het is de grootste rammstein fan die ik ken dus ik denk van nietquote:Op maandag 13 december 2010 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mein teil
edit: je bent je vast ook bewust van het gegeven dat ze een nummer hebben wat Der Meister heet
gohquote:Op maandag 13 december 2010 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mein teil
edit: je bent je vast ook bewust van het gegeven dat ze een nummer hebben wat Der Meister heet
Ja natuurlijk, ik ben gek, en flikker gelijk alle Fysiologieboeken ook maar op de brandstapel.quote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kan tolereren dat ik misschien gelijk heb. En je kan je het niet voorstellen om zonder vlees te leven. Misschien jouw smaak-gevoel (lust) spreekt jou aan, of gewoon je verleden waar vlees altijd een rol in speelde, weet ik niet.
Maar je kan jezelf zo'n wereld niet voorstellen, en de ontwrichtende vrees dat mijn argumenten wel de enige correcte, en morele zijn is voor jou de genadeslag.
dus jezus was chinees ????quote:
Hmm je quote jezelf bij dat laatste, en dan lijk je een fout van mij te willen aanwijzen of zo.quote:Op maandag 13 december 2010 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Dus je gaat nu zeggen dat de bijbel een groot onbenul is?
Man, in de bijbel wordt bijna meer vlees gegeten dan dat ik ooit zal eten
Ik ga bijna in god geloven nu
ja, want je begon met het geloof te strooien.quote:Op maandag 13 december 2010 00:24 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hmm je quote jezelf bij dat laatste, en dan lijk je een fout van mij te willen aanwijzen of zo.![]()
nope, is het niet. Ik ben omnivoor. Alleseter. Dus ook vlees. En vis.quote:Maar goed, eens en voorgoed, ik heb niks met de Bijbel. Of andersoortige lariekoek. Het eten van vlees is gewoon verkeerd. Op het niveau van wat je die arme dieren aandoet. Dat alleen al moet voldoende beweegredenen zijn om daarmee te stoppen.
Geen goede beweegreden, want prooiquote:Op maandag 13 december 2010 00:24 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hmm je quote jezelf bij dat laatste, en dan lijk je een fout van mij te willen aanwijzen of zo.
Maar goed, eens en voorgoed, ik heb niks met de Bijbel. Of andersoortige lariekoek. Het eten van vlees is gewoon verkeerd. Op het niveau van wat je die arme dieren aandoet. Dat alleen al moet voldoende beweegredenen zijn om daarmee te stoppen.
Jaaaaaquote:
Die arme dieren? is er ooit onderzoek gedaan of die beesten wel een soort van belevingswereld hebben? waarom zijn ze er? waarom eten wij tot de dag van vandaag nog vlees? is dat een "foutje" van de natuur? Jij komt dus met een theorie aan waar je beweert dat er iets mis is gegaan tijdens de evolutie. Wat krachtig.quote:Op maandag 13 december 2010 00:24 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hmm je quote jezelf bij dat laatste, en dan lijk je een fout van mij te willen aanwijzen of zo.
Maar goed, eens en voorgoed, ik heb niks met de Bijbel. Of andersoortige lariekoek. Het eten van vlees is gewoon verkeerd. Op het niveau van wat je die arme dieren aandoet. Dat alleen al moet voldoende beweegredenen zijn om daarmee te stoppen.
ik geef er geen ene worst om of hij met stokjes at of met zijn vingersquote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar nu de HAMvraag: at hij ook met stokjes?
ik begin nu peentjes te zweten van angst, stel dat het allemaal waar is.quote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef DerMeister het volgende:
[..]
ik geef er geen ene worst om of hij met stokjes at of met zijn vingers
even google doenquote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar nu de HAMvraag: at hij ook met stokjes?
Dus jij doet voor spek en bonen mee?quote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef DerMeister het volgende:
[..]
ik geef er geen ene worst om of hij met stokjes at of met zijn vingers
met Engelenstokjes natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef theclansman het volgende:
[..]
even google doen
http://google.h4ck.nl/?q=at+jezus+met+stokjes+%3F%3F
en regelmatig te LAM om te prekenquote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef theclansman het volgende:
jezus was in ieder geval een heilig BOONTJE
tja, in die tijd was het heel gewoon: een schaap over de dam, dan volgenden er automatisch meer. Op naar het feestmaal!quote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef theclansman het volgende:
Dat hij lam was kan ook niet anders met al die wijnquote:Op maandag 13 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en regelmatig te LAM om te preken
Dan wist men van hem in ieder geval wat voor vlees ze in de kuip haddenquote:Op maandag 13 december 2010 00:30 schreef theclansman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |