Dit dus....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
@Djenneke: een keer zondigen is niet erg, zolang je ervan hebt genoten (anders is het voor niets geweest) én je je ook daarvan bewust bent. Vooral dat laatste is m.i. erg belangrijk.
Thanks, het is light he.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Muks het volgende:
Succes Junkie XP ! Anderhalve liter cola vind ik veel te veel maar das persoonlijk natuurlijk.
Ik ben ook geen jongetje, en ik eet ook graag vlees hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Nou dat vind ik ook zo fijn, dat ik gewoon veel kan eten Djenneke, waaronder dus vlees en vis (en ik ben geen jongentje)
Ik heb gewoon geen honger, dat is makkelijk vol te houden.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb er bijna een lul aangebunkerd wat vlees-eten betreft....
Mijn dieet heeft 2 fases. De eerste fase is om honger te remmen en mag je helemaal geen brood en in de 2e fase mag je 's ochtends en 's middags weer beperkt koolhydraten waaronder bruin brood.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Muks het volgende:
vandaag een bunkerdag, overdag eet ik dan netjes mijn menu maar savonds mag ik een koolhydraatrijke maaltijdErg lekker kan ik je zeggen
Een bunkerdag doe ik elke 10e dag, zodat mijn stofwisseling lekker actief blijft.
Happyme hoezo mag je volgende week weer brood ? Heb je dan een tussenweek of zo ?
Oké, dat scheelt weer! Net weer wezen lopen en het ging nu een stuk beter. Moet zeggen dat ik er ook wel plezier aan beleefquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef happyme28 het volgende:
Lekker sylvesterrr, hopen dat de spierpijn deze keer mee valt.
Blinker, volgens mij gaan ze uit van een hele boterham, meestal 2 plakjes.
Wow Sorbootje, je gaat als een speer!! Goed man!
Hier nog even mijn dagmenu van vandaag:
- Ontbijt: yoghurt met witte druiven
- Lunch: 2 gerookte zalmrolletjes met kruidenkaas, stukje meloen met rauwe ham, stuk komkommer.
- Diner: Boerenomelet, toe: griekse yoghurt
Vandaag is het niet echt mijn dag, heb ook gevoel dat het niet zo lekker gaat deze week, opoe ook nog op bezoek, al met al, gelukkig is het morgen weekend.
Ik weet niet of er light van is maar je moet niet zomaar overal klakkeloos light van nemen. Vaak is het ook een truc om je er meer voor te laten betalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi Diëters
Ik lees hier af en toe mee uit interesse, goed om iedereen zo vooruit te zien gaan. Nu heb ik een klein vraagje: iemand postte hierboven over light mozzarella, is dat gewoon bij de supermarkt te krijgen? Ik ben nl. gek op mozzarella maar eet het erg weinig vanwege de calorieën, misschien kan ik de lightvariant iets vaker eten. Ik heb het alleen nog nooit ergens gezien! Alvast bedankt
.
Oh dat doe ik ook niet hoor, maar dan kan ik het af en toe eens door een salade gooien zonder me al te schuldig te voelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik weet niet of er light van is maar je moet niet zomaar overal klakkeloos light van nemen. Vaak is het ook een truc om je er meer voor te laten betalen.
lieve schat ga eens wat meer eten, dit kan je A) niet lang volhouden en B) is dit niet gezond.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:18 schreef happyme28 het volgende:
Hmm.. hier een beetje een baaldag. Last van obstipatie en vrees dat ik morgen amper ben afgevallen. Ik zet wel door hoor, maar ik heb er de pest in.
Voor de statistieken nog mijn voedsel van vandaag:
Ontbijt: yoghurt met druiven
Lunch: zalmrolletjes met kruidenkaas, meloen met rauwe ham.
Diner: maaltijdsalade
a) vorige keer ook 9 maanden zonder moeite volgehouden (en alleen gestopt wegens zwangerschap, niet omdat het niet vol te houden was). Dit is fase 1 waarin je veel minder vezels eet dan in fase 2 (vanaf volgende week).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lieve schat ga eens wat meer eten, dit kan je A) niet lang volhouden en B) is dit niet gezond.
en dat je obstipatie hebt is niet zo vreemd: waar zijn je vezels?
echt ik snap serieus niet dat mensen tegenwoordig, met alles wat we weten van je motortje aan de gang houden, geregeld eten, je vetten en vezels goed verdelen die je gewoon nodig hebt etc, nog op deze manier proberen af te vallen.
Hmz, zojuist gewogen, nog steeds 87.2 Valt me mee eigenlijk. Verjaardagen en drank enzo gehad de afgelopen tijd. Ik was een beetje bang dat ik was aangekomen, maar niet gelukkig!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ben afgevallen! voor kerst woog ik 88,7, en vanmorgen 87,2! Echt heel gek. Ik denk even een uitschieter naar beneden ofzo. Want ik heb toch redelijk wat gegeten en een paar glaasjes wijn gedronken. Wel heb ik nog vaak gesport met mijn dvd mee, half uurtje per dag (niet elke dag hoor). Oud en nieuw komt nog natuurlijk en dan wil ik toch wel wat champagne drinken, maar het gaat goed in ieder geval.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |