Het gaat niet om wat er werd gezegd maar uit haar antwoord proefde ik dat ze dit bedoelde, haar aanvallen omdat ze vieze nichten zei is mijns inziens niet terecht omdat die 2 smerige streken hebben uitgehaal, that's all. Er wordt hier wel meer geroepen dat niet helemaal on topic is.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja. Ingestort gebouw in Egypte, da's ook ernstig. En net zo irrelevant.
Ik snap het ook niet, maar das wel het gevaar bij deze zaak. Mensen trekken snel 'domme' conclusies.quote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds de relatie niet echt tussen pedo's en homo's, maar vooruit. Ik denk ook dat er procentueel wel meer pedo's in beroepen werken die met kinderen te maken hebben, lijkt me ook logisch. Maar wat wil je dan? Alle mannen uit die beroepen weren, ondanks dat de ongetijfeld grote meerderheid geen enkele seksuele interesse heeft in kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
beslissingen die ertoe leiden dat vele kinderlevens verwoest worden. Goeie beslissingenquote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Chevalric het volgende:
Ik zie dat de hooivorken, toortsen en pek en veren nog steeds gretig aftrek vinden. Het is zo ontzettend gemakkelijk om nu, met de kennis dat R.M. inderdaad een pedo lijkt te zijn, af te geven op de beslissingen van instanties 2 jaar geleden.
Nu is mijn vraag, wat hadden ze dan moeten doen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef misteriks het volgende:
[..]
beslissingen die ertoe leiden dat vele kinderlevens verwoest worden. Goeie beslissingen
Je begrijpt het niet. De beslissing blijft fout, maar dat er een foute beslissing is gemaakt wil nog niet zeggen dat die fout ook verwijtbaar is.quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef misteriks het volgende:
[..]
beslissingen die ertoe leiden dat vele kinderlevens verwoest worden. Goeie beslissingen
Nou, het wordt nog erger hoor:quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Chevalric het volgende:
Ik zie dat de hooivorken, toortsen en pek en veren nog steeds gretig aftrek vinden. Het is zo ontzettend gemakkelijk om nu, met de kennis dat R.M. inderdaad een pedo lijkt te zijn, af te geven op de beslissingen van instanties 2 jaar geleden.
Idd, er is destijds een inschattingsfout gemaakt (met nu blijkt grote gevolgen). Maar om deze mensen (de politie) nu verwijten te maken en zelfs schuld toe te dichten gaat wel erg ver.quote:Op maandag 13 december 2010 18:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. De beslissing blijft fout, maar dat er een foute beslissing is gemaakt wil nog niet zeggen dat die fout ook verwijtbaar is.
Hoe weet jij dat dit niet allemaal is gedaan in 2008? Ik lees het in elk geval niet in de link.quote:Op maandag 13 december 2010 18:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, het wordt nog erger hoor:
Politie: Aangifte 2008 wel degelijk onderzocht
Als ze het goed onderzocht hadden, hadden ze 2jr geleden ook bewijzen gevonden. Had de man een keer ondervraagd. Had eens gekeken naar zijn verleden. Had eens gekeken waarmee hij zich tegenwoordig allemaal bezighoudt. Had ouders gevraagd oplettend te zijn betreft de verhalen van hun kinderen. Had de ouders verdorie serieus genomen. Meer dan 50 misbruiken; lijkt me niet dat er geen kind is geweest die weleens eea heeft laten vallen aan vreemde opmerkingen e.d.
...
Precies. Op zijn minst in de gaten gaan houden en niet als een moeder komt vertellen wat haar kind beweert afdoen als fantasie en dan ook nog opkomen voor de dader omdat die zogenaamd slapeloze nachten hierdoor zou hebben. Een peuter fantaseert zulke dingen niet. Als het kind van 10 jaar ofzo was geweest had ik me dit misschien nog voor kunnen stellen. Als ik dir was geweest dan was ik op zijn minst een beetje gaan googelen dan was je ook al smerige zaakjes (sites) tegengekomen. Wat een knuffelparadijs zeg. Dan te bedenken als Amerika er niet achter was gekomen was dit nog steeds niet aan het licht gekomen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, het wordt nog erger hoor:
Politie: Aangifte 2008 wel degelijk onderzocht
Als ze het goed onderzocht hadden, hadden ze 2jr geleden ook bewijzen gevonden. Had de man een keer ondervraagd. Had eens gekeken naar zijn verleden. Had eens gekeken waarmee hij zich tegenwoordig allemaal bezighoudt. Had ouders gevraagd oplettend te zijn betreft de verhalen van hun kinderen. Had de ouders verdorie serieus genomen. Meer dan 50 misbruiken; lijkt me niet dat er geen kind is geweest die weleens eea heeft laten vallen aan vreemde opmerkingen e.d.
Ook de directeur van het kinderdagverblijf had zich weleens goed achter zijn oor mogen krabben. Als die gast te koop liep met zijn incest verleden; *red light, red light, red light!* En wtf doet iemand altijd met zijn camera. Als iemand mijn kind herhaaldelijk ongevraagd fotografeert, of filmt, ben ik daar niet zo van gediend hoor!
Je snapt het niet, de politie moet dood!!1!1!quote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit niet allemaal is gedaan in 2008? Ik lees het in elk geval niet in de link.
Sterker nog:quote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit niet allemaal is gedaan in 2008? Ik lees het in elk geval niet in de link.
GEEN aangifte! Een telefonische melding. De politie is verplicht om alle aangiftes te onderzoeken, daarom is het doen van valse aangifte ook strafbaar, deze mevrouw heeft het telefonisch gemeld en daarom is de politie met de directie gaan praten, bij aangifte was dit wellicht anders gegaan.quote:AMSTERDAM - De politie in Amsterdam ontkent dat de vrouw die in 2008 melding deed van misbruik door de 27-jarige Robert M. op kinderdagverblijf Het Hofnarretje niet serieus is genomen. ,, Met alle respect, het was geen kwestie van niet serieus nemen.
We hebben destijds de telefonische melding onderzocht. We zagen na gesprekken met onder meer de leiding van Het Hofnarretje geen aanleiding voor een strafrechtelijk onderzoek.''
Niet mogelijk als het alleen ontucht betreft. Wel mogelijk met terbeschikkingstelling, door het aparte karakter van deze extra maatregel.quote:Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat deze mongool levenslang opgeborgen wordt. Al heb ik geen benul of dit uberhaupt mogelijk is bij deze feiten in NL
Zoiets ja. Ik kan er echt met m'n verstand niet bij dat iemand dat artikel uit die link leest, en dan tot de conclusie komt dat al die zaken dus niet onderzocht zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt het niet, de politie moet dood!!1!1!
die mensen zijn er beroepshalve verantwoordelijk voor om een correcte inschatting te maken. In deze case is er een overduidelijk bewijs van laksheid. Gezien de gevoelige materie en niet te overziene consequenties inzake schade kan men moeilijk nu deze verantwoordelijkheid voor zich uitschuiven. Hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen. Nederland vervalt ook in een apenland. Er moet eerst iets heel erg gebeuren vooraleer men lessen wil trekken. Wedden dat er in de toekomst op een andere manier zal geanticipeerd worden ?quote:Op maandag 13 december 2010 18:57 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Idd, er is destijds een inschattingsfout gemaakt (met nu blijkt grote gevolgen). Maar om deze mensen (de politie) nu verwijten te maken en zelfs schuld toe te dichten gaat wel erg ver.
Er is sprake van verkrachting:quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet mogelijk als het alleen ontucht betreft. Wel mogelijk met ter beschikking stelling aan de staat door het aparte karakter van deze extra maatregel.
quote:Ingewijden zouden de krant hebben verteld dat de verdachte een invalkracht is op een kinderdagverblijf en dat hij zich maandenlang zou hebben vergrepen aan zelfs de jongste kinderen. Ouders zouden hebben gehoord dat het om veertig tot vijftig slachtoffers gaat. Eén van de ouders heeft verteld dat er zelfs sprake was van orale seks
quote:Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land[1].
Bij dit seksueel binnendringen (seksuele penetratie) gaat het niet alleen om het gedwongen ondergaan van een geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook het ongewenst binnendringen zijn in anus of mond. De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers, voorwerpen of tong (tongzoenen) kan verkrachting opleveren[2].
Volgens At5 is de moeder wel naar de politie gestapt om aangifte te doenquote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sterker nog:
[..]
GEEN aangifte! Een telefonische melding. De politie is verplicht om alle aangiftes te onderzoeken, daarom is het doen van valse aangifte ook strafbaar, deze mevrouw heeft het telefonisch gemeld en daarom is de politie met de directie gaan praten, bij aangifte was dit wellicht anders gegaan.
Ik zie het, ik weet niet welke van de bronnen accuraat is, in het AD wordt wel degelijk gesproken over een telefonische melding, ik weet niet wat er waar is.quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Volgens At5 is de moeder wel naar de politie gestapt om aangifte te doen
Samen met de moeder van het andere misbruikte jongetje stapte de vrouw naar de politie om aangifte tegen M. te doen. Maar ook daar werd het verhaal niet geloofd. "Een week later werd ik gebeld door de politie en werd me verteld dat ze er niks mee konden, omdat zulke jonge kinderen niet betrouwbaar zouden zijn." Ten einde raad zocht de vrouw contact met de GGD, om daar dezelfde afwijzing te krijgen.
http://www.at5.nl/artikel(...)niet-serieus-genomen
Jawel hoor. Daarbij zijn kinderen van die leeftijd enorm suggestibel. Lees maar eens wat over de Bolderkaraffaire...quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een peuter fantaseert zulke dingen niet.
quote:'Robert M. ook vrijwilliger in weeshuis'
De van grootschalig kindermisbruik beschuldigde Robert M. heeft ook als vrijwilliger gewerkt in een weeshuis in Afrika.
Dat vertelt een moeder wier kind op dagverblijf Het Hofnarretje in de Van Woustraat heeft gezeten tegen AT5. M. werkte daar als invalkracht, maar vertrok ook voor enige tijd naar Afrika om daar als vrijwilliger in een weeshuis te werken. Hij hield een website bij over zijn belevenissen daar, zo vertelt de moeder.
Lijkt me ook, waarom zetten ze niet gewoon camera's neer in dat kinderdagverblijf om die man in de gaten te houden ?quote:Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef misteriks het volgende:
wat een beerput;
je kan enkel concluderen dat alle officiele instanties op elke moment op elk vlak gefaald hebben. Hier moeten een pak koppen rollen me dunkt
De Bolderkar ging kinderen ondervragen (met een poppenspel) waar de Bolderkar van dacht dat ze misschien misbruikt zouden zijn. Is heel wat anders dan dat een peuter van 3 of 4 jaar opeens begint te vertellen tegen zijn moeder over piemelspelletjes met iemand van het kdv.quote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jawel hoor. Daarbij zijn kinderen van die leeftijd enorm suggestibel. Lees maar eens wat over de Bolderkaraffaire...
en hij woonde ook nog eens boven een school!quote:
Weet jij veel waardoor dat kind gestuurd is. Kan ook door overbezorgde ouders komen, of door oudere buurtkinderen, en dat de fantasie op hol slaat.quote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De Bolderkar ging kinderen ondervragen (met een poppenspel) waar de Bolderkar van dacht dat ze misschien misbruikt zouden zijn. Is heel wat anders dan dat een peuter van 3 of 4 jaar opeens begint te vertellen tegen zijn moeder over piemelspelletjes met iemand van het kdv.
dan hadden ze die moeder zelf opgesloten wegens lasterquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik niet serieus genomen werd door de politie, had ik toch alle media opgebeld om toch aandacht te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |