als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeftquote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik ga vanavond m'n eerste keer doen en ik ben hier hartstikke onzeker over
Wat als het nou helemaal fout gaat? Dat ik hem niet omhoog krijg of t gaatje kan vinden?
En vooral het formaat van m'n lul baart me zorgen
Onzinquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeft
Een grotere lul dan dannietjuh heb ik nog nooit gezien, dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef dannietjuh47 het volgende:
Ik ga vanavond m'n eerste keer doen en ik ben hier hartstikke onzeker over
Wat als het nou helemaal fout gaat? Dat ik hem niet omhoog krijg of t gaatje kan vinden?
En vooral het formaat van m'n lul baart me zorgen
Het formaat isquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je minder dan 25 cm hebt dan zou ik me zeker zorgen maken. Vrouwen geniete er pas van als je lul minimaal die lengte heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
quote:Op maandag 13 december 2010 13:38 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
[..]
Het formaat isMoet lukken lijkt me. Het is al vaker gezegd: maar het gaat vooral om de dikte he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ja maarquote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet lukken lijkt me. Het is al vaker gezegd: maar het gaat vooral om de dikte he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef dannietjuh47 het volgende:
[..]
Ja maarSucces dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
aangepast, thxquote:
[..]
Het formaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |