Ja, ik heb dus de verkeerde lampjes gehaald. Die van mij knipperen continu. Als ik die tien minuten aan heb staan flikker ik uit frustratie waarschijnlijk die boom uit het raam.quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, moet ik ook nog doen, als ik zin heb en 10 minuten over
Dan doe je toch gewoon de helft uit.quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus de verkeerde lampjes gehaald. Die van mij knipperen continu. Als ik die tien minuten aan heb staan flikker ik uit frustratie waarschijnlijk die boom uit het raam.
open er eentjequote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
Hmmm, er is toch nog wel het één en ander te vinden over de JSF op WIkileaks: http://cablesearch.org/?q=JSF / http://cablesearch.org/?q=F-35
Onder andere dat Lockheed-Martin valse informatie over de Gripen heeft verspreid om zo Noorwegen voor die JSF te laten kiezen.
Waar is het POL-JSF topic when you need it?
ik herinner me dat jullie helemaal op de verkeerde voet begonnen indertijd...quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef sigme het volgende:
Soms is er niks zo leuk als oude koeien oprakelen.
Mag het fatsoen weer terug op het Forum?
EchtGaaf.
Heb ik ergens gezien dat hij lang geband is? Ik hoop dat hij wel terugkomt, ik ben toch erg aan 'm gehecht.
met die cultuurafbraak van rechts.. wat leidt tot veel stilte rond opgeheven orkesten... kun je dit nummer noemen: rechtse hobbyquote:
Kun je dit niet instellen bij de transformator?quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus de verkeerde lampjes gehaald. Die van mij knipperen continu. Als ik die tien minuten aan heb staan flikker ik uit frustratie waarschijnlijk die boom uit het raam.
Ik had het dus meer over hardlopen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
bij de super of de slijter?
en wat kosten die krengen tegenwoordig?
Moet geen probleem zijnquote:
Net een half uur op dat knopje geramd maar het effect blijft hetzelfde. De knipperende lampjes worden weliswaar steeds creatiever, maar ik moet gewoon licht hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Kun je dit niet instellen bij de transformator?
Begin deze middag schreef iemand in deze reeks ook al dat-ie de kerstverlichting voor buiten had opgehangen en na al deze moeite er achterkwam dat de lampjes kapot bleken.
Hier heb ik een boompje opgetuigd alleen is de helft van die kralenverlichting sinds vanavond kapot.
Lekker zo scheldend de kerst in..
Trek die lampjes er uit en haal voor ¤1,05 een nieuwe serie van 20 (of 3 series) bij de Action.quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net een half uur op dat knopje geramd maar het effect blijft hetzelfde. De knipperende lampjes worden weliswaar steeds creatiever, maar ik moet gewoon licht hebben.
Dan haal je die trafo toch los.quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net een half uur op dat knopje geramd maar het effect blijft hetzelfde. De knipperende lampjes worden weliswaar steeds creatiever, maar ik moet gewoon licht hebben.
Was ik ook van plan. Morgen maar effe een nieuwe lading halen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Trek die lampjes er uit en haal voor ¤1,05 een nieuwe serie van 20 (of 3 series) bij de Action.
Volgens mij kan dat niet. Maar he, wat weet ik ervan, ik heb twee linkerhanden. Ben allang blij dat ik die boom in elkaar heb weten te draaien.quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan haal je die trafo toch los.
Ik vraag me af als die wel milieu zuinig zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Trek die lampjes er uit en haal voor ¤1,05 een nieuwe serie van 20 (of 3 series) bij de Action.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef ethiraseth het volgende:
Kerstbomen zijn veel te burgerlijk, dus daar doe ik niet aan mij.En dat is ook veeltste conservatief voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ooh jee mijn vrouw wil steevast 6 december de kerstboom in de avond hebben staan.quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef ethiraseth het volgende:
Gaan we nu kerstbomen al claimen als conservatief?
Of. En ze branden zo weinig dat ik het Kema-Keur dat ze wel hebben belangrijker vind.quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me af als die wel milieu zuinig zijn
FOTO!quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Zolcon het volgende:
ik heb een kerstboom met een hoofddoek en wieltjes eronder ipv een piek. Gewoon omdat ik graag een progressieve boom wil hebben !
Milieu hequote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Of. En ze branden zo weinig dat ik het Kema-Keur dat ze wel hebben belangrijker vind.
quote:
Ja topquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Zolcon het volgende:
PHP ik post voor jou helemaal mijn progressieve kerstboom, dan moet je wel bedankt zetten. Is al heel wat dat ik privé foto's op internet zet.
koste flink wat geld hoor die boom! De rest van mijn balzaal ook trouwensquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja topMaar ik vind het eerlijk gezegd bepaald geen kleurrijke boom.
Je kan sowieso beter aan je huiswerk beginnenquote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
Pff, iemand nog iets interessants of kan ik beter aan m'n hw beginnen?
Dat valt allemaal nog wel mee, mijn leraar zei dat ook m'n 2e periode geslaagd is, op Engels na dan. Dus zo dom ben ik ook weer niet remquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan sowieso beter aan je huiswerk beginnen
geintjeouhhhhhhhquote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het dus meer over hardlopen.
Excuses voor deze enorm late reactie, net terug van werk, maar het is een gebroken vinger die niet goed gespalkt is. Ziet er nogal komisch uit.quote:
Dan staat ie ook krom? (goed voor de vrouwtjes extra ribbels en een kromme vinger)quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses voor deze enorm late reactie, net terug van werk, maar het is een gebroken vinger die niet goed gespalkt is. Ziet er nogal komisch uit.
Jij lust er wel pap van hèquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan staat ie ook krom? (goed voor de vrouwtjes extra ribbels en een kromme vinger)
Alleen de extra G-spot ribbel, niet krom verder.quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan staat ie ook krom? (goed voor de vrouwtjes extra ribbels en een kromme vinger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |