Oh bah, ik vind dat weer helemaal niks voor dit land. Dat doen ze maar in the US of in the UK.quote:
Je loopt hartstikke achter. Heb gisteravond weer ingelogd na mijn ban.quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sowwie.
Hey Coos! Lang niet gezien, of loop ik alweer achter?
Alles goed?
Lange ban. maar wist wel dat je terug kwam.quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Je loopt hartstikke achter. Heb gisteravond weer ingelogd na mijn ban.
Volgens Geen Stijl heeft hij daar ook al vastgezeten.quote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
Zelfs de spaanse kranten komen met dit nieuws en Letland gaat ook onderzoek doen of hij daar al wat uitgevroten had.
Hier (nog) niets dus ik ga maar snel effe zuurkool en een Hema wôghs halen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:31 schreef hondjes het volgende:
Er zijn nog genoeg zaken, die boven tafel kunnen komen.
Haal ze godverdomme eens uit de doofpot..
Sneeuw blijft liggen..in midden, dus Utrecht en treinen wordt straks een ramp
Hoe was Spanje..een groot feest..en ik maar zwaaien iedere keer.quote:Op maandag 13 december 2010 15:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier (nog) niets dus ik ga maar snel effe zuurkool en een Hema wôghs halen.
Dat vind ik dus zo raar he, dat treinen niet meer tegen een beetje sneeuw kunnen. Begrijp er helemaal niks van. Dat gezeik met die treinen om álles.quote:Op maandag 13 december 2010 15:31 schreef hondjes het volgende:
Er zijn nog genoeg zaken, die boven tafel kunnen komen.
Haal ze godverdomme eens uit de doofpot..
Sneeuw blijft liggen..in midden, dus Utrecht en treinen wordt straks een ramp
quote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Yes yes, bring in the pipes for Doggies.
Het is echt UK tabloid stijl ja.quote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh bah, ik vind dat weer helemaal niks voor dit land. Dat doen ze maar in the US of in the UK.
Jemig, het was toch ook gewoon Joran? Stom gedoe.
Mwah, Telegraafquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt UK tabloid stijl ja.
Want die 'poster' is niet door iemand anders gemaakt of zo en dat ze dat dan als nieuws-item laten zien, maar komt van de Telegraaf zelf.
De volgende keer kloten op een hakblok. "Dit doen we met Baltische ballen!"
Ha daar ben je weer!quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Je loopt hartstikke achter. Heb gisteravond weer ingelogd na mijn ban.
Spanje was idd één groot feest. Heb je nog op je twee nummers een sms gestuurd maar ik hoorde niets van je.quote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoe was Spanje..een groot feest..en ik maar zwaaien iedere keer.
Weet niet zo goed wat ik van die Mischa Kat moet denken. Het is nogal hijgerig en alle complotdenkers van Nederland posten op die site.quote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, als je M.Kat leest, zie je hoe groot de beerput is..
schrik niet.
uhhhhhhhhhhhhhhhhhh, dan ga ik nu eens mijn telf raadplegen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Spanje was idd één groot feest. Heb je nog op je twee nummers een sms gestuurd maar ik hoorde niets van je.![]()
Volgend jaar ws een week minder. Vriendin mag maar 3 weken ws.
Ik heb ook wel mijn twijfels..quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik van die Mischa Kat moet denken. Het is nogal hijgerig en alle complotdenkers van Nederland posten op die site.
Maar goed, dat die Joris Demmink aan koterhopsen heeft gedaan dat geloof ik dan wel weer.
Anders hadden ze hem (Kat) allang opgepakt wegens laster en smaad. Nu reageren ze gewoon niet in de hoop dat alle aandacht een zachte dood sterft.
Hij schrijft ook ergens dat de rechterlijke macht één grote homo-mafia is. Ik ken wel een rechter van de hoge raad die homo is maar verder een keurige man waarvan ik van mijn leven niet geloof dat hij zich door een bepaalde stroming laat beinvloeden.
D'r is hier niks blijven liggen, hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heel Nederland wit, behalve hier, geen vlok gevallen
Dat is dan een schrale troostquote:Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r is hier niks blijven liggen, hoor.
Volgend jaar vóór de vakantie de nummers nog maar effe checken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef hondjes het volgende:
Coos, telefoon opgezzocht, zie alleen Vodafone berichten en 5454 berichten
Maar nergens sta je...
Wel een oude over ..Rode onderbroeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |