Nee, daar word ik ook absoluut niet vrolijk vanquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leuk
als je af en toe je snoet maar even laat zienquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Er is helemaal niemand "schuldig" of zo. Ik ga gewoon even weg van de linkerbaan. Razen jullie maar lekker doorAls ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf
In Nederland als het benauwd is niet. Maar ik blijf spinning doen, gewoon omdat het kan. Zweet ietsie meer, maar dan maar een bidon erbijquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leuk
Daar kan ik je dan wel in vinden als neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen club voorkeur.
Ik vind het leuk als de beste van de dag ook daadwerkelijk wint, en als een loeispannende pot gelijk eindigt
ja!quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je af en toe je snoet maar even laat zien
Wat gaaf zeg, om naar die landen te gaan. Zou ooit ook wel eens naar Australie willen als het er niet zo heet isquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland en Maleisie. Jullie zijn gewoon weken van me verlost
We merken het vanzelf wel Flashquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Er is helemaal niemand "schuldig" of zo. Ik ga gewoon even weg van de linkerbaan. Razen jullie maar lekker doorAls ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uitquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg, om naar die landen te gaan. Zou ooit ook wel eens naar Australie willen als het er niet zo heet is
Zweetquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar word ik ook absoluut niet vrolijk van
We zien je wel weer invoegen als je er behoefte aan hebt. Hopelijk zie ik je binnenkort weer kerel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Seks zonder zweetquote:
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer isquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uit
Maar wel tofquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uit
Vorig jaar was ik eind november in Florida. In 28+ graden in een achtbaan terwijl er over al kerstmuziek draait. Wazige shitquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer is
Hmm..op La Palma viel 35 graden me wel redelijk mee, maar toch vond ik ook dat nog warm..wel duidelijk een ander klimaat, dat wel, want 35 graden in Nederland had me omgetoverd in een plasje zweetquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland als het benauwd is niet. Maar ik blijf spinning doen, gewoon omdat het kan. Zweet ietsie meer, maar dan maar een bidon erbij
Nieuw Zeeland zal rond de 25~30 zijn. En daar sta ik dan op mijn verjaardag, een daghick op een vulkaanSchijnt nog pittig te zijn ook, dus ik heb weer een dag uitgezocht hoor. Ipv een taart en een lekker etentje
quote:
ik heb een keer kerst gevierd in Californië dat was wel bizarquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer is
Dat lijkt me gevoelsmatig ook wel heel erg vreemd hoorquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik eind november in Florida. In 28+ graden in een achtbaan terwijl er over al kerstmuziek draait. Wazige shit
Nieuw Zeeland ben ik al eens geweest, maar nu hebben we de kans om veel weken op te nemen (beiden), dus gaan we nog eens. Mijn vrouw wil het heel graag zien, en ik zie er geen straf inquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar wel tof
Ik zou daar ook nog wel eens een kijkje willen nemen
Ja, HO!quote:
Ik heb zo'n 'gek' gevoel dat het koud hoort te zijn met Kerstquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer kerst gevierd in Californië dat was wel bizar
En twee jaar geleden kerst in Portugal 24 graden
Dat is zeker geen straf..quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland ben ik al eens geweest, maar nu hebben we de kans om veel weken op te nemen (beiden), dus gaan we nog eens. Mijn vrouw wil het heel graag zien, en ik zie er geen straf in
Met een leuk hoofdquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet0s mensch, ik ben kaaj lelijk
Ja, dat kan in Nederland na een dag al volledig omslaan naar benauwd. Verschrikkelijk weer. maar ik ben verslaafd aan spinning, dus dat doe ik dan alsnog. Als ik een van de vaste avonden niet kan, heb ik een week ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..op La Palma viel 35 graden me wel redelijk mee, maar toch vond ik ook dat nog warm..wel duidelijk een ander klimaat, dat wel, want 35 graden in Nederland had me omgetoverd in een plasje zweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |