als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeftquote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik ga vanavond m'n eerste keer doen en ik ben hier hartstikke onzeker over
Wat als het nou helemaal fout gaat? Dat ik hem niet omhoog krijg of t gaatje kan vinden?
En vooral het formaat van m'n lul baart me zorgen
Onzinquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeft
Een grotere lul dan dannietjuh heb ik nog nooit gezien, dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik ga vanavond m'n eerste keer doen en ik ben hier hartstikke onzeker over
Wat als het nou helemaal fout gaat? Dat ik hem niet omhoog krijg of t gaatje kan vinden?
Het formaat isquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
quote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
[..]
Het formaat isMoet lukken lijkt me. Het is al vaker gezegd: maar het gaat vooral om de dikte he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ja maarquote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet lukken lijkt me. Het is al vaker gezegd: maar het gaat vooral om de dikte he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Ja maarSucces dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
aangepast, thxquote:
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet toch niet helemaal hoe ik me dat voor moet stellenquote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef rosepetals het volgende:
Een drukke penis.
Dat klinkt wel goed. Vibrator is ook druk.
quote:Het hebben van een micropenis heeft voor veel mannen grote gevolgen op hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek vaak toegepast.
en hoe wordt de vrouw bevredigt dan?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef speknek het volgende:
De gemiddelde schedediepte van een vrouw is ongeveer 9cm, je moet haar dus helemaal op kunnen vullen met je piemel. De vagina kan door opwinding wel soepeler en groter worden, maar als ze je piemel ziet hoef je niet bang te zijn dat ze opgewonden raakt, dus alle lampen aanlaten en dit gaat gewoon een groot succes worden vanavond TS.
Wat voor cupmaat heeft ze?quote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef dannietjuh47 het volgende:
Denken jullie dat t verstandig zal zijn om het van te voren tegen haar te zeggen?
Zodat ze er helemaal op gaat letten? Ja, goed plan jongenquote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef dannietjuh47 het volgende:
Denken jullie dat t verstandig zal zijn om het van te voren tegen haar te zeggen?
ja diepte vanaf de lippen gemeten... er zit altijd not wat ruimte tussen. Helemaal als je missionaris of doggy neemt. Een beetje ronde billen en je bent weer 4 cm kwijt wat je moet overbruggenquote:Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef speknek het volgende:
De gemiddelde schedediepte van een vrouw is ongeveer 9cm, je moet haar dus helemaal op kunnen vullen met je piemel. De vagina kan door opwinding wel soepeler en groter worden, maar als ze je piemel ziet hoef je niet bang te zijn dat ze opgewonden raakt, dus alle lampen aanlaten en dit gaat gewoon een groot succes worden vanavond TS.
Plus dat je ook nog moet bewegen. Dus er een stuk uit moet. Met een kleintje schiet ie er dan vaak uit, heel irritant is dat.quote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
ja diepte vanaf de lippen gemeten... er zit altijd not wat ruimte tussen. Helemaal als je missionaris of doggy neemt. Een beetje ronde billen en je bent weer 4 cm kwijt wat je moet overbruggen
ik heb het dubbele van TS en hij schiet er wel eens uit, bovendien is het lekkerste wanneer je lange halen doet ipv van dat parkinson-geneukquote:Op maandag 13 december 2010 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Plus dat je ook nog moet bewegen. Dus er een stuk uit moet. Met een kleintje schiet ie er dan vaak uit, heel irritant is dat.
Wat nou blubberreetquote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef speknek het volgende:
Jij met je blubberretenvoorkeur. Je kunt er bij doggy meestal helemaal in, als vrouwen dat prettig zouden vinden.
Precies. Maar lange halen kan echt niet met een kleintje. Dan is het van dat constante bumperkleven.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb het dubbele van TS en hij schiet er wel eens uit, bovendien is het lekkerste wanneer je lange halen doet ipv van dat parkinson-geneuk
Misschien wat ambitieus voor een eerste keerquote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef rosepetals het volgende:
Ah. Je bent wel lief met je onzekerheid.
Als jij denkt dat het voor jou fijner is om te zeggen, moet jij dat doen.
Ik ben weleens met een kleine (sorry TS) piemel naar bed geweest en ik kwam erg goed klaar hoorWrijf ondertussen over haar clitoris! Ik kan dat er niet vaak genoeg bij zeggen.
beschamend, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb het dubbele van TS en hij schiet er wel eens uit, bovendien is het lekkerste wanneer je lange halen doet ipv van dat parkinson-geneuk
quote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef Picchia het volgende:
Doe in ieder geval geen condoom om voordat je penis stijf is.
Niet jezelf helemaal suf rukken van te voren? En sowieso waarom zou er vanavond geneukt moeten worden, lekker boeiend als het blijft bij naakt in bed liggen en beetje vingeren.. des te comfortabeler voel je je de volgende keer samen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ja maar nu dat tweede
Geheid dat ik zo zenuwachtig zal zijn als de nete straks en dat ie moeilijk omhoog komt
Hoe dat te verhelpen
Ontspannen... Zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij, praat er gewoon over met elkaar? Maak je er vooral niet te druk over.quote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ja maar nu dat tweede
Geheid dat ik zo zenuwachtig zal zijn als de nete straks en dat ie moeilijk omhoog komt
Hoe dat te verhelpen
Joh er zijn er die hem omdoen voor de date begintquote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Robin__ het volgende:
![]()
zijn er echt mensen die dat proberen? (buiten south park)
En dat. Heb je sowieso al wel iets met dr gedaan verder? Behalve zoenen? Heb het gewoon leuk samen en als het gebeurt, gebeurt het. En anders niet, ook prima toch?quote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Niet jezelf helemaal suf rukken van te voren? En sowieso waarom zou er vanavond geneukt moeten worden, lekker boeiend als het blijft bij naakt in bed liggen en beetje vingeren.. des te comfortabeler voel je je de volgende keer samen.
Natuurlijk niet. Hoe gek moet je zijn hè?quote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
zijn er echt mensen die dat proberen? (buiten south park)
NEE?!quote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Joh er zijn er die hem omdoen voor de date begint
Ik las het verkeerd..misschien een idee om een andere maat te kopen, zelfs als het soepel gaat duurt het al te lang.quote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
Vanwege de dikte kreeg ik hem er nooit omheen als hij stijf was, dus dat wel eens geprobeerd. Geen succes
Maar als we samenwerken lukt het wel, zij het ook met moeiteGelukkig was het een tijdelijk iets
Nou ja, misschien is die slap dan wel 2 cm. Dan moet je voor het douchen eerst even warmlopen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:22 schreef MikeyMo het volgende:
9 inches
dan schaam je je niet onder de douche na het voetballen
Jij schaamt je niet als je tegenover je ploeggenoten staat met een harde paal van 23 cmquote:Op maandag 13 december 2010 14:22 schreef MikeyMo het volgende:
9 inches
dan schaam je je niet onder de douche na het voetballen
ik had het over slappe toestandquote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Jij schaamt je niet als je tegenover je ploeggenoten staat met een harde paal van 23 cm![]()
Lijkt me toch niet helemaal gewenst bij de meeste clubs
Oh jawel. Heb vroeger een klasgenoot gehad die de beste vriend was van mijn vriendje. Die jongen kwam uit een extreem gristelijk gezin en was niet voorgelicht, dus toen ie eindelijk een meisje had hebben wij hem het een en ander uitgelegd. Ook over condooms. Kwam ie die maandag weer op school "ja ik vond het wel een heel gedoe met plassen"quote:
Oh nee tochquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh jawel. Heb vroeger een klasgenoot gehad die de beste vriend was van mijn vriendje. Die jongen kwam uit een extreem gristelijk gezin en was niet voorgelicht, dus toen ie eindelijk een meisje had hebben wij hem het een en ander uitgelegd. Ook over condooms. Kwam ie die maandag weer op school "ja ik vond het wel een heel gedoe met plassen"
Als zij 'm effe in het mondje neemt krijg jij 'm echt wel hard.quote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ja maar nu dat tweede
Hoe dat te verhelpen
Ik kan het hier niet posten, maar als zij helemaal voorovergebukt is, komt d'r poes ook tussen d'r benen vandaan, totdat die in een redelijk gelijke lijn met haar kont staat.quote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Wat nou blubberreet
[ afbeelding ]
Dan moet je wel echt diep bukken, liefst met je bovenlichaam op het bed, niet gewoon 90 graden zeg maar.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef speknek het volgende:
Ik kan het hier niet posten, maar als zij helemaal voorovergebukt is, komt d'r poes ook tussen d'r benen vandaan, totdat die in een redelijk gelijke lijn met haar kont staat.
quote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Misschien wat ambitieus voor een eerste keerHeb het gewoon gezellig van te voren, beetje zoenen en strelen, alle overige kunstjes tijdens de sex komen de volgende keren wel.
quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet posten, maar als zij helemaal voorovergebukt is, komt d'r poes ook tussen d'r benen vandaan, totdat die in een redelijk gelijke lijn met haar kont staat.
True, maar als de vrouw 90 graden staat, kun je haar als man natuurlijk ook wat meer van onderen aanvallen, om hetzelfde effect te bewerkstelligen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt diep bukken, liefst met je bovenlichaam op het bed, niet gewoon 90 graden zeg maar.
Je maakt het jezelf nu wel moeilijkquote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ja maar nu dat tweede
Hoe dat te verhelpen
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IK durf t tenminste te vertellen.. Daar moet je moet je me wel kudo's voor gevenquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef opastokvis het volgende:
maar we gaan dus met zijn allen ts uitlachen, omdat hij eerlijk is over zijn penislengte, eigenlijk wel flauw hoor
Veel plezier jongenquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef dannietjuh47 het volgende:
Om half 10 komt ze hier thuis![]()
Ik heb maar beetje doorgelezen wat er allemaal nog in dit topic is bijgekomen, en aan sommige dingen had ik wel wat.
Ik ga me dus echt niet druk meer lopen maken voor mijn mini-me, ze heeft me maar te nemen zoals ik ben en op een of andere manier zal er altijd wel n idee voortkomen om t toch fantastisch voor ons beiden te maken. Immers, een grasspriet kietelt meer dan n boomstam![]()
Maargoed nog steeds..
EERSTE KEER SEKSS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En niet zeurig lopen posten dat ik het maar niet moet doen als ik bang ben..
Bang is niet het juiste woord, ik heb er juist zin in!![]()
Maar ik bedoel, het gaat vanavond gebeuren! Deze avond, deze dag deze maand dit jaar ga ik vrijen met n schone dame!!![]()
Voel je je nou als man anders als je geen maagd meer bent?
Het ergste is nog dat mijn zoontje Dani heet en ik hem altijd Danietje noemquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
IK durf t tenminste te vertellen.. Daar moet je moet je me wel kudo's voor geven
Ik heet Danny by the wayquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat mijn zoontje Dani heet en ik hem altijd Danietje noem
dannietjuh1 was bezet, dannietjuh2 ook. enz enz enz tot ik bij 47 kwam. Ben 18 trouwensquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik hoop toch niet dat die 47 op de leeftijd van TS slaat
haha aahh nee tog, hoe oud is zij eigenlijk dan?? Is zij ook nog maagd? Wel spannend hoor voor TS. Succes vanaaf!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
Zou zij er nou net vanavond achtergekomen zijn dat ze ongesteld is geworden?
Als je een circusgrootte hebt is dat misschien logisch, daar schrikt een onervaren meisje misschien van (en het is ook niet ieders kopje thee... sommigen vinden het geweldig, anderen helemaal niets), maar klein.. ach... een onervaren meisje zal het al snel meer dan genoeg vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik verwacht toch wel een uitgebreid verslag hier morgen.quote:
Oh god, heeft iemand er aan gedacht om iets over condooms uit te leggen?quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Poekel het volgende:
Misschien krijgt hij wel HIV ofzo. Is-ie gelijk genezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |