rode onderbroeken???quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef hondjes het volgende:
Coos, telefoon opgezzocht, zie alleen Vodafone berichten en 5454 berichten
Maar nergens sta je...
Wel een oude over ..Rode onderbroeken..
Vorig jaar met kerst ook.quote:Op maandag 13 december 2010 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent wat veranderd, zo zag je er nooit uit.
Ohja ik had ook een kerstava besteld, even kijken of ie al klaar is.quote:Op maandag 13 december 2010 17:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar met kerst ook.![]()
Met dank aan Klein zusje
Leuk voor jequote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja ik had ook een kerstava besteld, even kijken of ie al klaar is.
Ik ga 'm zo uitpakkenquote:
Wat een beheersing.quote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo uitpakken. Eerst ff eten
.
Oeh, cliffhangert. Goed bezig!quote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo uitpakken. Eerst ff eten
.
Wij wachten hier altijd tot kerstnacht voordat we iets uitpakkenquote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo uitpakken. Eerst ff eten
.
Omnomnomnom!quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een fles wijn, een mandje met chocolaatjes en een pakket met likeur & glaasjes
Clappity clappity!quote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef Noek het volgende:
Hele dikke vlokken en alles is blijven liggen.Alsof het een verdienste van mezelf is.My e-snow is this big!
[ afbeelding ]
OK!quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Gert het volgende:
Clappity clappity!
Vorige keer lukte het toen je het hierheen stuurde. Doe nog es?
Coossssssssssssquote:Op maandag 13 december 2010 15:19 schreef Coos het volgende:
Laysa en Kardinaaltje van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef Marrije het volgende:
L & D_K, veel geluk in jullie nieuwe huis!
He... jah.. doe us gekquote:Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk Piet, ik heb weer zo'n boekje waar eigenlijk net niets in staat.
Ohja een luchtje vond ik wel leuk, CK One, maar volgens mij is dat een fris luchtje en ik ben meer van de zoet.
Misschien ruilen in heksjes topic.
die man met die afgeknipte spijkebroekquote:Op maandag 13 december 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Beginning to look a lot like Christmas
Hier is helemaal, helemaal, helemaal niets gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Hier is 2 mm sneeuw gevallen, mijn winterbanden kwamen echt van pas
Hier gelukkig ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier is helemaal, helemaal, helemaal niets gevallen
Doe dat lange verhaal eens s.v.p.?quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Marrije het volgende:
Straks gaat er een janken dat ie genegeerd wordt, dus bij deze even een ractie aan Fann: geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |