Er was van het meisje op zijn arm een oogje zichtbaar. het was Annemarleen-Janneke van de overkant, echt zoeen kutkind.quote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef kanniefast het volgende:
[..]
ik had een zwart balkje voor de gezichten van die kinderen gezet
die verdiende hetquote:Op maandag 13 december 2010 10:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er was van het meisje op zijn arm een oogje zichtbaar. het was Annemarleen-Janneke van de overkant, echt zoeen kutkind.
klopt maar ik ga niet klagen dat het een heksenjacht is. de IRL-naam van deze gozer staat nu ook op geenstijl dankzij deze actie op FOK!.quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef NJ het volgende:
En was jij niet degene die op een screenshot van de marktplaats advertentie met koeienletters z'n naam had gezet?.
Sowieso is het al apart te noemen dat je de politie bekritiseerd dat de afbeeldingen op internet te vinden zijn en je direct daaronder een afbeelding op internet plaatst.quote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef kanniefast het volgende:
[..]
ik had een zwart balkje voor de gezichten van die kinderen gezet
Nope, want ik had de link van Pritt van GeenStijl. En zijn naam kwam uit een KvK uittreksel en werd het eerste gepubliceerd door Dominique Weesie van Powned.quote:Op maandag 13 december 2010 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar ik ga niet klagen dat het een heksenjacht is. de IRL-naam van deze gozer staat nu ook op geenstijl dankzij deze actie op FOK!.
Die gaat gewoon naar een long-stay afdeling van een TBS-kliniek.quote:Vanaf 1970 tot nu toe alleen maar mensen die 1 of meerdere moorden gepleegd hebben. Ik denk niet dat Roberts M. de eerste zal zijn.
Je kunt zoveel zeggen, dankzij die marktplaats link die jij plaatste weet ik en de rest van FOK! hoe de slachtoffertjes er uit zien.quote:Op maandag 13 december 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Sowieso is het al apart te noemen dat je de politie bekritiseerd dat de afbeeldingen op internet te vinden zijn en je direct daaronder een afbeelding op internet plaatst.
Maar als je zo graag zijn foto wil plaatsen (waarom is me een raadsel, iedereen heeft de foto's al gezien), plaats dan die door de politie is vrijgegeven. Is in een goede resolutie, hij staat er onmiskenbaar herkenbaar op en er staan geen onschuldige misschien wel slachtoffertjes op.
Jij denkt serieus dat ik heb uitgevogeld dat die advertentie van hem was? Twitter ontplofte ermee.quote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt zoveel zeggen, dankzij die marktplaats link die jij plaatste weet ik en de rest van FOK! hoe de slachtoffertjes er uit zien.
Okay, geeft niet.. einde discussiequote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nope, want ik had de link van Pritt van GeenStijl. En zijn naam kwam uit een KvK uittreksel en werd het eerste gepubliceerd door Dominique Weesie van Powned.
Waarna ie weer lekker naar de hema kan gaan in mijn woonplaatsquote:Die gaat gewoon naar een long-stay afdeling van een TBS-kliniek.
Dat valt best mee. Ze zijn al voorzichtiger dan het beeld wat onder de bevolking leeft en zeker met zaken die een grote maatschappelijke onrust veroorzaakt hebben kom je niet zomaar in aanmerking voor proefverlof. Helemaal niet na de aanscherping van de regels vanwege die voorvallen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarna ie weer lekker naar de hema kan gaan in mijn woonplaats.
Die "stel" gaat normaal niet op maar nu wel? Bedoel, als je leest dat iemand vermoord is, geef je er geen kut van, maar als je ma het is dan eis je de doodstraf en vind je dat ineens een algemeen geldende regel?quote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef JesseFiets het volgende:
dit soort mensen verdienen gewoon de doodstraf, stel je voor het is jouw kind dat daar is misbruikt?
ja schijnheilig he !quote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt zoveel zeggen, dankzij die marktplaats link die jij plaatste weet ik en de rest van FOK! hoe de slachtoffertjes er uit zien.
quote:
Op het eind van de documentaire 'longstay' van de NCRV zag je zo'n TBS-er winkelen in een supermarkt waar mijn ouders vaak komen. Dat schokte mij wel. Wat doe je als je zo'n TBS-er met begeleiders tegen komt in de supermarkt?quote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ze zijn al voorzichtiger dan het beeld wat onder de bevolking leeft en zeker met zaken die een grote maatschappelijke onrust veroorzaakt hebben kom je niet zomaar in aanmerking voor proefverlof. Helemaal niet na de aanscherping van de regels vanwege die voorvallen.
En er zitten -geloof ik- meer mensen op de long-stay afdelingen van een TBSkliniek die echt nooit meer buiten komen dan dat er levenslang hebben.
Wat denk je zelf, burgerkonijn? Doorgaan met winkelen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op het eind van de documentaire 'longstay' van de NCRV zag je zo'n TBS-er winkelen in een supermarkt waar mijn ouders vaak komen. Dat schokte mij wel. Wat doe je als je zo'n TBS-er met begeleiders tegen komt in de supermarkt?
Dan zeg je hoi. En vertel je de begeleiders dat je blij bent dat zij erbij zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op het eind van de documentaire 'longstay' van de NCRV zag je zo'n TBS-er winkelen in een supermarkt waar mijn ouders vaak komen. Dat schokte mij wel. Wat doe je als je zo'n TBS-er met begeleiders tegen komt in de supermarkt?
Als je de behoefte hebt om foto's te posten, dan aub alleen van de verdachte.quote:De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan verzoekt media geen foto's van de verdachte van de kindermisbruikzaak samen met kinderen te publiceren.
Op internet circuleren foto's van de verdachte met kinderen. Sommige media publiceren die afbeeldingen, waarbij zij de gezichten van de kinderen onherkenbaar maken. Volgens Van der Laan herkennen familieleden hen echter zeker. Dat is volgens hem erg pijnlijk.
Wat zou je moeten doen? In je broek schijten? Zou je ze trouwens stuk voor stuk herkennen?quote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef Maanvis het volgende:
Wat doe je als je zo'n TBS-er met begeleiders tegen komt in de supermarkt?
Nou nee, die oproep deed ie al tijdens de perscoquote:Op maandag 13 december 2010 10:39 schreef NJ het volgende:
[..]
. Omstandigheden zijn niet helemaal hetzelfde. Op het moment dat de politie wilde dat betrokken ouders waar zij niets van af weten zich konden melden was de marktplaatsadvertentie daadwerkelijk relevant, omdat hij zo in contact kwam met kinderen.
Twaalf uur later, wanneer zijn hoofd al in elke krant staat en de burgemeester van Amsterdam heeft opgeroepen om geen foto's meer te plaatsen waar kinderen op staan, is het een iets ander verhaal.
Ach ja, je zit op kantoor, geen reet te doen, neus is ook al leeggevroten... waarom niet?quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Even omtrent het gebabbel over het foto's plaatsen en het al dan niet censureren daarvan:
Als je de behoefte hebt om foto's te posten, dan aub alleen van de verdachte.
De begeleiders zijn makkelijk te herkennenquote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zou je moeten doen? In je broek schijten? Zou je ze trouwens stuk voor stuk herkennen?
Of je vraagt de bedrijfsleider om ze uit de winkel te gooien.quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zeg je hoi. En vertel je de begeleiders dat je blij bent dat zij erbij zijn.
Okay. Maar dan nog ...quote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Maanvis het volgende:
De begeleiders zijn makkelijk te herkennen.
Nope. Daar verzocht hij de pers om geen foto's te maken bij kinderdagverblijven en van ouders / kinderen waarvan zij het vermoeden hadden dat zij betrokken waren.quote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou nee, die oproep deed ie al tijdens de persco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |