Verkeerd uitpakken voor jezelf of voor anderen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Even een serieuze draai geven, want ik zit ergens mee:
Voelen jullie je ook soms zo raar. Dat je eigenlijk vol positieve vrolijke energie zit, maar deze niet kwijt durft omdat je je ook (een beetje somber) voelt? En dus bang bent dat het verkeerd gaat uitpakken.
Ik ken dat gelukkig niet.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Voelen jullie je ook soms zo raar. Dat je eigenlijk vol positieve vrolijke energie zit, maar deze niet kwijt durft omdat je je ook (een beetje somber) voelt? En dus bang bent dat het verkeerd gaat uitpakken.
Om eerlijk te zijn heb ik dat nooit, als ik me somber voel dan krop ik dat gewoon op en gaat dat weg door te slapen. Sowieso voel ik me nooit somber eigenlijk dus vind ik het moeilijk om iets over andere mensen te zeggen die daar wel last van hebben. Beetje lastig uitleggen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Nee, daar heb ik nooit echt last van, als ik me goed voel dan voel ik me ook gewoon echt goed.quote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Vooral voor jezelf, dat je dus opeens erg vrolijk gaat doen, maar meteen daarna een flinke klap in je gezicht krijgt en jeweer erg down gaat voelen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Verkeerd uitpakken voor jezelf of voor anderen?
Ik ken het wel een beetje... Stemmingswisselingen heb ikzelf veel last van door medicatie, bij mijn vorige medicijnen was dat nog erger, dan ging ik van dansen naar heel hard janken in 2 minuten..quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf, dat je dus opeens erg vrolijk gaat doen, maar meteen daarna een flinke klap in je gezicht krijgt en jeweer erg down gaat voelen.
Je weet het misschien niet, maar ik heb last van een depressie (gehad) en ben er nu langszaam bovenop aan het klimmen
Okee, ja misschien ligt het wel aan de medicatie, moet ik maar een keer weer op de bijsluiter kijken ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ken het wel een beetje... Stemmingswisselingen heb ikzelf veel last van door medicatie, bij mijn vorige medicijnen was dat nog erger, dan ging ik van dansen naar heel hard janken in 2 minuten..
Misschien niet helemaal hetzelfde, maar ik snap het wel
Wat slik je als ik vragen mag?quote:Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja misschien ligt het wel aan de medicatie, moet ik maar een keer weer op de bijsluiter kijken ofzo
En lastig voor je, die stemmingswisselingen.
Jij werkt toch in een restaurant?quote:
Ja.quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij werkt toch in een restaurant?
Dexter is tofquote:
Oké, ik ken er verder maar een in Mierlon, Het kofferke ofzo.quote:
De Koffer ja. Midden in het centrum. Ik werk net buiten het 'centrum' in een elitair restaurant.quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik ken er verder maar een in Mierlon, Het kofferke ofzo.
Komt zo in PM, zet ik liever neit openbaarquote:
Lekker high society! Heerlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De Koffer ja. Midden in het centrum. Ik werk net buiten het 'centrum' in een elitair restaurant.
Goedquote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt zo in PM, zet ik liever neit openbaar
6 uur is dat hier volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
tot hoe laat zal de apotheek open zijn? moet mn moeder dr medicijnen nog halen..
De Koffer zit ook in Heeze, heb ik een keer op Koninginnedag Tappas gegeten met mijn vader. Smaakte prima toen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De Koffer ja. Midden in het centrum. Ik werk net buiten het 'centrum' in een elitair restaurant.
Kun je dat niet op een website vinden?. Vooral de grote ketens hebben wel een website waar de openingstijden opstaan. Maar ik denk inderdaad tot 18.00 uurquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
tot hoe laat zal de apotheek open zijn? moet mn moeder dr medicijnen nog halen..
Klopt, is van dezelfde eigenaarquote:Op maandag 13 december 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Koffer zit ook in Heeze, heb ik een keer op Koninginnedag Tappas gegeten met mijn vader. Smaakte prima toen.
Ja, daar was ik van op de hoogte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, is van dezelfde eigenaar.
Smakelijk alvastquote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik van op de hoogte.
Nu maar even naar de keuken gaan en alvast aan mijn eten gaan beginnen
Moet ik kiezen?quote:
De vierde.quote:
Dan doe ik er nu nog geen uitspraak over, herinner me er later vandaag aan.quote:
quote:
Die is inderdaad een stuk beter.quote:
Siepquote:Op maandag 13 december 2010 17:12 schreef Kally het volgende:
Hoi
Ik ben verrot ben net thuis, vanaf half 7 werken
Ja maar 10 en half uur werken op maandag is helemaal niksquote:Op maandag 13 december 2010 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Siep
Ook verrot hier, kutmaandag heel de dag al gaar. Zo eerst douchen thuis
Das waarquote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 10 en half uur werken op maandag is helemaal niks
Heb jij slecht geslapen dan?quote:
Bartjequote:
Nee dat niet.quote:
Ow, maandag blues dus, kusje eropquote:
Ach, laatste maandag van het jaar werken dus dat verzacht de pijnquote:
Mij. Maar ik was er nog niet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bartje
En Sjeffrie
En Patje
En Patrique
En wie mis ik nu?
Hansquote:
JJHquote:
Ja ik schrok me de tyfus van die foto vandaag, gek hequote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik sta op de laatste plaats.. heb het wel weer door..
[ afbeelding ]
Vette muts.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik sta op de laatste plaats.. heb het wel weer door..
[ afbeelding ]
Ga je die nu bij elke halve mogelijkheid die je krijgt spammen?quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
ha-ha hans... te gekke grap!
[ afbeelding ]
Ja, want Banny is er toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je die nu bij elke halve mogelijkheid die je krijgt spammen?
Verrek, hoe tof inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, laatste maandag van het jaar werken dus dat verzacht de pijn
quote:
quote:
Ik ga de 24ste naar Miss Montreal toe, hier in 't Hedon.quote:
Mij.quote:Op maandag 13 december 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bartje
En Sjeffrie
En Patje
En Patrique
En wie mis ik nu?
Kunnen ze mooi naar Edwin Evers Luisteren. Of kan dat niet met een I-padquote:Op maandag 13 december 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Hardenberg, alle raadsleden krijgen daar een iPad.___!
Gemeenteraad Hardenberg vergadert met iPads
Vast niet. Of je moet er extra voor betalen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi naar Edwin Evers Luisteren. Of kan dat niet met een I-pad![]()
Godslastering, zeg maar dat de vriendschap voorbij isquote:
Ja hoor, voel me heel erg goed nuquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
Sterker nóg.. ze heeft nu een ajax-staal om
quote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Godslastering, zeg maar dat de vriendschap voorbij is
Aah, mooizo, blij dat te horen!quote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, voel me heel erg goed nu
En hoe is het daar?
quote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, mooizo, blij dat te horen!
En hier gaat het wel goed hoor, beetje ziekjes dus ben na drie lesuren naar huis gegaan, maar voel me al beter nu.
Okeequote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
En hier gaat het wel goed hoor, beetje ziekjes dus ben na drie lesuren naar huis gegaan, maar voel me al beter nu.
Ik moet ook nog de kerstboom opzetten....quote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik kom enkel even melden dat het kerstboom optuigen hervat is en tot nu toe zonder Oorlog
Geen ideequote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef iBenny het volgende:
Siepie, waarom zijn we niet gewoon naar de BK gegaan?
Voor mij? Nee hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
Is het te vroeg om een fantopic te openen?
Ow okequote:
Whahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik kom enkel even melden dat het kerstboom optuigen hervat is en tot nu toe zonder Oorlog
Dat ie daar tijd voor heeft, zo naast het Kabouter Ploppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee creatieve Zwabsel en de rest.
Lol, de burgemeester in Samson en Gert wordt nu ook in het echt burgemeester.
Ja, apart.quote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ie daar tijd voor heeft, zo naast het Kabouter Ploppen.
Hij heeft inmiddels genoeg ervaring.quote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee creatieve Zwabsel en de rest.
Lol, de burgemeester in Samson en Gert wordt nu ook in het echt burgemeester.
Veel thee drinken en je lekker laten verwennen, wij manne hebben een reputatie hoog te houden als het om ziek zijn gaat!quote:
oh dat zit wel goed, ik ben vandaag gewoon met koorts naar school gegaan, goed ingepakt en lessen maarquote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel thee drinken en je lekker laten verwennen, wij manne hebben een reputatie hoog te houden als het om ziek zijn gaat!
@leerschaken volgde mij ineens. Zal wel een hint zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef Zeroku het volgende:
vrijwilligerswerk (@werkvrijwillig) is now following your tweets (@xZeroku) on Twitter.
Ja het was echt heftigquote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow Kally, 10.5 uur werk.Ik miste je al tussendoor. Dan heb je het echt druk.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat zit wel goed, ik ben vandaag gewoon met koorts naar school gegaan, goed ingepakt en lessen maar
Ach weet je de dag vloog voorbijquote:Op maandag 13 december 2010 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij mij ging het wel erg relaxed, dan zoek je afleiding.
ik kan het me niet veroorloven om afwezig te zijn, je mag bij ieder vak 1x afwezig zijn per kwartaal en door de sneeuw etc. heb ik bij sommige vakken al een les gemistquote:
Je gaat als je een 'beetje ziek' bent al naar huisquote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als je nou een week ziek thuis ligt? Ik neem niet aan dat je alles maar 1x per week hebt.quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan het me niet veroorloven om afwezig te zijn, je mag bij ieder vak 1x afwezig zijn per kwartaal en door de sneeuw etc. heb ik bij sommige vakken al een les gemist
Wat is dat nou weerquote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan het me niet veroorloven om afwezig te zijn, je mag bij ieder vak 1x afwezig zijn per kwartaal en door de sneeuw etc. heb ik bij sommige vakken al een les gemist
Beetje heel ziek.quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je gaat als je een 'beetje ziek' bent al naar huis?
`Beterschap meis en zwabbert ookquote:Op maandag 13 december 2010 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje heel ziek.Maar dat staat zo dramatisch.
dat bepaal ik ook zelf, maar als ik niet kom word ik van school getraptquote:Op maandag 13 december 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer. Je bepaalt toch zelf wanneer je wel of niet komt.
Hoiquote:
jawel, alles maar 1x in de weekquote:Op maandag 13 december 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je nou een week ziek thuis ligt? Ik neem niet aan dat je alles maar 1x per week hebt.
quote:
dankjulliewelquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
Beterschap Lutte en Zwabber!
En hallon tdrone
Neen...quote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Word je niet een beetje te oud voor n-woordgrapjes?
Heb ik een tagje?quote:Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef Rauzer het volgende:
Zero zet dit eens op de FP! "Spaanse voetballers gebruiken doping"
En belangrijker: wanneer gaat ie weer weg?quote:Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
waarom is gijs staverman terug op tv?
Dat vooral!quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
En belangrijker: wanneer gaat ie weer weg?
niet slecht, maar geen bijzondere coverquote:
Gewoon de kinderen de versierspullen geven, binnen 5 minuten zit je hele boom vol.quote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
Mijn kerstboomlampjes zijn kaduuk, rotkatten
Morgen weer eens de boom opnieuw optuigen, hij is een beetje veranderd
Kusje op je lampies en boomquote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
Ja dat hadden ze gedaan, maar 3 katten erin verandert de vormquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon de kinderen de versierspullen geven, binnen 5 minuten zit je hele boom vol.
misschien toch maar aan het plafond hangen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
Staat er overal een Z op? Dan weet je wie het van de katten is geweestquote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
quote:
Ik denk dat ze ergens aan het snoertje hebben zitten knagenquote:Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien toch maar aan het plafond hangen?![]()
en hoe krijgen ze de lampjes stuk?
quote:Op maandag 13 december 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat er overal een Z op? Dan weet je wie het van de katten is geweest
Ik weet het niet, waar zie ik dat?quote:Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
En???? hoe mooi matcht mijn nwe vloer bij mn blauwe ogen?
in mijn hoofd?quote:Op maandag 13 december 2010 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waar zie ik dat?
Twee druppels waterquote:Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
En???? hoe mooi matcht mijn nwe vloer bij mn blauwe ogen?
Jou kennende klopt het preciesquote:
Ik ruim het wel weer opquote:
Ow? Vertel? Wat doet jou chinees dan?quote:
Ik weet het niet, maar wat ie doet is lekkerder dan deze.quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow? Vertel? Wat doet jou chinees dan?
Bij jullie! ?quote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dik 8 centimeter sneeuw. Hou op met die troep.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verschil tussen drempel en weg zie ik amper.
Whaaaaah ik wil ook!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier gelukkig gelukkig gelukkig ook niet niet niet.quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaaaaah ik wil ook!!!!
Hier ligt niks niks niks.
Dan woon je aan de verkeerde kant van het land.quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaaaaah ik wil ook!!!!
Hier ligt niks niks niks.
een emmer ve-tsin in je bami?quote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat ie doet is lekkerder dan deze.
Neuh, die was wel goed. Valt weinig aan te verkloten ook. Maar het vlees was zo flauw. Het was babi pangang, maar ze konden het net zo goed als babi ketjap verkopen.quote:
is het niet altijd zo dat de lokale chinees het best smaakt..quote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, die was wel goed. Valt weinig aan te verkloten ook. Maar het vlees was zo flauw. Het was babi pangang, maar ze konden het net zo goed als babi ketjap verkopen.
Dan moet je plassen op het toiletquote:
Jullie wonen dan ook niet zo gek ver van elkaar af.quote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier gelukkig gelukkig gelukkig ook niet niet niet.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Tussen Deventer en Rijssen 20km stapvoets rijden, zegt genoeg.
Deze ziet 500m verder weg dan 'mijn chinees' En die zit 400m hier vandaan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het niet altijd zo dat de lokale chinees het best smaakt..
Ik weet niet eens waar ze woont eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jullie wonen dan ook niet zo gek ver van elkaar af.
ik bedoel dat chinees iets is waarbij je een bepaalde smaak gewend bent en je als je chineest wil je dan ook die smaak hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Deze ziet 500m verder weg dan 'mijn chinees' En die zit 400m hier vandaan.
Veghel.quote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze woont eigenlijk.
Ik snapte je.quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik bedoel dat chinees iets is waarbij je een bepaalde smaak gewend bent en je als je chineest wil je dan ook die smaak hebben
Ohja, dat wist ik welquote:
Dat moet ze zelf maar zeggen (evt. via PM) dat ga ik uit privacy zaken niet doen. Maar echt ver van Mierlo is het niet. Ze heeft een keer gezegd dat ze ca 45 minuten bussen van Eindhoven afwoont, dacht ikquote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze woont eigenlijk.
Ja, die hoorde ik daarna.quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
Vaduz, 27 km file tussen Enschede en Almelo lees ik net.
Dat is 27 km.
Wat lief van je Bos!quote:Op maandag 13 december 2010 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf maar zeggen (evt. via PM) dat ga ik uit privacy zaken niet doen. Maar echt ver van Mierlo is het niet. Ze heeft een keer gezegd dat ze ca 45 minuten bussen van Eindhoven afwoont, dacht ik
Soort van.quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef tdrone het volgende:
veghel ligt toch vlak bij eindhoven he?
Helmond is dichterbij volgens mijquote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef tdrone het volgende:
veghel ligt toch vlak bij eindhoven he?
quote:
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je die 'sprint' van Burgerking nog gezien Zero?
Ik hoef daarvoor niet naar Eindhoven te reizenquote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef tdrone het volgende:
ik ga misschien naar eindhoven als het glazen huis er staat
Ik maar een klein stukjequote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor niet naar Eindhoven te reizen
Denk het niet. Woon op vijf minuten van school, en de mensen met wie ik echt veel omga wonen allemaal op maximaal een uur fietsen. En een jaar nadat ik zestien word doe ik al examen, en als ik dan op kamers ga zal alles toch met de fiets gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Lutte, ga je eigenlijk voor je brommercertificaat zodra je 16 bent?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Hij had de wind tegen volgens mij
Ik ga dinsdag!!quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef daarvoor niet naar Eindhoven te reizen
kun je inderdaad beter in een keer voor je rijbewijs gaan als je dat wel wil danquote:Op maandag 13 december 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk het niet. Woon op vijf minuten van school, en de mensen met wie ik echt veel omga wonen allemaal op maximaal een uur fietsen. En een jaar nadat ik zestien wordt ga doe ik al examen, en als ik dan op kamers ga zal alles toch met de fiets gaan.
Als ik iets in die richting doe, dan een 45-kilometer-wagentje.
Ja, en absurd duur.quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke 45km bakkies zijn vrij geniaal wel.
Je was te snel met quoten.quote:Op maandag 13 december 2010 19:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je inderdaad beter in een keer voor je rijbewijs gaan als je dat wel wil dan
Verslaggever EL: "We hebben die sprint maar niet in de herhaling laten zien want dan had je stil gestaan!"quote:
want?quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je was te snel met quoten.Er stonden twee fouten in!
Maar inderdaad, al zie ik mezelf de komende dertig jaar
nog geen rijbewijs halen.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verslaggever EL: "We hebben die sprint maar niet in de herhaling laten zien want dan had je stil gestaan!"
20 minuten lopen en ik sta op de marktquote:
Een jongen van school heeft zijn wagentje laten bestickeren met het logo van het bedrijf van zijn vader, dus toen hoefde ie maar de helft te betalen.quote:
Bwhehequote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een jongen van school heeft zijn wagentje laten bestickeren met het logo van het bedrijf van zijn vader, dus toen hoefde ie maar de helft te betalen.
Misschien wat voor mij. Over een tijdje als ik het geld er voor heb. Of krijg je er geen toestemming voor als je de medicijnen slik die ik slikquote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke 45km bakkies zijn vrij geniaal wel.
wtf denkt die vader dan serieus dat een reclame op een invalide autootje goede reclame isquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een jongen van school heeft zijn wagentje laten bestickeren met het logo van het bedrijf van zijn vader, dus toen hoefde ie maar de helft te betalen.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
wtf denkt die vader dan serieus dat een reclame op een invalide autootje goede reclame is
Ik een half uurtje met de busquote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
20 minuten lopen en ik sta op de markt
Reclame is reclame. Als je naar een bedrijf vraagt in die richting zal het de eerste zijn die ik noem.quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
wtf denkt die vader dan serieus dat een reclame op een invalide autootje goede reclame is
ja die had toch gezegd dat het doorgestoken kaart was ofzo??quote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
stukje over johnny rosenberg bij rtl blvd..
Haha, dit, alleen ik lig nog onder een deken ook.quote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
Gepost vanuit een half liggende positie van de bank
multitasker!quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik post dit terwijl ik porno kijk!
Had je nou nog een date geregeld?quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik post dit terwijl ik porno kijk!
is dat zoiets als farmvillequote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
Degene die met mij cityville spelen, accepteer mijn request eens
Ja, het is erg verslavendquote:
Jawel, met mijquote:
Ik denk niet zo gauw watquote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ook niet hoor (voordat jullie wat van me gaan denken)
Al gedaan.quote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
Degene die met mij cityville spelen, accepteer mijn request eens
Kerstman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |