als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeftquote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik ga vanavond m'n eerste keer doen en ik ben hier hartstikke onzeker over
Wat als het nou helemaal fout gaat? Dat ik hem niet omhoog krijg of t gaatje kan vinden?
En vooral het formaat van m'n lul baart me zorgen
Onzinquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeft
Een grotere lul dan dannietjuh heb ik nog nooit gezien, dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik ga vanavond m'n eerste keer doen en ik ben hier hartstikke onzeker over
Wat als het nou helemaal fout gaat? Dat ik hem niet omhoog krijg of t gaatje kan vinden?
En vooral het formaat van m'n lul baart me zorgen
Het formaat isquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
quote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
[..]
Het formaat isMoet lukken lijkt me. Het is al vaker gezegd: maar het gaat vooral om de dikte he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ja maarquote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet lukken lijkt me. Het is al vaker gezegd: maar het gaat vooral om de dikte he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Ja maarSucces dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
aangepast, thxquote:
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet toch niet helemaal hoe ik me dat voor moet stellenquote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef rosepetals het volgende:
Een drukke penis.
Dat klinkt wel goed. Vibrator is ook druk.
quote:Het hebben van een micropenis heeft voor veel mannen grote gevolgen op hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek vaak toegepast.
en hoe wordt de vrouw bevredigt dan?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef speknek het volgende:
De gemiddelde schedediepte van een vrouw is ongeveer 9cm, je moet haar dus helemaal op kunnen vullen met je piemel. De vagina kan door opwinding wel soepeler en groter worden, maar als ze je piemel ziet hoef je niet bang te zijn dat ze opgewonden raakt, dus alle lampen aanlaten en dit gaat gewoon een groot succes worden vanavond TS.
Wat voor cupmaat heeft ze?quote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef dannietjuh47 het volgende:
Denken jullie dat t verstandig zal zijn om het van te voren tegen haar te zeggen?
Zodat ze er helemaal op gaat letten? Ja, goed plan jongenquote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef dannietjuh47 het volgende:
Denken jullie dat t verstandig zal zijn om het van te voren tegen haar te zeggen?
ja diepte vanaf de lippen gemeten... er zit altijd not wat ruimte tussen. Helemaal als je missionaris of doggy neemt. Een beetje ronde billen en je bent weer 4 cm kwijt wat je moet overbruggenquote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef speknek het volgende:
De gemiddelde schedediepte van een vrouw is ongeveer 9cm, je moet haar dus helemaal op kunnen vullen met je piemel. De vagina kan door opwinding wel soepeler en groter worden, maar als ze je piemel ziet hoef je niet bang te zijn dat ze opgewonden raakt, dus alle lampen aanlaten en dit gaat gewoon een groot succes worden vanavond TS.
Plus dat je ook nog moet bewegen. Dus er een stuk uit moet. Met een kleintje schiet ie er dan vaak uit, heel irritant is dat.quote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
ja diepte vanaf de lippen gemeten... er zit altijd not wat ruimte tussen. Helemaal als je missionaris of doggy neemt. Een beetje ronde billen en je bent weer 4 cm kwijt wat je moet overbruggen
ik heb het dubbele van TS en hij schiet er wel eens uit, bovendien is het lekkerste wanneer je lange halen doet ipv van dat parkinson-geneukquote:Op maandag 13 december 2010 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Plus dat je ook nog moet bewegen. Dus er een stuk uit moet. Met een kleintje schiet ie er dan vaak uit, heel irritant is dat.
Wat nou blubberreetquote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef speknek het volgende:
Jij met je blubberretenvoorkeur. Je kunt er bij doggy meestal helemaal in, als vrouwen dat prettig zouden vinden.
Precies. Maar lange halen kan echt niet met een kleintje. Dan is het van dat constante bumperkleven.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb het dubbele van TS en hij schiet er wel eens uit, bovendien is het lekkerste wanneer je lange halen doet ipv van dat parkinson-geneuk
Misschien wat ambitieus voor een eerste keerquote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef rosepetals het volgende:
Ah. Je bent wel lief met je onzekerheid.
Als jij denkt dat het voor jou fijner is om te zeggen, moet jij dat doen.
Ik ben weleens met een kleine (sorry TS) piemel naar bed geweest en ik kwam erg goed klaar hoorWrijf ondertussen over haar clitoris! Ik kan dat er niet vaak genoeg bij zeggen.
beschamend, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb het dubbele van TS en hij schiet er wel eens uit, bovendien is het lekkerste wanneer je lange halen doet ipv van dat parkinson-geneuk
quote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef Picchia het volgende:
Doe in ieder geval geen condoom om voordat je penis stijf is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |