero zijn....
De extended special directors cut edition of whatever is een stuk beter (en langerquote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is bij Das Boot ook zoquote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De extended special directors cut edition of whatever is een stuk beter (en langer)
Die ben ik aan het kijken. Zag net een kloppartij die best aardig was.quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De extended special directors cut edition of whatever is een stuk beter (en langer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |