Rot toch een end op met je waterboarden.quote:Op maandag 13 december 2010 11:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waterboarden totdat er een bekentenis zou komen misschien?
en wanneer niet dan mogen ze van mij part gewoon overgaan op martelen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef made het volgende:
En nu maar hopen dat onze blauwe meetbuisjes die bestanden kunnen decrypten...
Het is een beproefde methodequote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rot toch een end op met je waterboarden.
Gewoon dreigen dat je de dader een paar uurtjes alleen laat met wat boze pappa'squote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef made het volgende:
En nu maar hopen dat onze blauwe meetbuisjes die bestanden kunnen decrypten...
Ik zie Jezus altijd als de eerste hippie, zijn tijd vér vooruit!quote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die Jezus was ook geen lieverdje hoor...
Het is anders behoorlijk in het belang van de samenleving dat er niet gemarteld wordt, maar dat zal je ongetwijfeld niet begrijpen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef hasselmof het volgende:
[..]
en wanneer niet dan mogen ze van mij part gewoon overgaan op martelen.
belang van die kinderen en samenleving gaat voor op dat van die smeerlap
quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef hasselmof het volgende:
[..]
en wanneer niet dan mogen ze van mij part gewoon overgaan op martelen.
belang van die kinderen en samenleving gaat voor op dat van die smeerlap
Als martelen zo'n goede methode was om positieve resultaten te verkrijgen, dan zou het nu nog steeds standaard gedaan worden bij verhoren. Gelukkig is gebleken dat gemartelde mensen toch sneller zeggen wat de ondervrager wil horen, waardoor toepassing van martelingen aan populariteit is afgenomen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het is een beproefde methode
[..]
Gewoon dreigen dat je de dader een paar uurtjes alleen laat met wat boze pappa's
Als alternatief voor het waterboarden wel te verstaan
Misschien moet je ze dat in het land van George Washington eens gaan vertellenquote:Op maandag 13 december 2010 12:04 schreef DonJames het volgende:
Het is anders behoorlijk in het belang van de samenleving dat er niet gemarteld wordt, maar dat zal je ongetwijfeld niet begrijpen.
Camera's plaatsen waar hij werkt, zonder dat hij dat weet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe denk je dat de mensen die daarbij betrokken waren zich voelen nu? Een kind van 2,5 (!) zei iets, en het was zijn woord tegen dat van de begeleider. Er is uitvoerig onderzoek gedaan, geen reden tot verdere actie gezien. Wat hadden ze nog meer kúnnen doen?
DonJames had het dan ook over landen waar de beschaving al is doorgedrongenquote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dat in het land van George Washington eens gaan vertellen
En dat mag dus wettelijk niet, ook ter bescherming van mensen die niet schuldig zijn aan misdadenquote:Op maandag 13 december 2010 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Camera's plaatsen waar hij werkt, zonder dat hij dat weet.
Wat probeer je nou te zeggen? "Amerika doet het, dus daarmee is het helemaal niet erg" of zoiets?quote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dat in het land van George Washington eens gaan vertellen
True.... ik ben ook meer een voorstander van barbituraat natriumthiopental en leugendetectors i.c.m. gerichte vragen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef Chevalric het volgende:
Als martelen zo'n goede methode was om positieve resultaten te verkrijgen, dan zou het nu nog steeds standaard gedaan worden bij verhoren. Gelukkig is gebleken dat gemartelde mensen toch sneller zeggen wat de ondervrager wil horen, waardoor toepassing van martelingen aan populariteit is afgenomen.
Ik bedoel daar mee te zeggen dat het een wijdverspreide tactiek is, ook hier in het westen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? "Amerika doet het, dus daarmee is het helemaal niet erg" of zoiets?
martelen bij een "verdachte" ja waarvan niet zeker is of hij de dader is of bepaalde kennis heeft.quote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
[..]
Als martelen zo'n goede methode was om positieve resultaten te verkrijgen, dan zou het nu nog steeds standaard gedaan worden bij verhoren. Gelukkig is gebleken dat gemartelde mensen toch sneller zeggen wat de ondervrager wil horen, waardoor toepassing van martelingen aan populariteit is afgenomen.
Jochies van vijf nemen ze met dit soort klachten/ervaringen tegenwoordig ook niet altijd serieus.quote:Op maandag 13 december 2010 11:57 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Gelijk die gast moeten opknopen natuurlijk, want nu 2 jaar later blijkt dat dat kind toch de waarheid sprak.
Ik snap dat het heel vervelend is dat dit zo gelopen is, maar ik snap de conclusie van de politie dat een kind van 2,5 geen betrouwbare getuige is. Dat is kut, maar wel gewoon begrijpelijk, als je een greintje gezond verstand hebt.
Ik mag toch ook een verborgen camera in mijn eigen huis plaatsen! Waarom zou dat dan niet mogen in een kinderdagverblijf?quote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef Chevalric het volgende:
En dat mag dus wettelijk niet, ook ter bescherming van mensen die niet schuldig zijn aan misdaden
Dat is geen argument, dat is een drogreden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik bedoel daar mee te zeggen dat het een wijdverspreide tactiek is, ook hier in het westen.
laatst nog een goede film over gezien met samual l jackson.quote:Op maandag 13 december 2010 12:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is anders behoorlijk in het belang van de samenleving dat er niet gemarteld wordt, maar dat zal je ongetwijfeld niet begrijpen.
Snap je serieus het verschil niet? Wauw.quote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik mag toch ook een verborgen camera in mijn eigen huis plaatsen! Waarom zou dat dan niet mogen in een kinderdagverblijf?
Waren dat geheime camera's? Nee hč?quote:Er zijn zelfs, of in elk geval in het verleden was dat zo, mogelijkheden voor ouders om de hele dag je kind te kunnen zien. Zelfs vanaf je werkplek, met camera's in de opvang en speelruimte.
Zijn die nu weg, dan?
Toch gebeurd het steeds vaker, ook zo dat er camera's/webcams geplaatst worden en dat ouders dan van een afstand kunnen inloggen op de site en kunnen zien wat ze aan het doen zijn met hun kind.'quote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
En dat mag dus wettelijk niet, ook ter bescherming van mensen die niet schuldig zijn aan misdaden
Ouders moeten gewoon hun eigen kroost opvoeden, als je dat uitbesteed loop je gewoon het risico in de val van pedofielen te lopen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het is een constatering.quote:Op maandag 13 december 2010 12:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is geen argument, dat is een drogreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |