Accu stuk?quote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef hondjes het volgende:
Auto start niet![]()
En sneeuw, die blijft ook al liggen.
portie bami, nasi rammes en een eend in hete sausquote:
Waar wordt hij de hele tijd zo beledigd dan, tegenwoordig?quote:Op maandag 13 december 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij dankt dat-ie na een dag van beledigingen gericht aan zijn adres nog niet bevredigd is en dat zijn vriendin hem bij thuiskomst ook nog een afranseling moet geven?
Ha! Ik zag laatst een aflevering van DWDD, dat ging over de documentaire:"Rauw en Puur "quote:Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik vind die Arie wel een goeie.
Hoe hij zich ontwikkelt heeft van aankondiger tot gespreksleider.
In DWDD als tafelgast lult hij van Nieuwkerk eruit met goede vragen.
Waar Matthijs daar zich op de vlakte houdt wil hij nog wel eens de diepte in gaan.
Denk het wel..te lang stil gestaan..denk ik.quote:
Jammer he dat het natte sneeuw is.quote:Op maandag 13 december 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Arie als pakket vind ik dan weer niet zo aantrekkelijk.
*spreidt armen* echt zulke grote vlokken, man!
Het Grote Absolute Niks.quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Gert het volgende:
Niks hier. Geen sneeuw, geen regen. Niks.
En nu? Anwb?quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk het wel..te lang stil gestaan..denk ik.
Vrijdag had ik geen probleem, toen heb ik nog gereden.
BN-ers die bij de jeugd bekend zijn en ook nog eens vrij uitgesproken zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar wordt hij de hele tijd zo beledigd dan, tegenwoordig?
Kan er niks aan doen maar ik vind dié tattoos dus ongelooflijk tofquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
De oude kilt is weg. Dan maar een nieuwe.
[ afbeelding ]
zomgquote:
Zelfs de spaanse kranten komen met dit nieuws en Letland gaat ook onderzoek doen of hij daar al wat uitgevroten had.quote:
Ik blijf steeds 'klit' lezen, elke keer als je dat post.quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
De oude kilt is weg. Dan maar een nieuwe.
[ afbeelding ]
Smeerpijp!quote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik blijf steeds 'klit' lezen, elke keer als je dat post.
quote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik blijf steeds 'klit' lezen, elke keer als je dat post.
Reken maar van da.quote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
en Letland gaat ook onderzoek doen of hij daar al wat uitgevroten had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |